Wie nog meer in ronde 1??

@druifje:
Nee ik heb ook geen idee waar ze een pufcursus geven, misschien dat de huisarts dit wel weet? Hangen daar vaak van die papieren met cursussen erop, cursus borstvoeding geven etc. Maar als ik me niet vergis mag je daaraan pas deelnemen als je een maand of 7 bent (zowel borstvoeding cursus als pufcursus).
Spannend johhh dinsdag het blijde nieuws vertellen, gaan je het nog op de manier doen met je neefje en nichtje?
Nou we spreken elkaar snel weer!
Dikke kus!

Hoi iedereen
Allereerst aan iedereen die zwanger is een hele dikke proficiat gewenst !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verder hier alles rutig . nog geen rode duiveltjes gezien , ze mogen wegblijven hoor haha
ook niet het gevoel dat ze gaan komen , alleen het gevoel alsof ik een blaasontsteking moet krijgen ?
Kan dat ook een kwaaltje zijn ?
Mijn humeur is ook veel minder , maar dat komt omdat ik moe ben .
Dus voor mij nog een beetje wachten , want ik wil nog wachten voor een test te doen .

Groetjes Lins
.

Hallo allemaal,

Ben er even een tijdje niet geweest. Druk gehad. En nu ook een beetje ziek.
Ik heb dinsdag mijn NOD maar weet zeker dat ik niet zwanger ben. Heb geen kwaaltjes of iets dergelijks, en mijn vriend is 2 weken op vakantie dus niet genoeg kunnen klussen.
Heb ook vanaf het begin het idee dat het in de derde ronde pas gaat lukken, dus laten we het inderdaad hopen.
Voor degene die zwanger zijn GEFELICITEERD!! Ben blij voor jullie.

@maaike 1987 hoe gaat het met jou? En met je buikje groeit het al?

Groetjes Maatje

Nou meiden dit is echt de allerlaatste poging, daarna vliegt die computer door het raam heen!
Heb tot 2keer toe een heel lang verhaal getypt en iedere keer weg..

maar goed...

@Kwebbel:
Ik weet niet hoeveel weken je zwanger bent, maar een goeie vriendin van me die heeft met 4 weken haar eerste echo gehad. Je kan dan inderdaad het kindje nog niet zien omdat het daarvoor te klein is, maar wel kunnen ze zien of het vruchtzakje gevuld is, die echo hebben ze bij haar overigens uitwendig gedaan, dus ik denk dat ze inwendig wel wat meer hadden kunnen zien!
Maar als ik je kwaaltjes zo hoor dan klinkt het toch wel alsof je zwanger bent maar goed ik ben natuurlijk geen verloskundige dus ik zou het toch even afwachten tot morgen.
Ik zou je overigens niet zomaar af laten schepen hoor, gewoon duidelijk maken dat je wilt weten waar je aantoe bent..

@linda:
Die ongipijn komt me erg bekend voor. Een week voor mijn NOD had ik hier ook erg veel last van, en 3 dagen voor mijn NOD stopte dit. Ik moest heel vaak naar het toilet toe, en ik bleek zwanger te zijn. Ik had overigens ook geen pijnlijke borsten, wel wat gevoelige tepels maar verder eigelijk weinig tot geen last dus dat hoeft niet altijd een kenmerk te zijn hoor!

Ik ben ook wel erg blij dat ik alsnog een jurk heb hoor, dat maakt het plaatje toch wel compleet! Vind het wel jammer dat het over 2dagen versprijd is maar aan de andere kant heeft het ook wel zijn voordelen!
Druifje en ik wonen inderdaad dichtbij elkaar in de buurt, wel erg leuk en gezellig vooral nu we beide zwanger zijn!

@mayka:
Ja die berichtjes gaan aardig rap hier.. ben ook een paar dagen weggeweest en had 3 pagina's om bij te lezen!!!!
Ben inderdaad wel erg blij met mijn oma als sponsor hihi, anders had ik geen bruidsjurk gehad denk ik!
Ik was er eigelijk ook wel erg snel uit welke jurk ik wou, heb er 10 gepast ofzo en na een uur was ik eruit, ik wou deze hebben.
Is toch raar hoor om jezelf in een bruidsjurk te zien, is toch een heel ander zicht!

@liefding:
Ja van iedere dag klussen word je wel moe ja! Vergt veel energie van je!
Is inderdaad wel erg fijn om het geslacht te weten van te voren, kun je daar toch rekening mee houden als je het kamertje gaat inrichten of kleertjes gaat kopen! Kan niet wachten, moet nog 12 weken wachten voordat we het weten!!! Lijkt geen eind aan te komen, maar denk dat het ook wel ergggg snel gaat allemaal!
Ben nu alweer 8 weken!!!

