Wie nog meer NOD 13 Februari????

Hallo dames,

Ik ben nieuw op dit forum!
Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje.
Ik ben al een tijdje met de pil gestopt om mijn lichaam te laten ontpillen. Nu zijn we bezig voor het eggie!

Ik ben 27 jaar en ga voor de 1ste ronde. Mijn eisprong heb ik duidelijk gevoeld en ben de dagen daarvoor flink aan het klussen geweest. 14 februari heb ik mijn NOD. We gaan er niet vanuit dat we in één keer zwanger raken maar toch is het spannend!!

Ik hoop dat ik deze spannende week met jullie mee mag beleven!

Groetjes Janneke

Hoi Janneke
Leuk een nieuwe erbij!
Heb je al ''kwaaltjes''??
Zoals je kan zien ben ik gister 23 geworden..
Wij zijn nu in ronde 8 bezig, maar dan reken ik wel vanaf dat ik gestopt ben met de pil.. Ben niet echt aan het ontpillen geweest ofzo..
SUCCES!

hey rian!!

heb je een leuke verjaardag gehad gister??
en heb je al wat meer kwaaltjes?
ik had gister eigenlijk voor de gein en test gedaan en tot mijn verbazing kwam er een 2de streepje bij weet alleen niet wat ik ervan moet denken maar goed wacht het nog ff af misschien dat het deze keer toch raak is ik moet zeggen ik doe wel hele rare dingen de laatste paar dagen en zeker gister ben helemaal de kluts kwijt om het zo maar te zeggen ik vergeet steeds dingen dat is echt niet gezond meer zo erg heb ik het nog nooit gehad maar goed we zien het wel.

groetjes bianca

Hey Bianca,
Heb het zeker leuk gehad!
En kwaaltjes.. Tja voel me duidelijk anders dan anders..
Met vlagen misselijk, raar gevoel in mijn buik (beetje opgeblazen en drukkend) rugpijn en ongikrampen maar niet heel heftig hoor.
Geen pijnlijke borsten (heb ik normaal wel voor mijn ongesteldheid)
Maarja ik durf niet echt te hopen..
2 streepjes??
En je moet nog een week! Dat is vreemd! Of gewoon super goed nieuws!
Van welk merk is de test??
Ben benieuwd!
Groetjes,
Rian

ja zo stond ik dus ook te kijken van huh 2 streepjes!!! dat kan toch niet of nog niet het was een test van kruidvat die zijn aardig betrouwbaar uit mijn ervaring maar het schijnt dat die test erg gevoelig zijn op hcg dus wie weet hopen dat het goed gaat als het echt zo is maar ja wachten wachten wachten nog 7 dagen te gaan

groetjes

oh ja het streepje is wel heel erg licht hoor je moet wel heel goed kijken

Hey Bianc,

Ik denk dat je echt zwanger bent hoor!
Voor kruidvat testen staat de regel een streep (hoe licht ook) betekend dat je zwanger bent..
Hij moet wel een beetje een kleur hebben..
Kan je niet een foto laten zien van die test ofzo??Dan kijk ik even met je mee..
Ik zit normaal ook op babybrabbel daar doen we niet anders dan elkaars testen bekijken.. Hihihi

Hoe gaat het met de andere dames die rond de 13 hun  NOD hebben???

Terug
Bovenaan