wie nog meer langer als een jaar bezig????

Dank je wel Kaylee, dit was net het zetje dat ik nodig had.
Ik dacht opeens: nog 3 maanden, nee dat wil ik niet.
Dus ik heb de telefoon gepakt en de gyn gebeld.

De assistent stelde voor om deze cyclus nog af te wachten (zit nu op dag 14) dat vond ik goed, dus ik heb een afspraak over 3 weken: 16 Juli
Nogmaals bedankt Kaylee.

Nu maar gaan bedenken wat ik allemaal wil vragen.
In elk geval ga ik vragen of en welke medicijnen ik ga krijgen.
Wanneer je nu allemaal wel en geen sex mag hebben rond de IUI
Deze vragen schrijf ik op, zodat ik ze niet kan vergeten.

Nog iemand suggesties wat ik moet vragen?

Hoe gaat het eigenlijk met jou Kaylee?
Heb je al klachen of is dat nog te vroeg?
Wat denk je zelf is het gelukt?

Leepat wanneer is je nod?
Ga je als je weer ongesteld bent meteen een afspraak maken?

Hoi DeeDee.

Ben ik dan even blij dat ik het heb gezegd en dat je hebt gebeld voor een afspraak.

Die afspraak dat je hebt daar kan ik wel even wat over vertellen als het zo ong. gaat als wat bij mij is gedaan.

Ze zullen vragen hoeveel dagen je cyclus is en je zult bloed moeten prikken (waarom weet ik eigenlijk niet meer) je zult ook nog even op een stoel moeten gaan liggen dat de gyn. even bij je kijkt met een echo binnen in je om te kijken of er niks vreemds te zien is,

Daarna krijg je nog een afspraak en moet je 8 a 10 uur van te voren seks hebben gehad met je man/vriend dan kijken ze of de zaadjes van je man goed bij jou is binnengekomen en halen ze wat weg binnen in je om te kijken of de zaadjes goed bewegelijk zijn.

Daarna later weer een afspraak voor HSG om te kijken of je eileiders goed open zijn. Wel wat vervelend onderzoek, maar denk er aan je bent er dan vanaf.

Daarna wordt er besloten wat  in jullie geval het beste is IUI of toch meteen IVF of ICSI dat ligt er allemaal aan.

Bij je eerste afspraak zal je zelf hoop vragen krijgen van de gyn.
en nog geen medicijnen dat komt pas later bij de IUI of andere dingen.

Dan zul je op de wachtlijst worden gezet als er besloten is dat het niet op de natuurlijke manier gaat.

Als ik mij goed herinneer krijg je gesprek voor IUI of wat anders en dan kom je op de wachtlijst (het is voor mij al weer een flinke tijd geleden en je krijgt zoveel informatie's)

Seks mag je altijd hebben behalve 2 dagen voordat je man/vriend zijn sperma in moet leveren dan mag je geen seks hebben die 2 dagen ervoor, maar daarna mag het altijd ze moedigen dat ook aan om vooral seks te blijven hebben..

Ik hoop dat hiermee je vragen wat zijn beantwoord mocht je nog iets willen weten mag je altijd vragen.

Ik voel nog niet echt iets vreemds ja vanmorgen wat pijn bij mijn eierstokken middenin maar ik wil er niet teveel op hopen, want immers de eerdere 3 pogingen zijn ookniet gelukt en zo komt de teleurstelling minder hard aan.

Heel veel succes en ik blijf voor je duimen.

Dank je wel Kaylee, dit was net het zetje dat ik nodig had.
Ik dacht opeens: nog 3 maanden, nee dat wil ik niet.
Dus ik heb de telefoon gepakt en de gyn gebeld.

De assistent stelde voor om deze cyclus nog af te wachten (zit nu op dag 14) dat vond ik goed, dus ik heb een afspraak over 3 weken: 16 Juli
Nogmaals bedankt Kaylee.

Nu maar gaan bedenken wat ik allemaal wil vragen.
In elk geval ga ik vragen of en welke medicijnen ik ga krijgen.
Wanneer je nu allemaal wel en geen sex mag hebben rond de IUI
Deze vragen schrijf ik op, zodat ik ze niet kan vergeten.

