wie nog meer langer als een jaar bezig????

hoi patricia

Net gelijk koppeltjes maken vriendinnen ook wel eens ruzie, en als jullie toch al 14 jaar
dikke vriendinnen zijn die elkaar door dik en dun steunen en lief en leed met elkaar delen
zal( het als jullie eens goed gepraat hebben) zeker goed komen.
En komen jullie er nog sterker uit als jullie al waren.
Ik denk wel dat het voor jou vriendin ook moeilijk is omdat zij misschien verliefd is en dan is het heel logisch dat ze met die jongen wilt samen zijn en minder tijd voor jou heeft.
Als je haar dat eens uitlegt en zegt dat je haar zo mist begrijpt ze het mss en kunnen jullie het op een akkoortje gooien zodat zij dan ook nog tijd voor jou vrij maakt(als het dat is wat je graag zoui willen)
Verder heel veel sterkte en ik hoop dat je een smsje van haar terug krijgt

groetjes

Jee allemaal nieuwe meiden.
Welkom allemaal.
Meteen weer een dubbel gevoel hier. Aan de ene kant, zie je wel dat het heel normaal is dat het langer dan een jaar duurt (ben nu ruim 1,5 jaar bezig) aan de andere kant baal ik voor jullie dat het ook zo lang moet duren.

denkertje Wat fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden! Gefeliciteerd meid. Dat moet toch een opluchting voor je zijn. jee 105 dagen!. Ik hoop dat de volgende keer over een dag of 30 is.

Patricia Nog steeds niets? Was je eisprong later dit keer? Of heb je echt geen idee? Misschien even naar je gyn bellen?
Vervelend dat je ruzie hebt met je vriendin. Maar misschien moet je je moed bij elkaar rapen en haar opbellen en vragen of ze langs komt. ff alles uitpraten met z'n tweeen zonder vriend en man erbij. Ik hoop dat ze daar oren naar heeft. Zij zal jou toch ook wel missen?

Hopey een beetje is af en toe wel fijn. Maar hier zitten wel mensen die snappen waar je mee zit. Vervelend dat je de MMM in moet, maar ja als het niet anders kan. Ze zullen wel beginnen met te kijken of je verklevingen hebt neem ik aan.
Als je veel bezig bent met zwanger worden dan komt er idd druk op te liggen en wordt het allemaal minder leuk. Je bent dan toch een beetje gespannen en dan krijg je natuurlijk eerder ruzie.
Wij hebben niet echt ruzie ofzo gehad erom, maar de spanning merk ik ook wel. Bijvoorbeeld als ik al ben klaar gekomen, maar het duurt bij hem wat langer, dan denk ik "schiet nou eens op" haha gelukkig heb ik dat nog niet hardop gezegt. Maar m'n vriend merkt dan natuurlijk ook wel dat de zin bij mij weer weg is. Normaal zou dat geen probleem zijn, maar op "vruchtbare" dagen wil je de kans niet voorbij laten gaan.

Boekie vervelend he die dagen voor de RD. Lijkt me helemaal vervelend als ze nog laat zijn ook. Heb je al extra chocolade in huis gehaald?

Hey hey meiden,

Even een tijdje niet geweest. Meiden die hier nieuw zijn, welkom.

Op dit moment zit ik weer op het wachtbankje. Maandag 3 sept. mijn NOD. Ik heb wel zwangerschapsverschijnselen maar ik durf niets te hopen. Het zal wel weer tussen de oren zitten.
Ik ben regelmatig misselijk en raar in mijn hoofd. Ook nog steeds gevoelige borsten, normaal is dat een paar dagen voor NOD weg. En ik ben moe.
Wie weet, we zien het wel. Ik heb vandaag toch maar snel een test in huis gehaald. Maandag meteen testen (als het nog nodig is hihihihi)
O ja, mijn temp is in één keer om hoog gegaan. Na mij ei was het constant 36.7 en nu al twee dagen 37.0. Ben benieuwd hoe hij morgen is.

Hey p3, je heb het onderzoek gehad. Ik hoop dat het je mee is gevallen. Ik weet niet wat het allemaal inhoud maar ik wil je veel sterkte en geluk wensen met de volgende stappen.
Ik ben ook begonnen met het boekje hahahahaha.

Lieve Patricia, hoe is het nou met jou. Heb je al een berichtje van je vriendin terug gekregen. Of haar al gesproken.
Als je al zolang dikke vriendinnen bent heb je toch een sterke band. Daar kan een ruzie wel tegen. Ik zou met haar een gesprek aan gaan over hoe jij je de afgelopen tijd hebt gevoeld. En dat je haar mist.
Succes en sterkte.

Groetjes Marije

Hallo dames

Ik ben hier nieuw,ik stel mijn even voor,ik ben 26 jaar

en heb dochtertje van bijna 4 jaar

we zijn 3 jaar bezig om weer zwanger te raken maar lukt ons nog steeds niet

Ik denk dat komt door mijn cyclus want die zit tussen 38 en 45 dagen is  best lang he?

is hier iemand ook zo?

of weten jullie misschien hoe dat komt?

Avast bedenkt

Footje

Hallo Meiden,

Mijn gevoel heeft me deze keer niet in de steek gelaten.

Ik ben zwanger.
Net getest en een hele dikke plus. Nu maar hopen dat het niet weer op een miskraam uitdraaid. Drie keer is scheepsrecht.

Ik ga nog even wat glitters strooien voor jullie

Hou de moet er in en een ieder van jullie succes. Ik blijf jullie wel volgen hoor, als het mag.

Liefs Marije

hey marije

nou maar van harte gefeliciteerd en geniet er van.

en idd hopen dat het geen miskraam wordt heb je glitters opgevangen dus hopen dat het voor ons deze maand er ook in zit.

groetjes denkertje

He meid wat een goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Geniet er lekker van!

Liefs Mamaloe

Terug
Bovenaan