A
Anoniem
Guest
quote: Miranda_25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2007 10:19:10&apos
);
Hoi,
Bij mij, tja... ze roepen de hele tijd dingen over niet naar de WC kunnen nou geen problemen mee... verder heb ik nergens last van... ja nergens vreemd gevoel in mijn buik maar dat kunnen ook de zenuwen zijn... van het weekend lekker relax gedaan dus ben weer helemaal fris. Want moe ben ik namelijk wel maar nu moet ik eerlijk bekennen ben altijd wel een uitslaper en bankhanger geweest als het ff kan dus wat dat betreft kan ik ook weinig merken aan mezelf. We zijn nu voor de 2e ronde bezig en mijn man zit al de hele tijd over mijn buik te wrijven omdat jij denkt dat het gelukt is... eerst maar is even afwachten. Hoe denkt jou vriend er eigenlijk over ik las dat het eigenlijk niet gepland is...? Maar lees nu dat je het toch wel heel graag zou willen. Weten je ouders het eigenlijk?
Niet te veel stressen meid!
Gr Mi
Heee
Heb je het over mij???
Niet gepland??
Snap hem niet helemaal denk ik..
En of mijn ouders het weten??
Die hebben er niets mee te maken hoor ben 23 en oud en wijs genoeg om zelf over dit soort dingen te beslissen..
We zijn inmiddels 8 maanden bezig en hebben hier bewust voor gekozen..
Begrijp je reactie dus niet helemaal zoals je ziet..
Mijn vriend vind het helemaal super en wij willen beide niets liever dan dit..
Het enige probleem is dat ik nog geen vast contract heb..
Die zou ik volgende maand krijgen..
Leg even uit wat je bedoelde als je wil...
Hoi,
Bij mij, tja... ze roepen de hele tijd dingen over niet naar de WC kunnen nou geen problemen mee... verder heb ik nergens last van... ja nergens vreemd gevoel in mijn buik maar dat kunnen ook de zenuwen zijn... van het weekend lekker relax gedaan dus ben weer helemaal fris. Want moe ben ik namelijk wel maar nu moet ik eerlijk bekennen ben altijd wel een uitslaper en bankhanger geweest als het ff kan dus wat dat betreft kan ik ook weinig merken aan mezelf. We zijn nu voor de 2e ronde bezig en mijn man zit al de hele tijd over mijn buik te wrijven omdat jij denkt dat het gelukt is... eerst maar is even afwachten. Hoe denkt jou vriend er eigenlijk over ik las dat het eigenlijk niet gepland is...? Maar lees nu dat je het toch wel heel graag zou willen. Weten je ouders het eigenlijk?
Niet te veel stressen meid!
Gr Mi
Heee
Heb je het over mij???
Niet gepland??
Snap hem niet helemaal denk ik..
En of mijn ouders het weten??
Die hebben er niets mee te maken hoor ben 23 en oud en wijs genoeg om zelf over dit soort dingen te beslissen..
We zijn inmiddels 8 maanden bezig en hebben hier bewust voor gekozen..
Begrijp je reactie dus niet helemaal zoals je ziet..
Mijn vriend vind het helemaal super en wij willen beide niets liever dan dit..
Het enige probleem is dat ik nog geen vast contract heb..
Die zou ik volgende maand krijgen..
Leg even uit wat je bedoelde als je wil...