Hoihoi!!
@ zoetteke: Wat jammer Lins!!! Echt heel erg balen! Ik hoop dat jij en je mannetje het een plekje kunnen geven en op "jullie" tijd weer fijn aan de klus kan voor een klein wondertje. Want dat is het echt als je bedenkt wat het allemaal moet doorstaan! Heel veel sterkte meis!
@ kwebbel: Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde als voor Lins. Wat een rottijd! Voor jou hoop ik ook dat jullie de draad snel weer kunnen oppakken.
@ liefding: Ahhhh jammer zeg! Nu wordt het weer klussen en wachten. 3 Keer scheepsrecht??
@ first mum: Wat spannend zeg! Het is altijd wel moeilijk te beslissen wanneer je gaat testen. En ze branden ook in je kast denk ik he, ahhah! Heb je zelf een voorgevoel of gewoon neutraal? Ik heb ook wel een aantal dagen gewacht met vertellen dat ik niet ongi was geworden (dat had ik wel aangekondigd omdat ik bruinverlies kreeg, maar dat zette dus niet door). Ik wachtte eigenlijk op een reactie van zijn kant, maar nee. Ik denk dat je zelf een balletje moet opgooien. Iets van of hij niet iets aan je gemerkt heeft ofzo. Toen ik dat zei moest ik meteen diezelfde middag nog testen van hem

Laat je weten wat je gaat doen of wat de uitslag was
@ peetje: En en?? Is je mannetje al thuis en plasje getest?
@ poeh: Goed dat je weer een nieuw lijstje hebt gemaakt. Zullen we 'm de volgende keer een klein beetje voorzichtig opschonen? Er staan een aantal meiden in die niet meer schrijven....dan wordt het overtijdlijstje ook zo groot!!
@ maaike: Heeej meid, alles goed? Druk gehad met de feestjes? Gezellig hoor en soms ook wel makkelijk dat je alles in 1 keer gehad hebt. Of viel het je zwaar? Ben je vandaag weer voor het eerst aan het werk? Ga je het meteen vertellen aan je baas? Lijkt me ook zo spannend. Benieuwd hoe hij gaat reageren!
Zag nog je berichtje over het kopen van spullen zo vroeg in de zwangerschap. Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat het na de 3 maanden ook nog mis kan gaan, maar die kans is vele malen kleiner dan in de eerste paar weken. Denk dat het een kwestie van gevoel is. Ik zou me er echt niet prettig bij voelen als ik kleding en andere spullen in huis zou hebben en t kindje redt t niet. Dan zouden die spullen mij telkens herinneren aan het kindje dat ik niet kreeg, ook als het volgende kindje het wel kan gebruiken. Het is heel persoonlijk en iedere zwangere moet dat zelf aanvoelen en beslissen. Tja, dat heet een meningsverschil hahahah!
Ohja, kreeg een brief van de vk en daar stond in dat Allévo (thuiszorgorganisatie in Goes) dat zij zwangerschapsgym geven. Als ik bij de vk ben zal ik ff wat info vragen. Misschien hebben ze het van Zorgstroom (Walcheren) ook wel hoor?!
@ bloempjuh: Hoe is het met je? Vind je het niet moeilijk om het nog geheim te houden? Of ben je er wel nuchter onder? Lijkt me ook niet niks als je meteen zwanger bent van een tweeling zeg. Merk je het ook aan je lichaam of hormonen. Dat je dingetjes sneller voelt of dat kwaaltjes erger zijn?
Nou tis al een behoorlijke lap tekst geworden. Volgende keer weer meer.....
xxx