Wie nog meer NOD 13 Februari????

ik denk niet dat dat gaat lukken heb geen camera of iets anders waar je een foto kan maken heb alleen een laptop en een simpel printer dus ik wacht het gewoon af het kan altijd nog fout gaan daar hou ik wel rekening mee ik doe van de week nog wel een test tot die tijd blijft het in mijn achterhoofd dat het wel raak ik

Hallo meiden!
Ben ook opgeblazen en nog pijn in borsten alleen mn vies iets beneden wat roze/rood/bruin was is nu weg...  (nod zondag)
Jullie hebben ook al een beetje kwaaltjes, volgens mij is dat niet gek...
Heeft iemand ook al (gekleurd) slijm???? Heb nog steeds geen idee waar dit vandaan komt...
Liefs en allemaal natuurlijk heeeel veel succes!

En oh Bianca,
Streepje is streepje he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel grappig dat het nu al te zien is...
Succes hoor!

Hoi hoi!
Heb niet echt slijm..
Wel meer afscheiding dan normaal..
Heb zitten twijfelen om te testen, maar wacht er nog maar even mee..
Elke dag dat ik het uit kan stellen is er weer 1!
We blijven wachten (en stiekem hopen)

Oja en Bianc ik ga voor je duimen hoor!!
Hoop echt voor je dat het raak is!
Misschien was je cyclus wel korter deze maand dat je nu al positief test...

mijn cyclus was ook korter ik was normaal 29 dagen en nu had ik 26 dagen das ja misschien wel ik vind het zelf ook wel spannend hoor stiekum hoop ik het wel nartuurlijk maar ja nog een weekje te gaan en dan weet ik meer heb wel meer afscheiding en veel hoofdpijn en steken in mijn onderbuik maar dat kan nog alle kanten op

Ja heb de vorige keer ook te vroeg getest dus doe ik pas na nod....wil wel heel graag maar dan denk ik maar zonde van de test...We blijven hopen!!!!!
xie maantje

Ik kan je helaas ook geen duidelijkheid geven Bianca!
Ik kan alleen maar vood je hopen!

Ik hoop dat ik me nog in kan houden tot de 13e (das nog bijna een week)
Ik zou in principe vanaf zondag mogen/kunnen testen..
Ach we zien wel!
Nog 6 dagen...

Terug
Bovenaan