Hee Alice
Leuk hoor werken op een basisschool! Ik heb vorig jaar ongeveer een jaar stage gelopen op een basisschool en daar deed ik de administratie, erg leuk want als er even niks te doen was mocht ik meehelpen bij de kleutertjes! Erg leuk, onderwijsassistent lijkt me ook wel erg leuk maar is daar tegenwoordig nog veel werk in? Ik weet bijvoorbeeld dat veel gemeentes die banen schrappen, wil je niet ontmoedigen maar zou toch zonde zijn als je je diploma straks hebt en je er niks mee kan..
Ohh jammer dat je man wilt wachten tot het weekend, maar goed in principe is dat het ook zo he, nog een paar dagen!
Ja je lichaam kan je aardig voor de gek houden, maar als je het over het algemeen sterk het gevoel hebt dat je zwanger bent is dat meestal ook zo!
Die pijnlijke borsten en pukkeltjes rond de tepel zijn wel kenmerkend voor een zwangerschap!
We wachten nog even met spanning af tot het weekend en dan willen we het echt weten hoor hihi!
Ik ben ook wel erg blij dat het bij ons direct in de eerste ronde raak was, het is tenslotte niet iets vanzelfsprekend zijn een hoop meiden die een stuk langer bezig zijn en dat is dan echt wel sneu! Maar helaas is het leven af en toe erg oneerlijk!
Ik ga mijn nasi maareens klaarmaken anders hebben we om 7uur nog geen eten hihi..
Kus Maaike