Wie nog meer in ronde 1??

quote: poeh5 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2008 13:57:55'));

NOD Lijstje  

1986anne
 22jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 20 oktober

Mayka9
 25jr
 Ronde 4
 Kindje 1
29 oktober

Bloempje25        
 25jr.
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Maatje1
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Engeltje1987
 21 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
4 november

Alice
26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 8 november

Liefding63
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 2
9 november

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 2

Zoetteke
 29 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 2 november

Lindapruischer
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
14 november

Maaikie26
 26 jr
 Ronde 2
 Kindje 1
 15 november

Overtijd

Missy1979
 29 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 28 september

Roosje1987
 21 jr
 Ronde 12
 Kindje 1
 04 oktober

Swenny83
 25 jr
 Ronde 3  
 Kindje 1  
 06 oktober  

Peetje1982
 26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1
 11 oktober

Gerda1976
 32 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 13 oktober

Poeh5
 33 jr
 Ronde 2
 Kindje 5
 15 oktober

Pien
 33 jr
 Ronde 2
 Kindje 3
 18 oktober

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
6 juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2

Nou hoop dat het rijtje zwanger snel langer wordt, zou wel mooi zijn!!

Verder alles goed bij iedereen?? Het is hier weer erg rustig. WEEKEND dus.

Hee meiden!

Het is inderdaad rustig....zitten er veel in de klusperiode of ongi? Altijd wel grappig om te merken dat wanneer de NOD's eraan komen er altijd druk geschreven wordt :)
Trouwens, het NOD lijstje wordt wel steeds korter. Das een goed teken!

Met mij alles oke, we zitten vandaag alweer op 7 wkn. + 1 dag. Gaat razendsnel, maar wat mij betreft mogen de komende 3 a 4 weken nog wel wat sneller gaan.
Ik merk dat mn borsten wel een beetje groeien. Ze doen ook best wel zeer aan de randen, vannacht werd ik er zelfs wakker van. Heeft iemand een tip voor het slapen?
Mn buik is overdag niet opvallend, maar aan het einde van de middag en vooral ook 's-avonds issie boller dan ooit! Van mn navel naar benee voel ik ook wat spanning zeg maar, alsof het strak staat. Is wel een teken dat het groeit denk ik!
Volgende week woensdag gaan we naar de vk.  Ik ben erg benieuwd hoe dat zal zijn. Ik denk jammer genoeg geen echo, maar misschien kan ik er wel een weekje vanaf praten. Dat het met 10 weken is ofzo. Maaike, jij zal binnenkort ook wel nar de vk moeten he?!

Nou, groetjes iedereen!!
xxx

hoi allemaal..

klusmeiden 08 08 vind ik wel een leuke naam
het is hier altijd rustig in het weekend op het forum.
morgen mij NOD spannend heb tot nu toe nog nergens last van, dus afwachten maar pff wachten duurt zo lang.
Fijne zondag allemaal!

Groetjess Mij

Hoi hoi

Het klopt inderdaad dat het hier wat rustig is.. Ik ben bijna niet meer ongi. Tijdens mijn ongi reageer ik wat minder. Maar we gaan weer snel klussen dus dan weer volop mijn verhaal kwijt haha. Ik heb het gevoel dat het deze maand raak gaat zijn... Ik moet er maar niet teveel op hopen.

En wat betreft de nieuwe naam. Ik vind klusmeiden 08-08 wel een goed idee :)

Tot snel

Liefs Linda

hallo meiden,

we zijn weer terug uit delft, wat was dat heerlijk om er ff uit te zijn om ff alles achter te laten.
nu heb ik een weekje vakantie, voor het eerst in 2 jaar echt vakantie en ik ga er van genieten.
ik ben nog steeds niet ongi geworden en ik heb niet echt het gevoel dat het snel gaat gebeuren omdat er niks meer gebeurt, ik heb geen last meer van me buik dus ik laat me maar weer verrassen.

ik ga nog ff rustig zitten met me mannetje en dan op bed.

veel liefs
peetje

Hoi meiden alles goed met jullie? Hier zijn de ongi dagen bijna voorbij dus kunnen we weer gaan klussen!! Hopelijk word november dan onze maand!! Dat er maar weer veel  bij mogen komen.

@ maaike; Gaat alles goed met je zwangerschap en alweer gewend aan het working-life??

@ peetje; Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad en ik hoop dat je RDtjes dan maar snel mogen komen.

Allemaal een goede werkweek weer!!! doeiii

Hoi hoi,

fijn weekend allemaal gehad?
We zijn 2 dagen naar Groningen geweest, mijn nieuwe neefje bewonderen. O wat zijn ze toch klein hè als ze nog zo jong zijn. Zo lief! zucht!
Ik zie wel dat ik niet veel gemist heb. In het weekend is het eigenlijk altijd wel rustig hier. Lekker aan het genieten, zeker?

Liefs,

Terug
Bovenaan