Wie nog meer in ronde 1??

hallo allemaal

Ik zal mijn zelf even voorstellen   ik ben alice 26 jaar oud net getrouwd.
En wij zijn sinds augustus bezig .

mijn nod is 9 oktober   en hoop zo dat het gelukt is.
Verder wil ik alle meiden die zwanger zijn feliciteren en voor wie de rode duiveltjes   zijn gekomen ik hoop dat het de volgende x wel raak is .

Leuk om zo mee tellene met anderen !

groetjes alice

hoihoi

zou iemand mijook bij die lijst willen toevoegne weet niet hoe dat moet??
ik ben 21 jaar, het wordt ons 1e kindje en mijn nod gaat worden op 4 november en ik zit in de 1e ronde

en ik las babyshoppen...is het niet leuk om met zn allen een keer te meeten en babyshoppen? of een beetje met wat meiden van dezelfde leeftijden naar een babybeurs gaan?? oke, wel nog even wachten tot iedereen hier zwanger is natuurlijk :p

Hoihoi dames,

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles prima.
Alweer 2 werkdagen achter de rug en moet zeggen dat het wel weer snel 'normaal' is, het lopen gaat hierdoor ook al wat makkelijker gelukkig!

@pien:
15 oktober duurt inderdaad nog even maar voor je het weet is het zover hoor! Heb je enig idee of het deze maand weleens zo zou kunnen zijn?
Ik las dat je niet helemaal wist wanneer je je eitje hebt gehad, erg vervelend.. misschien dat je volgende maand een ovu test gebruikt, als het nog nodig is dan tenminste hihi!
Ze zeggen dat je je eisprong altijd op dag 12-14 hebt van je cyclus, maar ik weet niet of dat het gemiddelde is, als je bijvoorbeeld een langere cyclus hebt of dat uitmaakt...

@maatje:
balen joh dat de RD gearriveerd zijn, maar je moet maar zo denken je weet waar je aantoe bent en zit niet in onzekerheid of je nou ongi moet worden of zwanger bent. Op naar de volgende ronde dan maar met heeeeel veel geluk, ik hoop dat je geen volgende keer meer ongesteld word!!!
Ohh beter dat je al multivitamine slikt voor (aanstaande) zwangere vrouwen, nou hopen dat het inderdaad raak is zodra vriendlief weer terug is van zijn vakantie, waar istie naartoe geweest? Moest je zelf niet mee?

@maaikie:
Oh das wel minder ja dat je niet echt weet wanneer je ongi moet worden, maar dan gaan we in iedergeval uit van 12 oktober. Heb je enig idee of je zwanger kan zijn?
Jah het was inderdaad wel weer heeeel erg wennen om weer aan het werk te gaan, opzich ben ik weer snel gewend alleen dat vroege opstaan is echt niks voor mij, daar wen ik nooit aan volgensmij! Iedere ochtend gaat om 06.15 uur de wekker af. Maar vandaag mijn toets behaald, ik zal even uitleggen wat voor werk ik doe..
Ik werk bij het uwv, waar ik klantadviseur ben. Ik behandel daar de ziektewet en informeer dus mensen wat ze moeten doen tijdens ziekte maar ook tijdens zwangerschap, ben dus al volledig op de hoogte qua zwangerschapsverlof. Maar omdat ik 5 maanden uit de running ben geweest moest ik opeens een opfriscursus doen en een toets afleggen, je moet minimaal 80% score halen, en ik had een 82% dus netjes dacht ik zo! Vanaf morgen weer telefoneren dus dan gaan de dagen ook wat sneller, nu was het alleen maar leren leren en nog eens leren...
Wat voor werk doe jij?

@alice:
Van harte welkom hier, tis hier zooooo gezellig, zitten tenslotte allemaal int zelfde schuitje!
Ik zal me ook even voorstellen..
Ik ben dus Maaike, ben 21 jaar oud en kom uit het oooo zo gezellige zeeland, Vlissingen om precies te zijn.
Ben nu zo'n 8 weekjes in verwachting van onze eerste, dus erg spannend allemaal! Was overigens gelijk de eerste ronde raak!!
Je nod op 9 oktober al, das nog 2 dagen in spanning zitten, enig idee of het weleens raak zou kunnen zijn?
Wanneer ben je van plan om te gaan testen als je niet ongi word?
Nou ik ga voor je duimen meid!
Wat voor werk doe je eigelijk en waar kom je vandaan? Zijn jullie voor je eerste kindje bezig?

Nou tot later meiden,
Veel liefs Maaike

Heee Engeltje,
Wat een superrr idee, ik bied me aan hoor om te gaan babyshoppen, leuk, wanneer gaan we?hihi..
Liefs Maaike

Ik werk op een basisschool   in   vleuten coordineer de overblijf en ben bezig met opleiding voor onderwijsassistent.
Mijn man wil pas in het weekend testen dus dat doe dan we dan maar ,al lijkt het erg moeilijk om nog even te wachten!
Gek genoeg heb ik het gevoel dat het raak is maar ja je lichaam kan je bedriegen he !
Verder heb ik alleen pijnlijke borsten en wat meer pukkeltjes rond mijn tepel.
Ja het is onze   1e kindje .
Wel super dat het de eerste x meteen gelukt is hoor.
groetjes alice

hallo meiden

@poeh
ja dat klopt wel maar dat is als mijn cyclus dus 33 dgn is als ie gemiddeld is 28 dgn is mijn nod 15 e
dus daar ergens heb ik mijn nod!!
groetjes pien

hallo dames ,

21 September geklust.
22 September eisprong.
2 Dagen later soort spierpijn in buik .
Daarna heel wat steekjes gehad .
Op een nacht wakker geworden omdat ik iets voelde rollen in mijn buik ( raar) !
Vandaag 2 dagen overtijd !!!!
En wat denk je ? Mijn gevoel was juist !
IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!
Uitgerekend voor 15 juni .
Kan het zelf nog niet bevatten maar ik hoop dat het voor jullie allemaal ook bijna zover mag zijn !

Veel zwangere groetjes Lins

Terug
Bovenaan