Wie nog meer in ronde 1??

Zo we zijn de eerste schrik nu wel een beetje te boven haha

Ik ben helemaal spontaan zwanger geworden van een tweeling. Hebben geen tweelingen in de familie of iets dergelijks.

Het is allemaal nog heel pril ben nu 6w1d dus laten we hopen dat alles goed blijft gaan. Dan wil ik wel verder kijken voor andere forums ofzo. Ik heb met 9 weken weer een echo. Dat was zeg maar de oorspronlijke echo maar omdat ik zo in in de zenuwen zat na het bloedverlies was dit een grote geruststelling..

Het blijft sowieso een wonder vind ik. Heb ook voor de rest nog helemaal geen kwaaltjes ofzo behalve dat ik iets sneller moe ben  dus vind het erg spannend allemaal!

@ druif -> Dat lijkt me zo'n mooi moment om het je familie te vertellen. Wij willen er nog even mee wachten. Ik wil sowieso de tweede echo nog afwachten en ik denk dat het we het daarna wel gaan vertellen. Ben er sowieso al beetje hyper onder en ik vind het erg moeilijk om mijn mond te houden. Ook ik kan om het minste geringste huilen.. Echt heel kinderachtig soms..

@ liefding -> We hebben alleen rond mijn eisprong meer sex gehad. Heb het voor de rest niet gevoeld ofzo. Ik vind het zelf ook ongelooflijk dat ik meteen de 1e ronde al zwanger ben. Dat had ik echt niet verwacht.

@ Zoeteke -> Jeetje wat erg van je miskraam. Gelukkig mag je meteen weer verder klusse.. Succes!

@ First mum -> Mij lijkt die negenmaandenbeurs ook wel leuk!

@ Maaike -> Zo jij shopt gewoon ook alles al begrijp ik? Ik durf voorlopig echt nog niets te kopen hoor. Ik ben veelste bang dat het mis gaat en dan zit jij nog met die kleertjes..

@ Linda -> Dus jij maakt ook kans op een tweeling. Ik moet zeggen nu ik wat meer aan het idee gewend ben zie ik er ook wel voordelen in. Het is wel veel werk maar ja dat is een 1 kindje ook. Het is gewoon een kwestie van verdelen denk ik dan. Hopelijk ben je ook snel zwanger1

@ Alice -> Ook spannend! Ik testte eerst ook negatief en mijn tweede test was wel positief. Ik zou gewoon paar dagen wachten en als je dan nog niet ongesteld bent nog een keer testen..

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Liefs, Bloempjuh

Hoi dames,
even een kort berichtje van mij.

bloempjuh: ik heb al wel wat dingetjes geshopt, heb wat kleertjes, spuugzoekjes maar meer nog niet. En de kinderwagen dan maar dat was omdat ik die van mijn ouders kreeg en nu veel goedkoper was.
Ik snap wel dat mensen ermee wachten tot ze wat langer zwanger zijn, alleen heb ik zelf zoiets ten eerste heb je niet het gevoel dat je zwanger bent, voor mij was het meer voor die bevestiging (heb nu ookal weken niks meer gekocht) en ten tweede, na die 12 weken kan er ook nog van alles misgaan, en dan zou je wel opeens van alles mogen en kunnen kopen..
Zo denk ik erover tenminste.

Ik ga morgen proberen om op iedereen weer te reageren!
Fijn weekend allemaal.
Liefs Maaike

hallo dames,
ik heb van de week niet veel gereageerd want zat er ff door heen ( rot hormonen ), na twee dagen vroeg op bed ben ik weer de oude.

zit nu lekker met man lief en hond op de bank ( mannetje boek lezen en hond zwaar in de weg liggen haha ) en amber ( ons pleegkind ) is aan het buiten spelen en de rode duiveltjes zijn nog niet geariveert.
meestal gebeurt dat 's avonds maar ik heb nog niks gemerkt. ik heb me voor genomen om pas woensdag te testen als ik nog niet ongi ben geworden, ik weet niet of het me lukt want heb 1 test in de kast liggen. ik heb hem verstopt achter dingen zodat ik hem direct zie liggen. hopen dat ik het volhoud haha.
ik hou jullie op de hoogte.

veel liefs
petra

hallo meidcen

wat is het hier rustig dit weekend
bij mij is ales rustig wachten duurt altijd lang
iedereen sucses met wachten en klussen!!!

groetjes pien

hee meiden ik ben vandaag ongi geworden gellukkig precies een cycles van 28 dagen want de vorige mnd was ik 6 dagen overtyd en dan zit je alleen maar in spanning dus op naar de volgende ronde mij nod is 9 nov we hopen maar dat nov onze mnd is voor diegene die ongi worden groetjes

hallo meiden,
het is erg rustig dit weekend, zijn de meeste aan het klussen ofzo?

het is hier ook erg rustig ongi is nog steeds niet begonnen ben nu een dag overtijd. als het woensdag nog niet begonnen is ga ik testen.
ik heb me vandaag me niet er al te veel druk om gemaakt want zat de hele dag achter de naaimachine dus ik moest me daarop concentreren, ik moest nog wat maken voor iemand ( als hobby maak ik kleren en verdien er af en toe nog een klein zakcentje mee ). het volgende projectje is een positiebroek voor een vriendin.  het is wel handig als je zelf kleren kan maken, schilt een hoop geld.

veel liefs
petra

NOD Lijstje

Teddyboy
 25jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 ??

Alice26
 26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
  9 oktober

Firstmum
 25jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 10 oktober

Maaikie26
 26jr        
 Ronde 1
 Kindje 1
 12 oktober

Gerda1976
 32jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 13 oktober

Lindapruischer
 24jr
 Ronde 2
 Kindje 1
 15 oktober

Liefding63        
 25jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 12-15 okt.

Pien
 33jr
 Ronde 2
 Kindje 3
 15-18 okt.

Poeh5
 33jr
 Ronde 2
 Kindje 5
 15 oktober

1986anne
 22jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 20 oktober

Niceej
 21jr        
 Ronde 10
 Kindje 2
 ?

Kwebbel80
 27jr
 Ronde 3
 Kindje 2
 mk

Mayka9
 25jr
 Ronde 4
 Kindje 1
29 oktober

Bloempje25        
 25jr.
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Maatje1
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Engeltje1987
 21 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
4 november

Overtijd

Suusmama            
 34 jr.          
Ronde 1          
Kindje  2        
 19 september

Missy1979
 29 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 28 september

Roosje1987
 21 jr
 Ronde 12
 Kindje 1
 04 oktober

Swenny83
 Peetje1982
 25 jr
 26 jr
 Ronde 3
 Ronde 4
 Kindje 1
 Kindje 1
 06 oktober
 11 oktober

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
6 juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Zoetteke
29jr
Ronde 1
Kindje 4
15 juni 2009

ik heb ff mijzelf in het rijtje gezet van overtijd hopelijk niet voor niks hihi

Hoi meiden, peetje wat spannend dat je overtijd bent, hopelijk word het een!! Hier ook nog geen RDtjes gelukkig en heb ook nog niet het gevoel dat het gaat komen. Hopelijk blijft het weg. Het is inderdaad rustig dit weekend, misschien veel klussers inderdaad ! ik hou jullie op de hoogte! iedereen de groetjes

Terug
Bovenaan