Heej meiden,
Daar was ik weer, one million dollar wedding gekeken, dat is toch mooi he..
@bloempjuh:
Ja ik kan me voorstellen dat je daardoor wel even van slag bent, dan schrik je je rot zeg! Eerst natuurlijk superrrr happy omdat je positief hebt getest en dan opeens bloedverlies!
Heb je al contact met je huisarts of verloskundige opgenomen?
Het hoeft niet altijd fout te zijn he bloedverlies, je zou neem ik aan ongesteld moeten worden en je eerste ongesteldheid kan wel gewoon doorkomen... ik wil je geen valse hoop geven maar de kans is er heeel goed dat alles nog prima zit van binnen!!!
Neem even contact op met je huisarts of verloskundige want zij kunnen je meer vertellen en misschien dat ze even een echo kunnen maken om te kijken wat er aan de hand is van binnen... Succes meis!
@kwebbel:
Nou dat zou wel erggg mooi zijn als alles gewoon goed gaat, wat moet je nu doen dan? Krijg je snel een echo of is het gewoon afwachten?
Wat betreft die bbz kan ze inderdaad gelijk hebben, mocht het zo zijn dan sta je krom van de pijn dus zolang je daar geen last van hebt zal ik me daar ook maar geen zorgen over maken.
Heb je nog nieuwe testen gedaan? En hoe voel je je opt moment?
@liefding:
Nou de plannen zijn inmiddels gewijzigd hihi. We wouden eerst heel klein en besloten trouwen maar gisteren kreeg ik van mijn oma te horen dat ik 200 euro krijg voor een bruidsjurk. Gisteren dus gelijk wezen kijken met mijn moeder en ik heb dus een prachtige mooie jurk gevonden. Hij is ivoor wit, met pareltjes en glaskraaltjes bewerkt, draag hem als een halter en over mijn rug lopen iets van 6 tot 8 bandjes, ergggg mooi! Vandaag wezen afpassen en over 1,5 week kan ik hem voor de 2e keer afpassen.. Nou vriendlief dus ook een pak gekocht, ook erg mooi.. Ik mocht zijn pak wel zien maar hij mijn jurk niet, lullig he hihi! Maar goed al met al word het toch nog een prachtige dag zo te zien!
Ik hoop ook voor je dat je deze ronde zwanger bent, heb je een idee dat het weleens raak zou kunnen zijn? Zou wel erggggg leuk zijn! Wanneer heb je je NOD precies?
Ik voel me verder prima, heb niet te klagen. Sochtends heb ik wel te kampen met misselijkheid maar gelukkig kan ik dit onderdrukken met een glas cola iedere ochtend, en ja we willen wel graag weten wat het geslacht is, is toch wel erg fijn ook door het inrichten van het kamertje enzo.
Hoe voel jij je verder dan? En zou jij willen weten wat het is?
@Druifje:
Jah ik moet zeggen dat ze erg leuke positiebroeken hebben, bij de prenatal erg leuke maar daar betaal je ook wel een bak geld voor, bij miss etam hebben ze ook erg leuke kleding. Moet zeggen dat het niet tegenvalt!!!
Nou je bent dus echt superrr hartstikke zwanger meid! Echt superrrrr gaaf!
Die pufcursus samen doen vind ik wel wat.. ik moet tenslotte gaan proberen om tijd te rekken he zodat we op dezelfde dag werpen hihi!
Wanneer gaan we?
@engeltje:
Ohhhhh jeetje das wel is ff balen zeg. Maar hoe kan het dan dat die test van de huisarts negatief is??? Heb je met een clear blue getest? Digitaal??? Misschien verstandig om die nog eens te doen.. ik had ook van die testen die de huisarts gebruikt en bij mij duurde het zeker wel 3 dagen voordat die test positief werd, echt een duidelijke streep, en die clear blue gaf het direct aan!
Nou ik ga voor je duimen hoor, hoop het zo voor je!
@maaikie:
We trouwen op 27 oktober a.s. das op een maandag.. We hebben daar achteraf wel een klein beetje spijt van maar ik zal ff uitleggen waarom hihi..
We wouden eerst goedkoop samen trouwen en verder geen poespas, maar goed toen werd het een etentje, toen werd het een zaaltje, nu ook een trouwjurk, alleen het feest vieren we op 1 november, dus das wel minder maar goed we maken er gewoon een super mooie dag van!
Hoe gaat het verder met jou?
Kunnen wel zwangerschapsverschijnselen zijn die je hebt, maar ja kan ook net zo goed van het ontpillen komen inderdaad!
@peetje:
Jah ik ben gelukkig wel uitgerust van de vakantie, vanaf maandag weer aan het werk na 5 maanden thuis zitten dus dat zal ook wel even een hele verandering zijn!
@zoetteke:
Zou het dan toch zo zijn dat je zwanger bent? Ik had een paar dagen voor mijn NOD ook nergens geen last meer van, alleen gevoelige tepels.. maar veel plassen is ook wel een kenmerk van een zwangerschap! Spannend dus.....
Laat je het ons even weten morgen of de RD zijn gearriveerd?
Nou meiden een fijne avond,
Liefs Maaike