hallo meiden,
@ pien das echt minder van die blaasontsteking, ik heb een keer een goede tip gekregen 3 sinasappels en 1 citroen persen en dat opdrinken, bij mij hiep het wel. ik heb dat drie dagen vol gehouden, ik kan namelijk niet tegen de peneceline die ze voorschrijven en krijg dan eenlange kuur antibiotica en om die te voorspoedige drink ik dat erbij. succes ermee.
@poeh, ook ik hoop voor je dat je van het weekend een positieve test in handen heb.
mijn ongi heeft zich nog steeds niet gemeld wel blijft me buik maar rommelen, vooral savonds. ik heb testen besteld maar ze zijn nog niet binnen. als ik van het weekend nog niet ongi ben ga ik nog een keer testen. ik heb namelijk extra gevoelige testen besteld dit op verzoek van mijn moeder omdat ze me eraan liet herinderen dat mijn lichaam niet altijd de juiste hoeveelheid hormone aanmaakt. ( waaronder ook endrofine, de vrolijkheid hormoon ).
bij me huisarts hoef ik niet aan te kloppen want die stuurde me de vorige keer ook weg met "als je over een half jaar nog niet zwanger bent kom je maar terug, het is normaal als je menstuatie weg blijft na zo lang de pil te gebruiken". ik hoefde me geen zorgen te maken, dus ik wacht maar weer af als de test negatief is.
veel liefs
petra