Wie nog meer in ronde 1??

Heeej meiden,

Nou daar ben ik dan eindelijk met een uitgebreid bericht voor jullie allemaal..

@first mum: superrrr van harte gefeliciteerd meid! Echt super! Ik zou als je twijfelt gewoon even contact opnemen met de vk en om een termijn echo vragen, dan weet je precies hoever je bent, misschien ben je al verder dan je denkt en was je laatste ongi wel een innesteling...

@liefding:
Balen joh dat je ongi bent geworden, hoop het zo voor je dat je aanstaande maand geluk hebt! Afwachten is helaas het enigste wat je kunt doen!

@druifje:
Leuk hoor dat je ouders zo leuk reageerde, worden ze voor de eerste keer opa en oma? Helemaal niet gek hoor dat je zenuwachtig was om het te vertellen, wij waren ook op van de zenuwen, je weet dat ze het leuk vinden maar ergens ben je toch bang voor de reactie,althans zo ervaarde ik het!

Houd je je 'bloedverlies' (misschien een beetje een groot woord) wel even in de gaten, zodra het helder word wel gelijk aan de bel trekken hoor! En even je rust nemen,... misschien iets TEveel hooi op je vork genomen dit weekend?

Gohhh 6 weken en 2 dagen alweer, wat gaat dat snel! Wij zitten alweer over de 9 weken heen, t vliegt wel voorbij hoor moet ik zeggen! Er zijn overigens al een hoop zwangere hier op dit topic, toch een vruchtbaar topic dus hihi!

De feestjes waren erggg druk, vrijdags zijn we smiddags naar mijn opa en oma geweest want toen waren ze 50 jaar getrouwd, savonds nog uit eten geweest bij de griek in Middelburg met mijn oom, zijn vriendin en mijn ouders, was erggg gezellig! De volgende dag smiddags het officiele feest van mijn opa en oma in partycentrum de merelhoeve in Nieuw en st Joosland, was beetje saai maar ja dat is omdat er zoveel oudere mensen zijn en echt aanspraak heb je dan niet, nou rond een uurtje of half 6 zijn we daar weggegaan en naar de opa en oma van Jordy in Etten-leur. We gingen in een restaurant eten maar dat duurde allemaal zooo ontzettend lang, uiteindelijk zaten we pas om 10 uur aan het hoofdgerecht dus moet je nagaan, we waren om 2 uur thuis geloof ik dus was een aardig lange zit. Maar goed t zit er weer op haha!

Ben inmiddels alweer ruim een week aan het werk, mijn baas die weet inmiddels ook dat ik zwanger ben, hij kwam er vandaag zelf mee, t gaat daar als een lopend vuurtje en ik heb het ook op mijn hyves gezet en mijn baas heeft ook hyves dus ja niet zo gek dat hij dat dan hoort haha! Maar moet zeggen dat hij wel leuk reageerde gelukkig.

Wat betreft die dingetjes kopen, tsjah tis niet dat ik al kasten vol heb ofzo en dat ik iedere dag kleren ga kopen. De eerste week toen we het wisten hebben we wat kleertjes gekocht meer omdat we helemaal door de dolle heen waren en we hebben ook 2 setjes, 2 mutsjes en slofjes gekregen van vrienden en familie, maar nu heb ik al weer werken niks gekocht. Ahh kheb zelf zoiets mensen hebben altijd hun vooroordelen en iedereen weet het altijd beter dus wij doen het lekker zoals wij het willen:p (niet rottig bedoeld voor jou trouwens!!!)

Ik heb ook wat boekjes meegekregen over zwangerschapsyoga, ben er nog niet echt aan toegekomen maar kzal me er eens in verdiepen, ik weet bijvoorbeeld wel als ik kraamzorg aanvragen bij DAT in Vlissingen dat ik dan 15 gratis lessen krijg, best intressant! Weet jij al waar je je kraamzorg gaat aanvragen?

Nou tis weer een lang verhaal geworden, ga zo mijn visje maareens bakken!
Tot vanavond of anders tot van de week meiden!
Liefs Maaike

Hoihoi,

Hier ben ik weer es..!! Nou, mn mk is nu zo goed als over, tenminste het bloedverlies. Vanmorgen had ik nog aardig wat felle steken en dus de vk maar weer gebeld. Komende donderdag krijg ik een echo om te kijken of ik helemaal 'schoon' ben. Zij verwacht dat er nog wat komt omdat ik nog wat pijn had. Maar sinds gisteravond geen bloed meer gezien! (In 3 weken tijd.. oh heerlijk!!) Ik hoop dat alles goed schoon is zodat we weer zo snel mogelijk voor het echie kunnen. Hoe denken jullie daarover trouwens, zou ik gelijk weer voor het echie kunnen gaan of toch beter mn eerste ongi afwachten?? Bij mn eerste mk hebben we mn eerste ongi afgewacht maar ja dan zit je gelijk 1,5 maand verder!! Of nog langer... En ik wil zoooo graag!! Juist nu na mn mk... al zal het wel moeilijk zijn, en oh wat zal ik weer onzeker zijn.
Nouja.. hopelijk ben ik gauw weer zwanger en dat het dan wel goed mag gaan...

