Wie nog meer in ronde 1??

Hoi druifje,
dank je. Die test lag inderdaad te branden in de la. haha, was zo nieuwsgierig.

Omdat mijn ongi de laatste keer een beetje anders begon weet ik het niet zeker, maar als ik van de normale situatie uit ga. Dus dat mijn ongi zondag begon (zaterdagavond laat niet meegerekend) 21 juni! Het zette echter pas maandag echt door. De zaterdagavond (om een uur of tien zag ik wat licht roze tijdens het afvegen) en de zondag had ik licht roze afscheiding. Meestal heb ik een 28dagen cyclus.

Wat denk jij?

Liefs,

Hai first mum,

volgens mij moet je rekenen vanaf de dag dat het echt helder bloed is. Betekent bij jou denk ik de maandag. En mocht je het nou echt niet zeker weten dan zal je bij de echo wel zien hoeveel het precies is. Het is toch wel gokken in het begin, maar heel ver ernaast zitten zal wel niet toch?!

xxx

Hoi Druifje !

Je zult wel denken waarom een bericht speciaal voor mij?
Maar je hebt bij een ander topic gezeten waar ik ook bij schreef (weet zo ff niet meer welke) en k zag staan dat je hier gereageerd had dus dacht zal even kijken hoe het met je is en zag dat je 6 weken en 3 dagen zwanger bent !
Gefeliciteerd !!!!   Hoe voel je je ???

Liefs Maike Sanne

Ps; Andere zwangere dames ook van harte en de andere meiden succes !!

he meiden,
mannetje is thuis en heb testje gedaan.  negatief helemaal niks ook niet licht.
ik snap mijn lichaam echt niet meer.
ik heb de neiging om nu nog naar de stad te fietsen en een nieuwe test te kopen en het morgen ochtend nog een keer te testen.
kan de uitslag negatief zijn als je een uurtje daarvoor erg gezweet heb door het fietsen?
veel liefs
petra

Hee MaikeSanne!

Ja dat klopt, dat was bij "23 en kinderwens" toch? Ik kreeg ergens anders ook al berichtjes van Bloemetje en Mitsj, maar vind het wat veel om in zoveel topics tegelijk mee te schrijven...Maaruh, je hebt het goed gezien hoor. Hoor nu ook tot de zwangeren onder ons en dat voelt reuze goed :)
Jij bent ook weer zwanger he?! Gelukkig is dat wel snel gegaan...kan je er een beetje van genieten of ben je nog voorzichtig? Hoe ver ben je inmiddels?

liefs x

ahhhh peetje wat jammer zeg!   Ik weet hoe het voelt als je er helemaal niks meer van snapt. Je kan dan echt niet van je lichaam opaan en denk misschien dat je het vertrouwen ook een beetje kwijtraakt?
Jammer genoeg kunnen wij er niets aan doen, behalve jou dan een hart onder de riem te steken (bij deze!). En als je het echt niet meer weet gewoon even bij je huisarts aankloppen!

Veel sterkte!
xxx

Druifje..
Ik loop  iets  op je voor hihi. Ben vandaag  6 weken en 5 dagen!
Ben meteen na de mk in de eerste ronde weer zwanger geworden !
In de 1e zwangerschap had ik helemaal geen kwalen, nu wel en dubbel hah !
Ben echt al een week lang iedere dag constant misselijk en niet zo'n beetje ook, maar ja hoort erbij ;)
Heb morgen de eerste echo, en als het goed is moet er een hartje te zien zijn !!
Spannend...

He succes met je zwangerschap !!

Terug
Bovenaan