Nog iemand suggesties wat ik moet vragen?

Hoe gaat het eigenlijk met jou Kaylee?
Heb je al klachen of is dat nog te vroeg?
Wat denk je zelf is het gelukt?

Kaylee ik denk dat je me een beetje verkeerd begrijpt.

Ik heb een afspraak gemaakt om uitleg te krijgen over IUI.
We hebben alle onderzoeken al achter de rug, en ze hebben niets kunnen vinden.
De HSG was in Maart en daarna moesten we 3 a 4 maanden zelf proberen en daarna komen we in aanmerking voor IUI.

Die 3 maanden zijn om (4 maanden als ik daar om gesprek ga)
Dus nu krijgen we uitleg over IUI.

Ik hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten voordat we aan IUI kunnen beginnen.

Hey deedee en kaylee,

Morgen heb ik een HSG, als dat goed is gaan we daarna waarschijnlijk verder met iui. Ik heb veel aan jullie uitgebreide informatie, bedankt en groetjes
Wietske

@DeeDee, ik heb je dan idd. verkeerd begrepen wel erg lekker dat je dat .trajcet voorbij bent en hoop idd. voor je dat je niet lang hoeft te wachten om te beginnen.

@Wietske11, Succes morgen en graag gedaan

Wietske hoe was de HSG vandaag?
Viel het mee of tegen?
Waren je eileiders vrij?

Kaylee ik ben idd wel blij dat de onderzoeken achter de rug zijn.
Ergens fijn dat er niets gevonden is, maar ergens ook heel vervelend, want nu weet ik nog niets.
Je verhaal is heel herkenbaar, bij ons ging het ook zo, alleen geen samenlevingstest gehad
Ik blijf voor je duimen hoor.

DeeDee

Ik snap je helemaal dat het ook wel vreemd is dat je nu nog niks weet, omdat er bij jullie niks vreemds is gevonden.

Daarom denk ik dat jullie geen samenlevingstest hebben gehad, want bij ons is het zo dat mijn man trage zwemmers heeft, maar bij samenlevingstest kwam uit dat de zaadjes wel ver genoeg kwamen in mijn baarmoeder.

Dank je voor het duimen ook ik duim uiteraad voor jullie.

Wietske is het HSG je meegevallen en hoe is het verder met je?

Hey lieve meiden,

Hier weer even een up date van mij.
Toen ik maandag naar mijn werk op weg was kreeg in ineens hele erg pijn in mijn buik. Heb toen mijn werk afmoeten bellen omdat het echt niet ging.
Snel naar huis gegaan en de vk gebeld want ik maakte me best wel zorgen.
mocht gelijk even langs komen. En het hartje klopte prima.
De vk wist ook niet zo goed waar de pijn vandaan kwam en moest mijn urine dinsdag maar naar de huisarts brengen.
dinsdag middag de huisarts gebeld voor de uitslag niks te vinden
Maar de pijn was niet te houden. De vk dus maar weer gebeld dat er niks in de urine was gevonden werd ik me daar toch even afgezeikt!! Moest me maar niet zo aan stellen want met de baby was alles goed. En ik moest maar lekker even uitrusten en s'avonds gaan wandelen (wat dus helemaal niet ging door de pijn)
Maar de pijn was er woensdag nog.Dus maar even de huisarts weer gebeld en ik mocht gelijk langs komen want dit kon nooit goed zijn. Weer urine mee en ik heb dus duidelijk een ontsteking  Auw wat doet dat pijn!
Heb nu een kuurtje gekregen maar de pijn is helaas nog niet weg.
Urine is op de kweek gezet en hoop vandaag daar de uitslag van te krijgen.
Verder gaat het wel aardig hier. Ben alleen snel moe. Ben vandaag begonnen met de babykamer te verfen en af gelopen zaterdag hebben we de meubeltjes gekocht.

Maandag avond 30-6 hebben we de 20 weken echo en hopen dan te horen dat ons kleintje helemaal gezond is en hopelijk horen we ook wat het word.

Lieve meiden ik denk aan jullie en ik hoop dat jullie patricia en mij snel mogen volgen!!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan