Wie nog meer NOD 13 Februari????

quote: Miranda_25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2007 10:19:10'));

Hoi,

Bij mij, tja... ze roepen de hele tijd dingen over niet naar de WC kunnen nou geen problemen mee... verder heb ik nergens last van... ja nergens vreemd gevoel in mijn buik maar dat kunnen ook de zenuwen zijn... van het weekend lekker relax gedaan dus ben weer helemaal fris. Want moe ben ik namelijk wel maar nu moet ik eerlijk bekennen ben altijd wel een uitslaper en bankhanger geweest als het ff kan dus wat dat betreft kan ik ook weinig merken aan mezelf. We zijn nu voor de 2e ronde bezig en mijn man zit al de hele tijd over mijn buik te wrijven omdat jij denkt dat het gelukt is... eerst maar is even afwachten. Hoe denkt jou vriend er eigenlijk over ik las dat het eigenlijk niet gepland is...? Maar lees nu dat je het toch wel heel graag zou willen. Weten je ouders het eigenlijk?
Niet te veel stressen meid!

Gr Mi

Heee
Heb je het over mij???
Niet gepland??
Snap hem niet helemaal denk ik..
En of mijn ouders het weten??
Die hebben er niets mee te maken hoor ben 23 en oud en wijs genoeg om zelf over dit soort dingen te beslissen..
We zijn inmiddels 8 maanden bezig en hebben hier bewust voor gekozen..
Begrijp je reactie dus niet helemaal zoals je ziet..
Mijn vriend vind het helemaal super en wij willen beide niets liever dan dit..
Het enige probleem is dat ik nog geen vast contract heb..
Die zou ik volgende maand krijgen..
Leg even uit wat je bedoelde als je wil...

Miranda!
Gefeliciteerd meid, ondanks alles: Geniet ervan en veras je ventje lekker op Valentijnsdag!!!!!! Veel geluk xie maantje

En Rian, misschien op nod nog een testje doen, misschien dat het dan wat duidelijker is??? veel succes en laat het zeker even weten he? xxx

Rian,

Sorry sorry sorry....  heb je denk ik verward met die persoon die nog studeerde en waarvan de condoom was gescheurd, excuus meis!

Hey Maan!
Ja ik ga maar lekker rustig aan doen vandaag!
Ben super misselijk en denk dat ik niet voor woensdag ga testen..
Gister was hij zo onduidelijk dat ik denk dat het een zin heeft om morgen te testen, want dan is hij vast niet duidelijk!
We zullen zien...
Net ongikrampen, en nu wordt ik weer overspoeld door een golf van misselijkheid.. Gek maarja ik moet er ff doorheen denk ik..

Miranda haha maakt niet uit hoor en kan gebeuren toch??!!!
Succes jij!

Oja Maan ik laat het weten hoor!

Hey Rian!
Mooie dag woensdag he? Lekker rustig aan en zo te lezen denk ik stiekum wel dat het goed zit hoor!!! Heb net een ongi van 2,5 dag achter de rug, erug heftig(....niet) ben helemaal de weg kwijt want gister officiele nod...en nu alles al klaar...vind het een beetje vreemd want normaal 6 dagen. Of moet ik hier gewoon niet over nadenken???

xie

quote: maantje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2007 11:30:34'));

Hey Rian!
Mooie dag woensdag he? Lekker rustig aan en zo te lezen denk ik stiekum wel dat het goed zit hoor!!! Heb net een ongi van 2,5 dag achter de rug, erug heftig(....niet) ben helemaal de weg kwijt want gister officiele nod...en nu alles al klaar...vind het een beetje vreemd want normaal 6 dagen. Of moet ik hier gewoon niet over nadenken???

xie

Haha ja zeker een mooie dag..
Maar toch ik had wel een vet posi test verwacht aangezien iedereen dat lijkt te hebben voor zijn NOD met de test die ik gebruikt heb..
Ik heb er ook een goed gevoel bij hoor!
Voel me gewoon zo gek!
Whaaa
He maar misschien moet je gewoon even wachten en na een paar dagen testen??
Veloor je veel bloed?
Miss toch zwanger??
En anders.. Een ongesteldheid van 2,5 dag is ook niet verkeerd
Maarja liever helemaal niet toch?!
Succes!
x

Ooow moet even klagen....heb buikpijn, nog steeds en mn borsten moeten toch een keer kleiner worden????????? 1e dag hevig en daarna werd het alleen maar minder....zou het dan toch???? Neeeeee gewoon een korte ongi...wel lekker ja!!!!!! Ik haal het positieve eruit, en voor jou nog een keer WWHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Moest er even uit en ga nu gewoon lekker douchen!!!!!!!!!!!!! Bedankt voor je luisterend oor en spannend woensdag!!!!! xie maantje

Hahaha Zijn ze zo groot dan??
Die van mij staan voor mijn gevoel ook echt op springen.. Ook voor het zicht trouwens
Waar ik overigens niet echt veel problemen mee heb!
Haha
Tja ik wacht af... Maar rustig.. nee..
Ik was net weer mega misselijk!
Maarja toen dat over ging had ik weer ongi krampjes niet heel heftig trouwens..
Ik denk dat ik hoe dan ook niet morgen ongesteld wordt..
Als ik het wordt dan zal het in ieder gaval late zijn verwacht ik..
Ik zou teste als ik jou was....
SUcces weer meid!
xxx

Terug
Bovenaan