Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Mick en ingrid...Hoe is het met jullie?hebben jullie al een mooiepositive test in je handen???

Muis ..jammer dan je ongi bent geworden,knap dat je zo positief bent.Hoeveelste ronde ga je nu in???

Nou hier nog geen verandering, vannacht beter gelapen dan de nacht ervoor!!!
Hier en daar wel flinke krampen en zeeeeeer pijnlijkek borsten...normaal alleen de onderkanten en buitenste kanten en nu helemaal...auw....moet je eens op je buik gaan liggen , das echt geen pretje.

Vorige week zaterdag begon wat bruinverlies, dit een klein beetje , steelde niiks voor, was heel wisselend..nu is het zo wit en dus als wat...Meiden, ik weet het niet meer hoor.
Ik heb nog geen test in huis , vind het eigenlijk een beetje eng!Zit erg te twijfelen of ik er een halen zou , als ik hem haal dan heb ik er wel een in huis en kan ik morgen eventueel   testen en als ik hem niet hem dan kan het gewoon niet en das ook wel een lekker gevoel ergens.
Ben heel erg bang voor de teleurstellende bevesteging.

liefs janine

Wt is het rustig hier.Allemaal lekker opstap met de mannetjes???

Nou, ik konme niet inhouden en heb toch maar een test gedaan,van de kruidvat!
Ik heb hemnet gedaan en sta nog een beetje te shaken , want de controle streep is heel duidelijk en er staat nog een streepje.
Iets minder duidelijk maar wel een streep, je kan hem goed zien dat wel.

Ik durf nog niet te juichen eigenlijk ,gezien mijn verleden.

Maar ergens geloof ik toch echt wel dat ik ZWANGER ben!!!!!!

hoi Janine,

Een streep is een streep! Volgens mij ben je zwanger!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!! Nu snel een afspraak maken bij de dokter! dan weet je het echt voor 100%. een test is 99% betrouwbaar. als de test 2 strepen aangeeft dan zal het wel goed zijn, ja toch?

Ik ga morgen testen. Hou het bijna niet meer. Net als sommige van jullie durf ik eigenlijk ook niet echt.

Hoi Meiden,
Nou vanmorgen deed ik een test!!! En.... ja hoor!!!
Ik ben zwangerrrrrrr!!!!!

Super he!!!

Mick.....super!!!!!!!!!!!!GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben nog erg onzeker, streep is streep en hij was goed te zien, hoefde niet bij het raam te gaan staan ofzo voordat ik hem zag, zag hem zelfs gewoon bij kunstlicht in de badkamer, maar ik heb nog een test dus morgen toch nog maar 1tje doen haha...gewoon voor onszelf en onze iegen gemoedsrust denk ik dan maar!!!

Ik heb erg last van borsten, rug(nierhoogte) en af en toe wat buikpijn(beetje ongi gevoel),maar heb verder gekeken en schijnt wel vaker voor te komen, omdat de baarmoeder moet groeien en dat kan je voelen.
Je lichaam is zo druk met van alles en nog wat...ongelooflijk eigenlijk

Je baby is ongeveer 2 mm groot.
In deze week ben je voor het eerst overtijd. Vanaf nu zou je een zwangerschapstest kunnen doen, je kan je ook opgeven voor moeders voor moeders, die dan deze test voor je doen (meer info. hoofdstuk Moeders voor Moeders). Je baby heeft nu ongeveer de grote van een rijstkorrel, en heeft een soort staartje, er is een begin van het ruggenmerg en hersenen, ook het begin van het hartje vindt deze week plaats. Het eerste stadium in de ontwikkeling van het centraal zenuwstelsel is de vorming van een groef in de bovenste laag cellen aan het staarteinde van het embryo. De cellen bollen op en vormen de holle zenuwbuis. Het ene einde van die buis groeit uit tot de hersenen, het andere tot het ruggenmerg. Er ontstaan ook stukken weefsel die later de ruggengraat, de ribben en buikspieren zullen worden. Vanaf dag 21 na de conceptie begint het hartje te kloppen. Als je ziet wat voor belangrijke dingen er zo in het begin al worden aangelegd, kun je misschien wel begrijpen, dat het zeker nu heel belangrijk is te letten op een aantal zaken zoals goed eten, niet roken, niet drinken, geen medicijnen zonder dat de arts weet dat je zwanger wilt worden etc, hierover meer info, in het hoofdstuk over gezondheid tijdens de zwangerschap. De baby is nu ongeveer twee millimeter groot. Ondanks dat jouw buik nog plat is, begin je toch al verschillen te merken. Je hebt misschien al last van zwangerschapsverschijnselen als misselijkheid, meer plassen, sneller moe. Dat je sneller moe bent is niet zo raar, want jouw lichaam gaat 40% meer bloed produceren, en hier moeten jouw nieren heel hard voor werken. Jouw tepelhof wordt groter en donkerder, en je hebt waarschijnlijk ook wel last van gezwollen gevoelige borsten. Je hart gaat in deze periode 15 slagen per minuut sneller kloppen, en ook ga je 15% meer lucht in ademen. Ondanks dat je kindje dus zo klein is heeft het al een hele grote invloed.

Nientje en Mick, wat super zeg, GEFELICITEERD!!!!!
Sturen jullie ff glitters???Hhahaha!Misschien dat het helpt in de volgende ronde!!!!!
Hey maar zag nog geen ideeen voor een andere naam van dit forum, vinden jullie het geen goed idee??
Ingrid, ik duim voor je morgen!!!Oh wat spannend zeg!
Ik voel me niet echt fit, heb net ff een par uurtjes op bed gelegen, ben echt mega ongi!
Hoofdpijn buikpijn, overal pijn,haha!
Ben ook wel blij dat ik maandag naar het ziekenhuis mag, dan krijg ik dus definitief te horen waarom ik niet zwanger raak, en wat we er eventueel aan kunnen doen!!!
Duimen jullie voor me????
Liefs Anies

Dus Nelle83, jij gaat ook mee naar de volgende ronde?!
Balen dat je ongi bent geworden, maar we geven de moed niet op!Op naar de volgende ronde, net als muis en ik!

LIefs Anies

idd op naar de volgende ronde, ik moet wel echt wennen weer hoor aan die menstruatie.
ik was vergeten hoe erg het kon zijn heb 3 jaar een mirena gehad en werd dus nooit
meer ongesteld. heerlijk.

ik heb altijd erg veel last van mijn buik tijdens de mesntuatie en enorme vreetbuien. maar nu je zo graag niet ongesteld wil worden om dat je zwanger wil zijn vervloek ik deze periode nog meer.
wij zijn net begonnen, dus ik mag niet klagen en ga dus vol goede moed verder samen met jullie.  

ben benieuwd wat de  dokter jullie  kan vertellen, spannend allemaal.
succes in iedergeval...

liefs nelle  

Terug
Bovenaan