Wie nog meer in ronde 1??

zoetteke GEFELICITEERD meid!
Geniet ervan!!!
Super zeg, zoveel zwangere hier echt superrr gaaf!
Liefs Maaike

Hee Alice
Leuk hoor werken op een basisschool! Ik heb vorig jaar ongeveer een jaar stage gelopen op een basisschool en daar deed ik de administratie, erg leuk want als er even niks te doen was mocht ik meehelpen bij de kleutertjes! Erg leuk, onderwijsassistent lijkt me ook wel erg leuk maar is daar tegenwoordig nog veel werk in? Ik weet bijvoorbeeld dat veel gemeentes die banen schrappen, wil je niet ontmoedigen maar zou toch zonde zijn als je je diploma straks hebt en je er niks mee kan..
Ohh jammer dat je man wilt wachten tot het weekend, maar goed in principe is dat het ook zo he, nog een paar dagen!
Ja je lichaam kan je aardig voor de gek houden, maar als je het over het algemeen sterk het gevoel hebt dat je zwanger bent is dat meestal ook zo!
Die pijnlijke borsten en pukkeltjes rond de tepel zijn wel kenmerkend voor een zwangerschap!
We wachten nog even met spanning af tot het weekend en dan willen we het echt weten hoor hihi!
Ik ben ook wel erg blij dat het bij ons direct in de eerste ronde raak was, het is tenslotte niet iets vanzelfsprekend zijn een hoop meiden die een stuk langer bezig zijn en dat is dan echt wel sneu! Maar helaas is het leven af en toe erg oneerlijk!
Ik ga mijn nasi maareens klaarmaken anders hebben we om 7uur nog geen eten hihi..

Kus Maaike

Zoeteke...

Hartelijk Gefeliciteerd Meid... OOh echt super.. Het 4e kindje..
Hopelijk is dit een goed begin van de maand.. Al 3 dames zwanger als ik goed..

Liefs Mayka

zoetteke,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er lekker van..

@ zoetteke: GEFELICITEERD!! Echt super joh, geniet ervan!!

Nou meiden, ik heb slecht nieuws: ik krijg hoogstwaarschijnlijk toch een miskraam... Na 6 (!!) licht positieve testen begin ik weer mee te vloeien.. Vk weer gebeld en ze zei dat het het meest klonk als een mk.. ben aan de ene kant heel teleurgesteld natuurlijk, maar aan de andere kant opgelucht dat ik nu beetje zekerheid heb!
Hopelijk zet het nu goed door zodat ik er snel vanaf ben.
Dan kan je weer door he? Ik was al in de 2de ronde zwanger dus hoop in de volgende ronden ook snel zwanger te worden en dat het goed blijft gaan... en ik een duidelijke streep krijg!!

Liefs Kwebbel80

zoeteke,
van harte gefeliciteerd meid geweldig geniet ervan
veel liefs
peetje

hoi hoi,

Als eerste Zoetteke van HARTE GEFELICITEERD MEID!!! Super voor je!! Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat je niet te veel  vervelende  kwaaltjes krijgt, maar die zal je er ongetwijfelt voor lief bij nemen!  

@ kwebbel; wat erg voor je! heel veel sterkte meid!

@ maaike1987; Lijkt me een leuke baan om mensen weer aan het werk te krijgen en wat passends voor ze te vinden. Ik werk als verzorgende-ig in een verzorgingshuis met ouderen. Ook een fantastische baan om mensen te helpen en ondersteunen. Maar het is vaak ook heel zwaar. Maar ik vind het nog steeds super leuk en dankbaar werk. Ik begin ook vaak om 7 uur sóchtend dus das ook vroeg op staan valt niet mee met deze donkere ochtende. Maar werk ook sávonds en s'nachts erg afwisselend dus. Ik heb zelf wel sterk het vermoeden zwanger te zijn, ben s'morgens vroeg wakker terwijl ik normaal lekker lang slaap, ook moet ik s'nacht vaker plassen. Van de week at ik macronie, waar ik normaal prima tegen kan, maar nu al 2 keer echt enorme darmkrampen van kreeg en alle ellende van dien. Regelmatig steekjes en rugpijn. Maar goed we moeten het echt nog even afwachten maar hoop zo dat het raak is!! Nou meid werkze van de week, ik mag vanaf morgen ook weer aan de slag. Was lekker 2 daagies vrij.

groetjes aan iedereen!!!

Hoi Dames,

Wat een boel reacties jeetje ik had er haast een dagtaak aan om het bij te lezen. Haha errug leuk om te doen..

@kwebbel: Wat erg voor je meis, ik kan me denk ik wel voorstellen dat je meer duidelijkheid zal krijgen als je een miskraam hebt. Maar het blijft natuurlijk vreselijk.

@Zoeteke: Van harte gefeliciteerd!! Toch een goed gevoel gehad!! Helemaal super voor je!! Wanneer gaan jullie het vertellen? En hoe?? Echt helemaal super :)

@Engeltje: Leuk idee om samen te gaan babyshoppen. Volgend jaar zal de 9 maandenbeurs er wel weer zijn. Ik wil niet te hard van stapel lopen haha,ik ben natuurlijk nog niet zwanger. Maar ik vind het wel een leuk idee. Het kan natuurlijk ook eerder als vorig jaar.. Als er dan meerdere zwanger zijn :)

@Alice en Roosje: Van harte welkom bij ons gezellige clubbie.. Errug leuk dat jullie mee komen kleppen. ik vind het ook erg fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen. Er zijn hier vele luisterende oren en we zitten met zijn allen gezellig in hetzelfde schuitje :) Jullie dus ook veel succes!!

Fijne avond allemaal

Liefs Linda

Terug
Bovenaan