Hee iedereen!
Bedankt voor de felicitaties allemaal! We zijn er hartstikke blij mee en ondertussen ook wel gewend aan de gedachte dat we zwanger zijn

Maar omdat je nog niks ziet en ik verder geen ernstige zwangerschapsverschijnselen heb, denk ik soms wel eens van "ohja...ik ben zwanger". Zo ongeveer 30 keer per dag hoor, dus vergeten doe ik het niet.
Heb vanmorgen met mn vriend afgesproken dat we het dinsdag aan de familie gaan vertellen. Dus dat wordt spannend, ben er al zenuwachtig voor eigenlijk hahah! Denk dat ze allemaal leuk reageren hoor, maar wel verrast. Want niemand verwacht dat van ons!
Verder voel ik me prima. Krijg nu alleen last van mn borsten, beetje beurs gevoel tijdens het slapen. Verder geen krampen, pijntjes of misselijkheid. Maar wat niet is kan nog komen, hoewel ik hoop dat kramp achterwege blijft (want dat lijkt zo op ongi en dat wil ik niet natuurlijk!). En misselijkheid vink ook maar niks.
Maaike, heb jij een idee waar ze pufcursus geven? Ik heb al gezocht op internet maar kan niks vinden. Zodra ik wel iets vind mail ik het wel ff...of jij naar mij naar mn MSN adres!
Mijn ouders komen zo (en ik mag niks zeggen....!!!!!), dus ga weer stoppen. Ik kom snel weer op iedereen reageren!
Liefsxxx