Wie nog meer NOD 13 Februari????

zo iets heb ik nou ook ik wacht nog ff een aantal dagen en dan doe ik het nog een keer en dan misschien meer duidelijkheid.
ik heb het nu steeds koud terwijl de kachel aan staat ik blijf het koud houden
waar zit jij eigenlijk op bij babybrabbel dan kom ik ook ff kijken

Hoi Bianca..
Ik ben gewoon Rian op babybrabbel bij de red devil list..
Maar als je gewoon een bericht neerzet vind ik je vanzelf!

Hoi Allemaal,
Ik ben ook nieuw hier, ik heb ook ong de 13de mijn testdag, maar ik ben onregelmatig dus kan het ook nog wat langer duren.
Ik heb in september een miskraam gehad en durf nu pas weer een beetje te hopen.
Het is eigenlijk zo dat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben, ik voel me anders, heb steeds lichte steekjes in mijn onderbuik en mijn borsten zijn iets gevoeliger.
Maar tegelijkertijd durf ik nog niet te hopen, bang voor de pijnlijke teleurstelling.
En bang dat ik me dingen inbeeld omdat ik het zo graag wil.

Bij dit forum lees ik dat jullie ook al wel een beetje die 'kwaaltjes'
voelen, dus dat geeft me hoop.
En ik vind het ook heel steunend om met jullie die dagen af te wachten!

Veel succes allemaal!

Hoi Kersensnoepje
Leuk dat je je bij ons aansluit!
En wat ontzettend balen van je MK!
Hoe voel je je nu?
Ja die ''kwaaltjes'' ik heb ze ook..
Maar soms ga je dingen voelen omdat je ze wil voelen.. maar dat neemt niet weg dat ze wel erg aanwezig en echt kunnen zijn.
Het blijft afwachten!
Ik probeer niet voor dinsdag te testen om inderdaad een teleurstelling te voorkomen..
Maar dat blijft lastig!
Ik help je mee hopen!
Succes!!

Hallo allemaal!

Dit is de eerste keer dat ik op dit form schrijf. Ik lees wel al een paar dagen mee...
Mijn man en ik gaan voor de eerste ronde en mijn NOD is de 13/14!!! Het is echt spannend! Daarom is het zo leuk om te lezen op dit form, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje!!!

Veel succes allemaal en houden we elkaar op de hoogte???

Zeker leuk om elkaar op de hoogte te houden!
Gisteravond had ik een eet bui.. haha heb ik vaker ook als ik ongesteld moet wrden. Daarna weer een opgeblazen gevoel (maarja dat kan ook weer van het eten komen)
Vanmorgen (weer) misselijk nu ook nog een beetje flauw..
Gisteravond trouwens ook ongikrampen toen helemaal in de veronderstelling dat ik gewoon ongi wordt.
Nu twijfel ik weer..
Wordt af en toe zo gek van mezelf..
Hoe is het bij de andere meiden???

hier gaat het goed hoor alleen snoep ik me klem gister avond lekker er tussen uit geweest een beetje afleiding was wel gezellig.
heb jij dat ook als je gewoon een prakkie aan het klaar maken ben dat je er gewoon geen trek in heb maar alleen in lekkere eten

groetjes

Ik eet alles op!
Haha
Gewoon avondeten, veel fruit en nog een paar chipies en koekjes in de avond..
Erg he?!
Gelukkig heb ik de mazzel dat ik bijna alles kan eten zonder al teveel aan te komen..
Maarja om nou te zeggen dat het allemaal duidelijker wordt??
Normaal heb ik de eetbui ruim een week voor mijn ongi meestal beginnen daarna mijn borsten gevoelig (en groter ) te worden..
Hier merk ik nu nog niets van!
Heb mijn mannetje nog maar niet op de hoogte gebracht van dit alles anders zijn er straks 2 teleurgesteld als het niet raak is..
Oja ik ben trouwens echt superrrrrr moe!!!

Terug
Bovenaan