Wie nog meer in ronde 1??

Jaaaa, dank je wel!!!

Ik wist eigenlijk al wel dat ik zwanger was, want had een heel licht streepje op de eerste test. Dus voor alle zekerheid heb ik toen een paar dagen later nog een test gedaan en die was duidelijk positief!
Nu jij nog :)

x

Hoiii meiden!

Nou was een druk dagje vandaag, ben ook echt niks meer gewend hihi!
De wekker liep vanochtend om kwart over 6 af en toen had ik echt zoiets van NEEEEEEEEH nog geen ochtend hihi! Maar goed eenmaal onder de douche vandaag, gegeten en een kopje koffie begon ik aardig wakker te worden!
Op mijn werk aangekomen begon het ookal leuk, ben 5 maanden eruit geweest natuurlijk dus er moesten nieuwe ushers aangevraagd worden voor de systemen waarmee ik werk, alleen dat ging natuurlijk weer niet zoals het had moeten gaan, na een half uur kon ik dan eindelijk aan de slag.

Om 12 uur was ik lekker klaar, echt een luizenleventje hihi, en om 10 over half 2 was het dan zover, voor de eerste keer naar verloskundige.. moet zeggen dat het niet veel voorstelde, ze vroegen veel dingen over erfelijkheid maar ze hebben geen echo gemaakt en ook nog niet naar het hartje geluisterd. Over 3,5 week mag ik voor de eerste echo.
Om 15.00 uur moesten we op het stadhuis zijn om in ondertrouw te gaan, stelde ook weinig voor, al met al een druk dagje met veel bezoekjes hihi!

@bloempje:
He das balen zeg dat je ongi bent geworden..

@bereke:
Nou meid ik wens je heel veel succes en sterkte toe en vind het jammer dat je ons gaat verlaten,maar ik begrijp het wel hoor! Als je er teveel mee bezig bent is dat ook niet fijn!
Nou ik hoop dat ook jij snel een positieve test in handen zal hebben!!!!!

@Roosje:
Van harte welkom hier! Ohhh spannend joh dat je overtijd bent, ik zou toch maar een testje doen, of heb je niet het idee dat je zwanger bent? Nou hopen dat je of positief test of dat je ongi word dan weet je tenminste waar je aantoe bent. Wel minder dat je al een jaar bezig bent zeg!!!! Nou ik hoop dat je deze maand zwanger bent!!!!

@Anne:
Als je vandaag je eisprong voelt is het nog niet TE laat he, ik weet niet hoeveel dagen voor je eisprong je nog gevreeen hebt, maar anders kan het ook zijn dat het zaadje nog leeft en nu alleen maar je eitje in hoeft te dringen.. We gaan duimen!!!

@Maaikie:
Ja we hopen ook maar op mooi weer, maar ja dat is iets wat je helaas niet kunt bestellen! Wanneer heb je je NOD nou precies? hoop dat je zwanger bent deze ronde!!!!

@Druifje:
Ik heb wat foldertjes gekregen van de vk over zwangerschapsyoga enzo, kmoet ze nog even doorlezen maar als ik daar wat in kan vinden dan hoor je het wel! Zou inderdaad wel superrr gezellig zijn als we die pufcursus samen kunnen doen.

Wat een leuk idee om het op die manier te vertellen, ben zooo benieuwd hoe je familie reageerd.. hoe denk je dat ze gaan reageren? Je ouders verwachten het dan ook totaal niet????

Zullen we binnenkort een keer babykleertjes gaan shoppen??

Wat betreft het eten dat herken ik wel ja, heeeeeel veel honger hebben maar zodra je aan het eten bent totaal geen honger meer en niks meer op kunnen, ze zeggen ook dat het beter is om meerdere kleine porties per dag te eten zodat je dan toch je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid binnenkrijgt!

En wat is het nog geworden voor het avondeten? Wij eten varkenshaas met champignonsaus, frietjes en volgensmij nog iets van sla erbij! Had ik zo'n zin in, gisteravond al hihi!

Liefs en tot vanavond dames!

hallo meiden

nou hier weer op het wacht bankje
@linda
ik heb het zelfde als jou weet niet wanneer   mijn eisprong is maar hen al op de site gekeken wat je zei en ben uitgegaan van mijn laatste cyclus 33dgn en dan was mijn ei 4 okt.

ik heb flink geklust dus hoop houden 15  oktober is nog ver voor mijn gevoel
meiden allemaal sucses en gefeliciteerd voor de zwangeren hopen dat er snel meer mogen volgen.

groetjes pien

Hallo meiden,

Nou zoals ik al dacht zijn gisteren de RDtjes bij mij op bezoek gekomen. Voelde het niet aankomen maar toch geworden, ook een dagje te vroeg, vorige cyclus was 32 nu 31 dagen. Slik ook al 2 maande de zwangerworden multi tabletten. Schijnt goed te zijn voor je. Nou we gaan er voor deze maand. Heb al vanaf het begin het gevoel dat het pas ronde 3 gaat lukken dus laten we het hopen. Mijn mannetje is zondag weer terug van vakantie dus dan kunnen we er tegen aan gaan.!

Mijn nieuwe NOD is (denk ik) 5 november. (wat een eind weg he hhaah)

Nou groetjes iedereen!

Liefs,

Maatje

Hoi allemaal!

@ maaike1987; Mijn NOD is 12 oktober uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Maar omdat ik eigenlijk nog niet weet hoelang mijn cyclus duurt omdat ik niet heb "ontpilt",blijft het een beetje onzeker. Ik heb me voorgenomen als ik na 35 dagen nog niet ongi ben om een test te doen, dat zou dus 19 oktober zijn. Maar hoop dat ik zo lang kan wachten...
 Was wel weer even wennen op je werk als je er zolang tussenuit geweest bent? Heel veel succes op je werk en op naar jullie trouwerij!!   groetjes maaike

Jammer Maatje1 op naar de volgende ronde!!

NOD Lijstje

Teddyboy
 25jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 ??

Firstmum
 25jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 10 oktober

Peetje1982