Hai dames!
Nou, gisteren dé grote dag gehad! We hebben het de familie van mn vriend verteld! En we kregen hele leuke reacties. T was wel ff huilen geblazen, maar ach dat hoort er ook bij. Heb ik sowieso nogal snel last van nu....elke dag wel paar keer vochtige ogen (hoef alleen maar ergens aan te denken en daar ga ik al!).
Maaruh, iedereen reageerde verrast, want echt niemand had het van ons verwacht. Dat vind ik dan wel weer leuk...hou niet zo van voorspelbaar zijn.
Alleen mijn ouders kunnen telkens niet afspreken als wij tijd hebben. Echt vervelend, maar ja....dat kunnen zij ook niet weten hihihi. Ze zijn vaak savonds weg of weer op visite ofzo. Dus zij zijn de enige die het nog niet weten, maar dat komt hopelijk volgende week wel. We willen er toch niet te lang mee wachten.
@ Lins: Van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Wat grappig dat je vanalles gevoeld hebt. Achteraf gezien ga je dat dan plaatsen. Geniet er lekker van. Heb je het je andere kindjes ook al verteld?
@ Bloempjuh1985: TWEE!!!!! Dubbel geluk. Super zeg, maar het lijkt mij ook even wennen hoor. Wow, dat wordt werk aan de winkel straks ahhahaah! We moeten nog even het lijstje aanpassen, want daar sta je nog overtijd in. Trouwens, heb je al zo vroeg een echo gehad dan?
@ Kwebbel: Ahhhh, wat jammer meid. Echt een gekke periode en super balen dat je 'm zo moet afsluiten. Hoe ver was je eigenlijk, week of 5/ 6?
Ikhoop dat je het een beetje samen kan verwerken en er snel weer tegenaan kan! Wie weet volgende keer wel een gezond vruchtje!!
@ Maaike: Jaaa, samen babyshoppen zie ik wel zitten! Maar ik wil daar nog wel even mee wachten tot een week of 10/12. Dat is eigenlijk een verstands-keuze, want gevoelsmatig zou ik nu al vanalles kopen. Maar ik zou het echt vreselijk vinden als ik kleertjes voor dit kindje thuis heb en het gaat mis. Dan hangt daar altijd een nare gedachte aan en weggooien doe je het dan ook niet. Dus om mezelf een beetje te beschermen wacht ik er nog even mee! Misschien kunnen we Sint inkopen doen. Keertje op een koopavond shoppen...lijkt me wel leuk sfeertje!
Het lijkt mij ook wel leuk om met een aantal meiden van dit forum te gaan. In februari is het de 9 maanden beurs in de Rai Amsterdam, misschien een ideetje als het allemaal goed blijft groeien down under!?
Ohja, heb vanmorgen naar de vk gebeld en ik heb de 29e mn eerste afspraak. Denk nog geen echo, maar vind het desondanks wel spannend en leuk!
Liefs xxxx