Wie nog meer NOD 13 Februari????

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Meis vind het zo leuk voor je!!!
Ik hoop zo dat het bij mij ook raak is!
Maarja gister had ik nog geen overduidelijk posi test in mijn handen, dus denk dat ik weer een ronde door moet!
Ik vind het echt super!!!!!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XXX

dank je!!!!!

ik kan het nog niet geloven maar die test van kruidvat had het dus goed had afgelopen vrijdag nog een test gedaan van claerview maar die ga neg aan en nu net weer van claerview en toch pos dus bij jou zal het ook wel goed zitten

Heeey
Ja maar heb er 2 gedaan he?!
Vrijdag en zondag
Deze waren zo vaag dat het bijna onzichtbaar was..
Zo lastig!
Maarja ik ben woensdag weer aan de beurt!
Ga nu naar huis (ziekjes)
Kap er even wat eerder mee want voel me echt niet ok!

komt wel goed joh laat je het wel ff wten een woensdag?

ga lekker onder de wol en ziek een beetje uit

groetjes bianca

quote: Rian84 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2007 15:52:19'));

Ik vraag me af of er ier nog meer meiden zijn die op of rond 13 februari ongesteld (of niet) moeten worden...
Leuk om elkaar door die spannende dagen heen te kletsen!
Groetjes,
Rian

ik moet de 14e ongesteld worden. ik voelde me zo naief vandaag: ik heb vanaf gisteren wat vage klachten en dacht voor de lol een zwangerschapstest te kopen. Ik naar de winkel, heb die dingen nog nooit in mijn handen gehad, lees ik dat je die pas kan doen als je overtijd bent. ik ben van nature vrij ongeduldig geloof ik............als ik alle verhalen lees hier, ga ik nog een zware tijd tegemoet. En ik dacht dat die pas zou beginnen bij de zwangerschap!
groetjes

JEEEE Bianca, weer 1 zwanger!!!!!!!!!
Gefeliciteerd meid!!!!!! Geniet er lekker van!!!!! dikke kus Maantje x

ja, me too!
spannend voor morgen, maar begin nog maar net, dus ik verwacht niet veel eigenlijk.
iedereen suc6!
en hou me op de hoogte

doegie

Bianca,

Van harte gefeliciteerd!

Hoe is het met de anderen? Hier nog steeds eentje op het wachtbankje en nu 4 dagen te laat. Ga denk ik morgen (14-2) testen of zou dat te vroeg zijn?

Duim nog steeds voor allemaal

groetjes,
Hunternl

Terug
Bovenaan