Wie nog meer in ronde 1??

Nou zoetteke, hoe is het?????
En met de andere overtijd dames????
Ben erg benieuwd.

Hallo,

Hier weer ff een korte up-date:
ik verlies nog steeds wat bloed, alhoewel niet veel, er zit niks in het inlegkruisje maar met het afvegen soms nog wel wat. Ik voel me er nog steeds erg onzeker over en heb niet het 'hoera-ik-ben-zwanger' gevoel... Is misschien ook logisch. Ik heb afgesproken dat ik morgen de vk weer trugbel hoe nu verder. Wil zo graag bevestiging of het nu wel of niet goed is, maar ja een echo heeft nog geen zin zegt ze.
Wel heb ik zo af en toe van die steekjes richting mijn liezen en in mijn onderbuik. En af en toe wat weeeig en misselijke vlagen. Ook ben ik sinds een paar dagen vreeeselijk moe! Ik kan wel blijven slapen. Ook mn darmen zijn nog van slag en ben zo heerlijk vergeetachtig. Dus wel kwaaltjes, maar dat zegt ook niet alles weet ik nog van mn eerste zwangerschap!!
Afwachten dus maar weer!! Ik merk wel dat ik me extra op mijn zoontje richt, ik ben zoooo blij dat ik hem heb!
Nou meiden die in afwachting zijn: spannend en ik hoop dat het raak mag zijn!!
En Bloempjuh, weet je al meer?

Liefs Kwebbel

Hoi hoi ladies,

Ik zit weer eens te twijfelen. Ten eerste was het al omdat ik niet precies wist wanneer mijn ei was. Heb m dan ook niet gevoeld of gemerkt. Alleen nu heb ik steeds ongi-pijn ofzo en een zeurderig gevoel in mijn buik en rug. En gisteren moest ik echt super vaak naar het toilet. Ik denk dus zelf dat het niet raak is, maar twijfel toch. Misschien komt mijn ongi veel eerder of zou ik dan toch zwanger zijn... Ik wil het gewoon te graag denk ik. Ik heb verder geen last van mijn borsten en dat lees ik bij de meesten van jullie die zwanger zijn wel. Dus dan denk ik weer niet raak. Wat een onzekerheid.. Sorry wil gewoon even mijn verhaal kwijt.

@pien: Ik heb dat dus ook dat ik het niet precies van mijn eisprong. Op www.predictor.nl kun je het uit laten rekenen. Zo heb ik het tenminste gedaan en ik ben uitgegaan van het gemiddelde. Succes meis!!

@Druifje: Dus toch zwanger van harte gefeliciteerd!! Helemaal super!! Het lijkt mij ook een rare gedachte dat je straks helemaal into de baby's bent :) Geniet er lekker van en ik ben benieuwd hoe en wanneer je het iedereen gaat vertellen.

@Maaike: Balen zeg van je vakantie!! Maar toch lekker uitgerust, heerlijk dacht ik zo. Wat super zeg dat je nu wel in een jurk gaat. Dat is echt zo super mooi. Ik heb die van mij hier nog steeds hangen en kijk er iedere dag naar :) Dus toch wat uitgebreider en over 2 dagen verspreid, dat is eigenlijk wel ideaal. Bij ons was de dag echt zo voorbij en ik had het graag nog een keer een dag gedaan haha. Woon jij in de buurt bij Druifje ofzo?? Zo grappig om te lezen dat jullie samen op pufcursus gaan haha. Een kleine wereld dus zo hier op het forum haha. Super leuk van de positiebroeken ik kan ook haast niet wachten om dat soort kleding te kopen, leuk leuk leuk.. Geniet er van!

Voor alle ladies die nog niet zwanger zijn.. Heel veel succes en laten we hopen op vruchtbare weken :)

Liefs Linda

Hallo Dames..

Heb even een paar dagen niet gekeken en er zijn alweer zoveel berichjes bijgekomen..
Heb het super druk op het moment met werken en van alles en nog wat dat het er even bij in is geschoten om te reageren. Sta nog steeds helemaal onder aan het lijstje..
Dus eht duurt nog even voordat ik weer met jullie mee kan praten over of het nu wel of niet raak zal zijn..

@Druifje: Hartelijk Gefeliciteerd meid.. Echt super leuk.. Hopelijk ga je een mooie en leuke tijd tegemoet met niet al te veel kwaaltjes.. Geniet ervan..

@Maaike: Wat jammer van je vakantie.. Is niet leuk nee om alleen maar regen te hebben.. Wel een mooie thuiskomst als je Oma zo lief is om je te sponseren.. Haha.. Dus al een mooie jurk uitgezocht!! Kei leuk lijkt me dat.. En nu op naar 27 oktober en 1 November.. Geniet ervan meid want voor je het weet is het alweer voorbij..

