Wie nog meer in ronde 1??

hoi allemaal ,
Ben hier een paar dagen niet geweest . Wou alles wat gebeurd is even verwerken .
Maar nu gaat alles al veel beter , doet nog wel pijn maar kan alles nu beter relativeren . Bloeden is gestopt en duurde eigenlijk niet langer dan mijn ongi . Ga er dan nu van uit dat mijn cyclus normaal gaat zijn ( hoop ik toch haha) want morgen beginnen de klusdagen opnieuw . Mijn NOD is dan normaalgezien 2 November .
En nu maar hopen dat het weer zo snel gaat en 9 maand blijft zitten !

Ik wil jullie nog eens bedanken om mij hier te steunen , dit heeft mij enorm geholpen .
Toen ik de reacties las moest ik elke keer huilen maar het heeft mij enorm goed gedaan !
Dus DIKKE DIKKE DIKKE knuffels van mij en mijn ventje , die is blij dat jullie er waren voor mij want in onze omgeving weet niemand ervan .

Ik zie ook dat er nieuwe zwangeren zijn dus een dikke proficiat en geniet er maar van !

Ik hoop dat ik niemand afgeschrikt heb met mijn verhalen van vorige week .
Kwebbel , heb veel aan je gedacht maar kon nog niet echt reageren omdat het pijn deed , maar vind het ook heel erg voor je en wens je dan ook veel sterkte en volgende keer een gezonde baby .
Het zal ons ook wel lukken .

Lins

hoi zoeteke,
ik ben blij om te horen dat het weer wat beter met je gaat,
gelukkig is dit er, op deze manier kunnen we elkaar steunen met ergenissen en pijnen als het mis gaat.
ik wil je alvast veel plezier wensen met de komende klusdagen.

mijn ongi heeft zich nog steeds niet laten zien maar heb wel last van de bij behoordende krampen.
maar de testen zijn binnen ben nou 5 dagen over tijd. zal ik het doen?
ik heb dan wel bevestiging van wel of niet.
ik kan dan wel relaxder het weekend in, want we gaan een weekendje weg naar delft.
ik denk er nog ff over na.
veel liefs
peetje

Hallo dames, hier hebben de RDtjes zich laten zien hoor.Heb een cyclus gehad van 30 dagen dus dat viel gelukkig mee.  Op naar ronde 2 dus. Mijn NOD is nu op 15 november. Wat duurd dat weer lang he  . Ik heb weer even een nieuwe banner gemaakt.

@ zoetteke; Heel veel sterkte en ik vind je heel sterk!  Ik hoop dat je gauw   weer een positieve test in handen mag hebben.

@ peetje; Ik zou de test gewoon doen, dan weet je inderdaad waar je aan toe bent, al snap ik je twijfel heel goed. Maar voor jezelf is het beter als je hem doet denk. Sterkte met beslissen en ik wens je heel fijn weekendje weg!! Geniet ervan!

iedereen de groetjes

Hee meiden!

En Peetje, weet je al wat?? Ben erg benieuwd hoor!

Verder even kort berichtje:
Het gaat hier allemaal goed. Heb afgelopen dagen   zo om de dag een stipje of sliertje (echt heel weinig) bloed in mn afscheiding gehad (sorry, vies verhaal) en beetje licht bruinig. Had ook lichte krampen en als ik ging plassen dan voelde ik mn blaas ook.  Maakte me er eerst wel druk over, maar bedacht me dat het natuurlijk goed mogelijk is dat het vanbinnen allemaal aan het groeien en rekken is...Mijn borsten doen nog steeds pijn en ze zijn ook wat voller. Verder geen misselijkheid of andere kwalen gelukkig. Tot nu toe dus perfect!

Liefs xx

NOD Lijstje  

Pien
 33jr
 Ronde 2
 Kindje 3
 15-18 okt.

1986anne
 22jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 20 oktober

Mayka9
 25jr
 Ronde 4
 Kindje 1
29 oktober

Bloempje25        
 25jr.
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Maatje1
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Engeltje1987
 21 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
4 november

Alice
26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 8 november

Liefding63
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 2
9 november

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 2

Zoetteke
 29 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 2 november

Lindapruischer
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
14 november

Maaikie26
 26 jr
 Ronde 2
 Kindje 1
 15 november

Overtijd

Missy1979
 29 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 28 september

Roosje1987
 21 jr
 Ronde 12
 Kindje 1
 04 oktober

Swenny83
 25 jr
 Ronde 3  
 Kindje 1  
 06 oktober  

Peetje1982
 26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1
 11 oktober

Gerda1976
 32 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 13 oktober

Poeh5
 33 jr
 Ronde 2
 Kindje 5
 15 oktober

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
6 juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2

Nou succes allemaal en volgende keer wat meer!!

hallo meiden,

nou ik heb de test gedaan, een extra gevoelige test, en die was duidelijk negatief geen twijfel mogelijk. het is duidelijk niet zwanger maar waar blijft mijn ongi? ik krijg echt een hekel aan me lichaam nu . maar we wachten maar weer af.

nu kan ik wel gerust wijn drinken met uit eten ( mijn ouders zijn maandag 30 jaar getrouwd vandaar dat we naar delft gaan ).
trouwens ik neem ook me teperatuur op en als ik daar op moet vertrouwen laat me ongi niet lang meer op zich wachten.

ik ga nu filmpie kijken

veel liefs
peetje

He bah peetje...wat een naar bericht. Had leuk (en ook duidelijk) geweest als je een positieve test had gehad! Echt balen hoor!
Ik heb het afgelopen zomer ook gehad...dat ik na maanden regelmatig te zijn ook ineens eerst 13 dagen ongesteld was en daarna ineens bijna 50 dagen niet. Ik ook twee keer getest en negatief. Ik was het ook zo beu op een gegeven moment! Had het vertrouwen in mijn lichaam ook niet meer en was echt chagerijnig telkens. Maar het is toch goed gekomen en nu dus zwanger.
Veel sterkte en hopen dat je temp het goed heeft!

Liefsx

Dag meiden,

Daar ben ik weer. Ik had even niet zo veel van me laten horen, was best ff van slag door mn mk.. Heb gister nog een echo gehad en het is zo goed als schoon. De baarmoederwand was nog beetje verdikt maar dat zou er met een volgende menstruatie wel uitkomen zei ze. Als ik wel voor die tijd weer zwanger raakte was het ook niet erg zei ze. Maar ze geven als advies om even een menstruatie af te wachten. Maar dat is ook meer om de mk te verwerken. Ook weten ze dan beter wanneer je weer uitgerekend zou zijn als je wel na die tijd zwanger raakte. Nou, we zien wel.
Lins ik heb ook erg met jou meegeleefd hoor!! Dit was je eerste zwangerschap of niet? Dit was mijn 3de zwangerschap, de 1ste was ook een mk. Maar ik vond het toen nog moeilijker als bij deze, ook omdat ik nu al een kereltje rond heb lopen. Heb je meer afleiding.
Maarja er is gewoon allemaal niks aan te doen! Had niet verwacht dat ik weer bij de vk zou komen met zo'n reden..had liever gezien dat ik bij een echo een kloppend hartje zou zien ipv een echo om te kijken of je weer 'schoon' bent...  Maarjah..zucht..
Nou tot schrijfs! En oja, iedereen bedankt voor alle lieve woorden.. deed me ontzettend goed!

Liefs Kwebbel

Terug
Bovenaan