Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

hoi meiden,

We hebben zo met elkaar meegeleefd (en dat doen we nog steeds). Dat het me leuk en fijn lijkt om bij elkaar te blijven op dit forum. ookal is de een zwanger en de ander niet. Zodat we mee kunnen leven en genieten  van elkaars verhalen. Het klinkt misschien raar maar onbewust bouw je toch een kleine band met elkaar op.
Ik snap ook als jullie denken van: nee echt niet of wat doet zij nou raar. Maar ja mij lijkt het gewoon fijn. Kijk maar wat jullie hier mee gaan doen. Ik  snap het ook als jullie dat niet willen. Als jullie dat niet willen vergeet dan wat ik gezegt heb. Je hoeft er ook niet op te reageren hoor als je dat   niet wil. kijk maar  

Janine, Oei ja, dan is het zeker moeilijk. Anders wacht je toch nog een paar dagen. Dan heb iets meer zekerheid. Nou ja zekerheid.. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Ik hoop zo dat je niet ongi wordt.

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!!!
Ben nog even aan het treuren en dan vol goede moed verder!Ik moet straks werken op een kinderdagverblijf, knuffel ik daar vandaag wat extra met de kindjes!Hihi!
Voor de meiden die nog niet ongi zijn, ik blijf heel hard voor jullie duimen!!!!
En Ingrid het lijkt me een super idee om te blijven kletsen samen, had ik zelf ook al bedacht!Haha!
je hebt toch steun aan elkaar en dat voelt goed, bij mij wel inieder geval!
Hoop dat dat voor jullie ook zo is!
Ik ga maandag gewoon beginnen met clomid en dan gaan we er weer voor!!!!
Heeft iemand van jullie ervaring met clomid?Hoop dat ik me er niet al te beroerd door voel!!!

Heel veel suc6 en liefs Anies

gezellig!
Ik had net weer het gevoel dat ik ongi moet worden . nog steeds niet gelukkig.
snap er niks meer van. Anies werkse straks! vandaag mijn laatste vakantie dag.
altijd jammer zoiets hihi

Ja vakantie gaat altijd te snel voorbij he???
Moet van 13.00 tot 18.30 werken, hoop dat jullie een heleboel schrijven,heb ik vanavond nog wat te lezen,hihi!
Ingrid, zolang de ongi er nog niet is, is er nog hoop!!!
En anders gaan we voor de volgende maand!Kop op meid, het komt goed!

mammavanjesse...

Werkse vanmiddag!
Hopelijk was afleiding en ga maar lekker knuffelen.

Ingrid.
Vervelend he , je zo voelen!!Getsie, ik ken het, bij alles wat ik voel loop ik naar de wc.
Ik heb nu wat lage rugpijn, ik weet niet of dat aankomende ongi is of dat het komt van het zitten.
Ik ben me suf aan het zoeken over maagzuur!!
Ik heb er echt last van ik weet dat het er wel bij hoord maar zo vroeg al??????????

Heb het er net over gehad met mn ventje om te testen, we zijn wat heen en weer aan het mailen, hij wilde eerst wachten tot dinsdag of woensdag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu zegt ie dat het aan mij is wanneer te testen maar ik vin het echt eng!!!!

Hoi Meiden,
Vandaag is ook mijn NOD. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Dus het is erg spannend!
Ik heb al een dochter van nu 13 maanden.
Ik voel ook van alles maar ik kan het niet goed omschrijven. Normaal gesproken voel ik me 1 a 2 dagen van te voren al beroerd en weet ik dat ik ongesteld moet worden. Nu voel ik ook wel wat maar ik weet niet of het dus daaraan ligt. Lekker vaag he! Ik dacht in het begin van mijn vorige zwangerschap ook elke keer; oh nu wordt ik ongsteld.... niet dus! Was toen gewoon zwanger!
Morgen ga ik een test doen. Brrrrr spannend!!!!!

Groetjes Mickey

Hoi Micky

zeker spannend! laat je het ons dan weten?
Ik heb namelijk ook het gevoel dat ik ongi moet worden...we wachten af.

groetjes Ing

Terug
Bovenaan