@KWebbel: Echt niet leuk als je zo onzeker bent.. Lijkt me afschuwelijk dat je je niet zwanger voelt terwijl de test aangeeft dat je eht wel bent. Ben benieuwd wat de VK morgen zegt.. Succes en ik duim voor je..

@Zoeteke: Wat een spanning... Haha.. Ben je nog niet ongi?? Hopelijk laat je zo snel mogelijk goed nieuws horen..

@Peetje1982: Was het gister nog een beetje gezellig?? Niet te veel wijntjes op?? Haha.. Zal wel goed gedaan hebben denk ik.. Ben je er even niet mee bezig.. Nog steeds spannend.. Ben benieuwd..

@Bloempjuh: Hoe is het nu met je?? Hb je nog een test gedaan of weet je inmiddels al wat weer??

Verder iedereen die ik vergeten ben.. Succes als je nog in spanning zit en voor alle zwangeren onder ons.. Hartelijk gefeliciteerd.. Geniet ervan..

Liefs xxxx Mayka

hoi linda,

Ja druifje en ik wonen tamelijk dicht bij elkaar in de buurt, beide in Zeeland. Denk zo'n 50 km van elkaar vandaan ofzo!
Ik ga nu even douchen, vanavond weer een uitgebreid veslag!

Liefs Maaike

hai maaike kei leuk dat je een jurk hebt gevonden echt spannend voor je ik zou ook heel graag willen weten wat het wordt ik had bij mij eerste zwangerschap een jungle kamer gemaakt omdat ik wist dat het een jongen werdt ik voel me vrij goed alleen veel hoofdpijn en erg moe maar ja we klussen ook elke dag bijna daar wordt je wel moe van maar dan ga ik tegelijk met mij zoontje smidags even liggen en een puf club is echt heel leuk ook wel leerzaam groetjes

goedemiddag dames,

ik heb een geweldige avond gehad ( moch ook wel na een lange periode met stress en drukte )
ik heb 2 wijntje gehad, heb wel een derde besteld maar daar heb ik 2 slokken van gehad had genoeg onder tussen ook 4 glazen water gedronken.  ik drink niet zo veel alcohol meer dus ze sloegen er goed in en ik wilde een beetje normaal op de fiets zitten omdat het hard waaide. was om half 3 thuis en mannetje lag al lang op een oor haha. ik heb nu wel een beetje last van de alcohol.

@maaike
geweldig dat je een jurk heb gevonden. halters zijn altijd mooi. ik had zelf ook een halter en die hangt nog op zolder. ( ben vorig jaar 20 augustus getrouwd en het feest hadden wij op 25 augustus ) als je het feest op een andere dag doet heb je erzelf ook wat aan en je kan je jurk 2 keer aan haha. wij wilde het eerst ook klein houden maar we hadden toch een feest met 90 man dus was niet klein.

voor de dames die zwanger zijn GEFELICITEERD!!!!!!
ik ga maar ff strijken moet ook gebeuren
veel liefs
peetje

Hee iedereen!

Bedankt voor de felicitaties allemaal! We zijn er hartstikke blij mee en ondertussen ook wel gewend aan de gedachte dat we zwanger zijn :) Maar omdat je nog niks ziet en ik verder geen ernstige  zwangerschapsverschijnselen heb, denk ik soms wel eens van "ohja...ik ben zwanger". Zo ongeveer 30 keer per dag hoor, dus vergeten doe ik het niet.
Heb vanmorgen met mn vriend afgesproken dat we het dinsdag aan de familie gaan vertellen. Dus dat wordt spannend, ben er al zenuwachtig voor eigenlijk hahah! Denk dat ze allemaal leuk reageren hoor, maar wel verrast. Want niemand verwacht dat van ons!

Verder voel ik me prima. Krijg nu alleen last van mn borsten, beetje beurs gevoel tijdens het slapen. Verder geen krampen, pijntjes of misselijkheid. Maar wat niet is kan nog komen, hoewel ik hoop dat kramp achterwege blijft (want dat lijkt zo op ongi en dat wil ik niet natuurlijk!). En misselijkheid vink ook maar niks.
Maaike, heb jij een idee waar ze pufcursus geven? Ik heb al gezocht op internet maar kan niks vinden. Zodra ik wel iets vind mail ik het wel ff...of jij naar mij naar mn MSN adres!

Mijn ouders komen zo (en ik mag niks zeggen....!!!!!), dus ga weer stoppen. Ik kom snel weer op iedereen reageren!

Liefsxxx

Terug
Bovenaan