@Peetje:
Fijn dat je zo'n heerlijke avond hebt gehad, en die 2 wijntjes kan ook geen kwaad hoor, je hebt ze met 4 glazen water doorgespoeld dus veel alcohol zal er niet achtergebleven zijn hihi!
Wij wouden onze bruiloft eigelijk eerst alleen met de ouders doen, gratis trouwen en dan een etentje, nou dat gratis trouwen en etentje is een lunch geworden.. Alleen hebben we nu de zaterdag daarna een zaaltje afgehuurd en komen er nu zo'n 60 man, dus de plannen zijn behoorlijk gewijzigd hihi!
Ik trek mijn jurk overigens alleen de zaterdag aan, want op de maandag als we gratis trouwen is het 5 minuten naar binnen ff JA zeggen en that's it. Dan zal je net zien dat je hele jurk smerig is, vind het leuker om hem dan tot de zaterdag te bewaren en mijn ouders hebben de jurk ookal gezien dus dan zou het alleen voor mijn schoonmoeder een verassing zijn!

@Druifje:
Het is gelukt met je banner zo te zien hihi!
Was je pizza nog lekker? De pannenkoeken smaakte voortreffelijk, de hond lustte er ook wel pap van.. Dat beest spoort niet die is dus echt helemaal gek van pannenkoeken, die heeft er dus meer op dan wij 2 samen, echt te bizar gewoon hihi!
Al een pufclubje gevonden? Ahh we hebben nog tijd zat he!
Vind het echt superrr gezellig en leuk dat we samen zwanger zijn, kunnen we lekker samen zwijmelen hihi!
Zou het wel erg leuk vinden als onze kindjes daadwerkelijk op dezelfde dag geboren worden, moet ik wel hard mijn best doen om ons kindje 2 weken langer binnen te houden hihi, maar goed het is het proberen waard!
Nog eventjes en dan kunnen je het blijde nieuws aan je ouders en familie gaan vertellen, je doen het nog op de manier die je had verteld aan me?

@zoetteke:
Ohhh das wel superrr hoor dat de RD nog niet gearriveerd zijn! Wat betreft die blaasontsteking heb ik geen idee of dat een kwaaltje zou kunnen zijn, heb je dan meer pijn tijdens het plassen of moet je vaker naar het toilet toe? Want ik weet wel dat vaker plassen een kwaaltje is..
Wanneer ga je testen? Ik ga voor je duimen meid!

@maatje:
Minder dat je ziek bent, grieperig??
Dat je geen kwaaltjes hebt hoeft overigens niet te betekenen dat je niet zwanger bent, er zijn ook vrouwen die nergens geen last van hebben en toch zwanger zijn!!!
Hier gaat alles goed! Met het buikje ook prima, te goed eigelijk hih! Ga vanaf morgen weer werken, heb 5 maanden ziek thuis gezeten, alleen mijn baas heeft er nog geen idee van dat er een kleine op komst is, maar ik weet niet zeker of ik het nog voor me kan houden omdat ik toch al een behoorlijke buik heb, en ik kan geen spijkerbroeken meer aan dus ja dat valt dan toch wel snel op denk ik! Maar goed 1 geluk ik zit tijdelijk op een andere afdeling en het is slecht weer dus ik kan lekker slobbertruien aandoen, dat kan mijn buikje ook nog verbergen! Als het enigszins kan wil ik toch wel proberen om het voor me te houden tot ik 12 weken ben of ik mijn eerste echo heb gehad, dan hebben we gewoon de zekerheid dat alles goed zit, alhoewel ik wel geloof dat het allemaal goed zit hoor!
Nou meid beterschap!

Ikga weer verder en ik hoop dat het berichtje dit keer wel goed geplaatst word!
Ik wacht jullie reactie af!
Veel liefs Maaike

Hoi allemaal,

ben vandaag ongi geworden, helaas!
Erg jammer, maar ben gelukkig niet diep teleurgesteld. Het kan nog zo lang gaan duren!Heb nu 2 keer een cyclus van 31 dagen gehad, dus daar ga ik voor de volgende maand ook maar vanuit. Mijn nieuwe NOD is dat 4 november.
Er zijn er al best wat zwanger zie ik, wat snel allemaal!
Succes allemaal!

Groetjes, Bloempje25

Amai, zoveel berichtjes bijgekomen! Ff kort een stukje over mij:

Hier
nog steeds geen RD! Dag 35... . Herinnerde mij vandaag ook dat gynea
heeft gezegd dat ik moest wachten tot na eerste natuurlijke
maandstonden om eraan te beginnen. Wij vrijen dus met condoom tot ik ongesteld ben geweest. Hebben een keer zonder gevreeën maaar dat zal wel niet erg zijn. In elk geval heb ik op deze manier toch wat meer zicht op cyclus die hopelijk volgende keer wat normaler zal zijn.

Terug
Bovenaan