Wie nog meer NOD 13 Februari????

Meiden laat eens wat horen ben zo benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Dames,
Ik behoor hier eigenlijk niet thuis,Ik ben namelijk al gezegend met 2 lieve kindjes.
Maar morgen  is het voor mij alweer een jaar geleden dat ik de test deed en deze dus positief was! Wat gaat de tijd toch hard! Mijn zoontje is 25 oktober,2dg na de uitg.rek.data. geboren en is inmiddels alweer 3,5 mnd.
Ik wens jullie allemaal veel succes,en hoplijk een mooie zwangerschap toe!

Groetjes Donna

Donna,
Wat superlief van je zeg!
Ik voel gewoon dat deze woorden gemeend zijn en uit een goed hart komen!
Dank je!
Liefs,
Rian

Hoi Rian,
Ik vind wederom jouw,n reactie erg lief!
Het moederschap is zoiets moois,de liefde die je voor je kindje voelt is zo  overweldigend en hartverwarmend!  Vanaf het moment dat je weet dat er een kindje in je groeit ben je een moeder in wording,dat is zoiets magisch,dat wens ik ieder vrouw toe (en natuurlijk de papa,s niet te vergeten)

Nogmaals veel succes

Groetjes Donna,mama van Megan & Devan

hey rian!!!!

daar was ik weer hier is nog niet veel veranderd ben nu alleen een beetje verkouden maar daar kom ik ook wel weer overheen nog 2 dagen te gaan ben eigenlijk best wel benieuwd maar nog ff wachten tot woensdag dan ga ik pas weer testen als ik niet ongi ben ik hoop van niet natuurlijk. en hoe was jou weekend hier was het wel gezellig lekker veel afleiding gehaddus dat schilt weer heb nog steeds een raar gevoel in mijn   buik en last van zware benen maar ja dat kan ook nog alle kanten op.en hoe is het met jou???

groetjes bianca

Hee
Ja ik heb zeker ook veel afleiding gehad het weekend!
Ik voel me alleen maar erger, maar twijfel nu of ik niet gewoon een griepje te pakken heb..
1 ding is zeker mijn borsten zijn minstens 1 maat groter en staan op springen!
Ik ben nogsteeds misselijk en heb ongikrampen, maar voor alsnog geen posi test gehad..
Ik test woensdag weer!
Jij??

hey rian

ik kon me net ff niet meer inhoeden maar heb toch weer een test gedaan en wat denk je ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!

nou jij nog suc6

groetjes bianca

Super gefeliciteerd Bianca!! Snel naar het okt forum, geniet ervan!!!!

Terug
Bovenaan