Wie nog meer NOD 13 Februari????

ik heb het ook nog niet gezegt over die test dat ie licht pos is en dat ik onwijs veel snoept en zeker als het om m&m's gaat en wijngums met drop eraan dat eet ik die zak gelijk leeg als ik niet uit kijk hahaha i zo lekker he!!

Haha m&m's nu je het erover hebt..
Daar heb ik ook zin in!
Hihihihi
Ach we wachten nog even af..
Ik dacht vanmorgen wat  is het probleem,  ik test gewoon, maar daarna bedacht ik me dat het ten 1e geld kost en ten 2e dat het weer geld kost (al heb ik er 4 in huis via internet)
Elke dag dat ik het uit kan stellen is er weer 1 toch?
Ik zag op babybrabbel ook iemand die 4 dagen voor haar NOD posi had getest, maar ben ook bang voor een teleurstelling..
Helemaal omdat ik af en toe steekjes in mijn onderbuik heb..

ja dat is ook wel zo bij mij kan het ook nog alle kanten op hoor zit nu met tegen zin een broodje te eten mijn gevoel zegt honger maar dan eet je wat en dan heb je geen trek heel raar maar goed afwachten nog

Hallo meiden!
Ik ooook heb zo'n trek in m&m's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook gisteravond een ongi gevoel...heel raar en vanochtend misselijk nu weer weg... weet het echt niet hoor, wacht maar gewoon tot zondag....denk ik....wel moeilijk hoor!!!!
En wyngums met drop, zooooo lekker, ga straks maar even naar de supermarkt!!!!
Hoe is het met de andere   meiden????
xie maantje

hahahah lekker verslavend he die wijngum's ik steek ierdereen aan grappig ik heb zelf ook af en toe wat steekjes het word wel steeds spannender de dagen komen dichterbij nu nog 6 dagen te gaan!!!

Ik ben ook misselijk (met vlagen) en heb een hongergevoel zo'n beetje de hele dag..
Erg vervelend..
Mijn maag voelt ook nogal vreemd..
Ach we zien wel!
Blijven duimen maar denk ik!
Ik heb zo pauze even m&m's halen!
HHAHHAHA  

ik heb steeds kriebels in mijn buik echt raar en ik gaap me een ongeluk maar onder tussen zit ik lekker te genieten van de sneeuw die nu al lekker aan het vallen is

Ikke heb voornamelijk honger!
En ben echt supermoe, maar ook dat kan meerdere redenen hebben..
We zullen zien!
Sneeuw is super!

Terug
Bovenaan