Wie nog meer in ronde 1??

Hoi ladies,

Daar was ik eens een keer weer. Ik lees wel steeds mee maar had niet veel te vertellen haha. Mijn ongi is bijna voorbij dus we kunnen weer aan de slag. Ik hoop dat het deze maand raak is. Mijn gevoel zegt van wel haha dus veel klussen. Daar zal mijn lievie erg blij mee zijn :)

@Poeh: En weet je al wat meer?? ik hoop echt voor je dat je zwanger bent en dat het kleine streepje toch een dikke vette streep is geworden. Hopelijk dus snel goed nieuws van je..

@Zoeteke: Fijn dat je steun hebt gehad aan alle lieve woorden en dat je het nu een plaats hebt kunnen geven. Ik vind het echt super sterk van je hoe je ermee om bent gegaan. Petje af. Nu maar hopen dat het snel echt raak voor jullie is.

@Kwebbel: Dus nog even afwachten tot je ongi. Is denk ik ook beter omdat er dan weer een tijdje voorbij is en je het nog meer hebt kunnen verwerken.. Kan me goed voorstellen dat je veel liever een hartje had gehoord als te horen krijgen dat het leeg is. Bah daar zit je echt niet op te wachten. Ik hoop ook voor jou dat het snel raak is en je volgend jaar met een mooie buik rond loopt en een gezond kindje :)

Ik ga nog weer even aan het werk.. Zal vanavond nog wel weer lezen

Liefs Linda

hallo meiden

hier bij mij is alles nog steeds rustig
geen ongi te bekennen
mijn laatste cyclus was 33 dgn dus als ik die aan hou is mijn nod zaterdag
ik heb nog geen klachten dat de ongi er aan komt dus nog steeds in spanning
voor mijn blaasonsteking een kuurtje gekegen van de ha.
die ook kan bij een eventuele zwangerschap

nou ik weet ook niet zo veel te vertellen

groetjes pien

hallo allemaal

hier nog geen ongi te bekennen

maar even een ander vraagje bij 700 berichtjes is ie vol even een nieuwe naam bedenken voor een nieuw topic???

groetjes pien

Hier nog geen nieuws!!

Voor een nieuwe naam is: 08-2008 1e ronde misschien iets.
Andere ideeën zijn ook welkom.

Succes allemaal!!!!

zo meiden hier ben ik ook weer
druk druk druk gehad....spannend, zit nu in me vruchtbare periode en over 2 weken weten we of ons leven voorgoed gaat veranderen ..... of niet

ben wel bang voor de reacties, maar ze kunnen mijn keuze toch niet van me afnemen!
ook al is onze situatie niet ideaal, alles komt goed!!

hebben zelfs al wat babyspulletjes gekocht, we konden het niet laten en het was uitverkoop hihi...

al meiden die de gratis kadoos al hebben aangevraagd en gekregen??
ben benieuwd wat er allemaal inzit!

wij gaan bij de etos, kruidvat, prenetal, emte, c1000 en de plus dozen halen, wist niet eens dat je die bij de supermarkt ook kon krijgen gratis, tot vandaag! haha

dat is denk het eerste wat ik ga doen, zodra het zover is!

maar dat horen jullie snel!

ow meiden, ik heb een topic geopend over hyves, voor degene die het ook lijkt om elkaar op hyves te hebben :D

Zo daar was ik ook weer ff,

Pff een nieuwe naam dat zou ik zo ook niet weten moet ik ff na denken misschien dat er dan wat komt haha
Heb verder ook niks te vertellen fijn weekend allemaal!

Liefs Mij

hallo
voor een nieuwe naam: KLUSMEIDEN 08 08
is dat wat?

ik ben nog niet ongi
heerlijk gaat goed zo heb wel soms erg last van mijn borsten
ach wie weet en hoe is het met de meiden die overtijd zijn??

en met de rest?
groetjes pien

Hallo allemaal,

Hier hebben we de klusdagen achter de rug en kunnen nu naar 29 oktober uitkijken...
Heb verder eigenlijk geen nieuws behalve dat dat wachten zo ontzettend lang duurt.. Bah..

Een nieuwe topic naam verzinnen ben ik niet zo goed in.. haha..
Vindt alles goed..

Voor degene die overtijd zijn: Hopelijk krijgen we goed nieuws..
De rest: Succes en wachten, wachten en voor de verandering wachten..

Liefs x Mayka

Terug
Bovenaan