Sjonge er zijn al behoorlijk wat zwangeren!! Gaaf!! Ik hoop zo dat het bij iedereen goed mag blijven gaan!!

Nou meiden tot schrijfs!
Liefs Kwebbel

Hey ladies,

Het was inderdaad rustig op het topic. WIj hebben een super druk maar erg leuk weekend achter de rug. Zaterdag heerlijk geshopt en later bij vrienden gegeten. En zondag met een stel andere vrienden naar Duinrelle geweest. Leuk allemaal!!
Ik heb vanmorgen nog een test gedaan. Maar negatief.. Dat gevoel had ik al helaas. Woensdag is ook pas mijn NOD. Maar had van het weekend en vorige week al steeds ongi gevoel dus ik dacht miss klopt mijn cyclus niet.. Maar goed niets dus.. Ik wacht woensdag gewoon af en dan maar weer rekenen.. Ik hoop dat het voor ons ook 3 keer scheepsrecht is. Vooral nu haast iedereen hier zwanger lijkt te zijn, wil ik nog meer. Het is gewoon haast frustrerend. Maar goed afwachten maar...

@Firstmum: Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor je!! Hoe voel je je?? En wanneer ga je het vertellen aan ouders enz.. Geniet ervan :)

@Peetje: Wat balen van de negatieve test. Ik had er vanmorgen ook 1 mijn hand. Ik had wel al het gevoel dat ik niet zwanger was,maar ik wilde het gewoon zeker weten. Mijn NOD is pas woensdag, maar had steeds een ongigevoel, dus ik dacht ik test eens een keer. Maar negatief!! Vorige maand was ik er zwaar teleurgesteld door. ik voelde echt van alles en ik dacht nou het moet wel, maar nee hoor. Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden bah!! Ik hoop dat je alsnog een positieve test hebt en
anders op naar de volgende ronde..

Liefs Linda

hallo meiden

gefeliciteerd voor de zwangeren!!!!
ik hoop dat er snel weer meer mogen volgen

ik moet nog even wachten ik ga pas volgende week testen als ik niet eerder ongi wordt.

sorry ben niet een veel verteller!!

groetjes pien

dank jullie wel voor de felicitaties. Het is nog wel onwerkelijk.  

We willen het pas vertellen als we de eerste echo gehad hebben, moet morgen nog even de vk bellen. Voel me nog niet echt zwanger, want heb af en toe alleen gespannen borsten en heel iets misselijk. Maar wat niet is kan nog komen. Hoop het eigenlijk niet. haha

Oh Peet, vervelend zeg! Wanneer was je nod? Had toevalig vanmiddag een topic gelezen over iemand die twee weken overtijd was en neg testte. Een reactie hierop was dat een ander dit ook had gehad en toen ze pas op een echo zag dat er echt niks zat. Het dus beter kon begrijpen dat ze niet zwanger was, dat ze even later ongesteld werd. Je lichaam kan je zo voor de  gek houden, omdat je zo graag wilt, en dan kan het voorkomen dat je hoofd je ongi uitstelt en dan  denk je dat je zwanger bent.
Misschien niet helemaal wat je hoopte te horen, maar probeer er afstand van te nemen, dan zul je zien dat alles zo gaat zo als het hoort.

Liefs,  

oh en Kwebbel, als alles schoon is mag je er gewoon weer voor gaan! Succes meid.

Liefs,

wou reageren maar komt mijn oppas kindje dus wordt vanmiddag.
groetjes poeh5

Hoi meiden even een update van hier voordat mijn mannetje thuis komt om te eten. Ik had gisteren dus blijkbaar mijn NOD ipv de 12e(kwam ik achter toen ik een banner maakte). Omdat ik niet kon wachtte toch even een test gedaan gisterenochtend. Maar helaas Niet Zwanger gaf die aan. Ik ben nog niet ongesteld maar ga ervan uit dat het een deze dagen wel zal komen. Als ik volgende week maandag nog niet ongesteld ben doe ik nog een test. Hopelijk komt mijn ongesteldheid snel dan kunnen we weer op naar de volgende ronde. We wachtte af..
 Gefeliciteerd aan degene die zwanger is(sorry ben even je naam kwijt) Super voor je!!
groetjes maaike

Terug
Bovenaan