Wie nog meer in ronde 1??

Heej meiden,

Het is hier in het weekend vaak rustig, inderdaad zijn ze dan volgensmij allemaal aan het klussen hihi..
Hier gaat t allemaal goed, erg druk weekend achter de rug.
Mijn opa en oma waren 50 jaar getrouwd en dat vierde ze gisteren en savonds konden we nog door naar de verjaardag van de oma van mijn vriend, die werd 80, zo heb je niks en zo heb je alles op 1 dag.
Morgen weer werken dus ik ga vanavond weer vroeg onder de wol.
Ik zal proberen om morgen wat meer te schrijven!

Slaap lekker voor straks allemaal!
Liefs Maaike

Jammer Liefding!!! Op naar de volgende ronde dus maar!

NOD Lijstje

Teddyboy
 25jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 ??

Gerda1976
 32jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 13 oktober

Lindapruischer
 24jr
 Ronde 2
 Kindje 1
 15 oktober

Pien
 33jr
 Ronde 2
 Kindje 3
 15-18 okt.

Poeh5
 33jr
 Ronde 2
 Kindje 5
 15 oktober

1986anne
 22jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 20 oktober

Niceej
 21jr        
 Ronde 10
 Kindje 2
 ?

Kwebbel80
 27jr
 Ronde 3
 Kindje 2
 mk

Mayka9
 25jr
 Ronde 4
 Kindje 1
29 oktober

Bloempje25        
 25jr.
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Maatje1
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Engeltje1987
 21 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
4 november

Liefding63
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 2
9 november

Overtijd

Suusmama            
 34 jr.          
Ronde 1          
Kindje  2        
 19 september

Missy1979
 29 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 28 september

Roosje1987
 21 jr
 Ronde 12
 Kindje 1
 04 oktober

Swenny83
 25 jr
 Ronde 3  
 Kindje 1  
 06 oktober  

Alice26
 26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 09 oktober

Firstmum
 25 jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 10 oktober

Peetje1982
 26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1
 11 oktober

Maaikie26
 26 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 12 oktober

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
6 juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Zoetteke
29jr
Ronde 1
Kindje 4
 mk

hallo meiden,

heeft iedereen een fijn weekend gehad?
mijn ongi heeft zich nog steeds niet gemeld en heb nu af en toe een vlaag misselijkheid ( zo voelt het het is meer een brok in de keel ). het duurt een paar seconden en dan is het alweer weg. ik hoop niet dat ik me het inbeeld.
net ff een smsje gestuurd naar man lief en af gesproken dat als hij vanmiddag thuis is we de test gaan doen heb er nog een in de kast liggen dus kan makkelijk ik kan niet wachten.

Hoi dames,

allemaal een fijn weekend gehad? Ik wel hoor, beetje druk maar wel gezellig.
Ben trouwens nog niet ongi. Mijn laatste ongi begon ook een beetje raar, dus weet niet precies wanneer ik nou van mijn nod moet uitgaan. De lengte van mijn cyclus is meestal 28 dagen, maar de afgelopen keer begon het de avond voor die 28 dagen, dus op dag 27, maar dat was 's avonds om een uur of tien, heel licht roze afscheiding. De volgende dag nog steeds. En die dag daarna (zeg maar dag 29) zette het pas echt door.
Nu denk ik dat die avond te verwaarlozen is en ga denk ik maar van een 28 dagen cyclus uit enben dan nu dus 1 dag overtijd.
Ik heb wel een test in huis, maar ben veel te bang dat die neg is, dus wil nog even wachten hopelijk tot woensdagochtend.
Ik vraag me af of ik morgenochtend niet al de kriebels krijg om toch te testen.
Hoe doen jullie dat? Vind het eigenlijk zonde als ik te vroeg test, zonde van het geld en moet dan toch een nieuwe test gaan kopen en dat is niet om de hoek en moet dan met mijn zoontje op de fiets. Dus voor mijn gevoel heb ik wel een beetje een dilemma.

Hèhè even me verhaal kwijt, wil mijn man er niet teveel mee lastig vallen. Hij denkt wel dat ik zwanger ben, maar ik probeer me niet gek te laten maken. Al wordt dat nu wel moeilijker.

Liefs,

Hai dames!

Nou, hebben het afgelopen weekend aan mijn ouders verteld! Ze vonden het hartstikke leuk en waren ook heel blij! Dus nu weet iedereen het en dat lucht op. Was best wel zenuwachtig om het te vertellen, waarom geen idee? Wist toch dat ze het allemaal wel heel leuk zouden vinden, maar toch.....tis belangrijk nieuws!

Verder gaat het allemaal goed hier. Heb een druk en gespannen weekend gehad en gisterenavond ineens last van krampjes en een beetje (héééle) lichte bruine streepjes afscheiding. Schrok er aanvankelijk wel van, maar t komt en gaat en wordt niet donkerder. Wil liever helemaal niks zien, maar ik weet dat ik hier ook niet van moet gaan paniekeren! Heb gisteren dan maar een avondje op de bank doorgebracht en mn buik lekker warm gehouden :) Gaf me wel een goed gevoel! Nu zie ik bijna niks meer en voel ook geen krampjes meer. Gewoon even te druk gehad (goh, dat je dat al zo snel merkt).

Ben vandaag 6wkn 2 dgn en nog geen last van vervelende kwaaltjes. Ik ben niet misselijk of extreem moe en ik lust alles nog. Alleen last van mn borsten, maar das ook echt het enige. En eigenlijk vind ik dat ook wel fijn, dat ik er toch íéts van merk.

Zo, ik ga nu nog even reageren op iedereen!

Liefs xxx

joehoe!!!!!!!!!!!! ik mag me bij de zwangere aansluiten.

Ik kon toch niet wachten tot woensdag na het lezen van berichtjes dat er meiden waren die gewoon overdag testten. En toen dacht. Gewoon doen, kan altijd via internet testjes bestellen als die neg is, dan hoef ik daar niet speciaal voor naar de stad!

Liefs,

Hoihoi!!

@ zoetteke: Wat jammer Lins!!! Echt heel erg balen! Ik hoop dat jij en je mannetje  het een plekje kunnen geven en op "jullie" tijd weer fijn aan de klus kan voor een klein wondertje. Want dat is het echt als je bedenkt wat het allemaal moet doorstaan! Heel veel sterkte meis!

@ kwebbel: Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde als voor Lins. Wat een rottijd! Voor jou hoop ik ook dat jullie de draad snel weer kunnen oppakken.

@ liefding: Ahhhh jammer zeg! Nu wordt het weer klussen en wachten. 3 Keer scheepsrecht??

@ first mum: Wat spannend zeg! Het is altijd wel moeilijk te beslissen wanneer je gaat testen. En ze branden ook in je kast denk ik he, ahhah! Heb je zelf een voorgevoel of  gewoon neutraal? Ik heb ook wel een aantal dagen gewacht met vertellen dat ik niet ongi was geworden (dat had ik wel aangekondigd omdat ik bruinverlies kreeg, maar dat zette dus niet door). Ik wachtte eigenlijk op een reactie van zijn kant, maar nee. Ik denk dat je zelf een balletje moet opgooien. Iets van of hij niet iets aan je gemerkt heeft ofzo. Toen ik dat zei moest ik meteen diezelfde middag nog testen van hem :D Laat je weten wat je gaat doen of wat de uitslag was :p

@ peetje: En en?? Is je mannetje al thuis en plasje getest?

@ poeh: Goed dat je weer een nieuw lijstje hebt gemaakt. Zullen we 'm de volgende keer een klein beetje voorzichtig opschonen? Er staan een aantal meiden in die niet meer schrijven....dan wordt het overtijdlijstje ook zo groot!!

@ maaike: Heeej meid, alles goed? Druk gehad met de feestjes? Gezellig hoor en soms ook wel makkelijk dat je alles in 1 keer gehad hebt. Of viel het je zwaar? Ben je vandaag weer voor het eerst aan het werk? Ga je het meteen vertellen aan je baas? Lijkt me ook zo spannend. Benieuwd hoe hij gaat reageren!
Zag nog je berichtje over het kopen van spullen zo vroeg in de zwangerschap. Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat het na de 3 maanden ook nog mis kan gaan, maar die kans is vele malen kleiner dan in de eerste paar weken. Denk dat het een kwestie van gevoel is. Ik zou me er echt niet prettig bij voelen als ik kleding en andere spullen in huis zou hebben en t kindje redt t niet. Dan zouden die spullen mij telkens herinneren aan het kindje dat  ik niet kreeg, ook als  het volgende kindje het wel kan gebruiken. Het is heel persoonlijk en iedere zwangere moet dat zelf aanvoelen en beslissen. Tja, dat heet een meningsverschil hahahah!

Ohja, kreeg een brief van de vk en daar stond in dat Allévo (thuiszorgorganisatie in Goes) dat zij zwangerschapsgym geven. Als ik bij de vk ben zal ik ff wat info vragen. Misschien hebben ze het van Zorgstroom (Walcheren) ook wel hoor?!

@ bloempjuh: Hoe is het met je? Vind je het niet moeilijk om het nog geheim te houden? Of ben je er wel nuchter onder? Lijkt me ook niet niks als je meteen zwanger bent van een tweeling zeg. Merk je het ook aan je lichaam of hormonen. Dat je dingetjes sneller voelt of dat kwaaltjes erger zijn?

Nou tis al een behoorlijke lap tekst geworden. Volgende keer weer meer.....

xxx

Dus zwanger first mum???? GEFELICITEERD!!!
Ik heb ook smiddags getest hoor....als je genoeg hormonen hebt is er niks aan de hand!
Wow.....fijn hoor. En wanneer uitgerekend? Ergens in juni?

xxx

Terug
Bovenaan