Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Hoi Janine,

Ik heb net je verhaal gelezen. Wat heb jij al een hoop meegemaakt! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Ga heel veel duimen voor je! Ik hoop dat je de moed vindt om te testen. Dikke kus.

dank je wel lieve muis.

Ik ben maar ff mn bedje ingeropen nu, erg lat van mijn rus ik vrees het ergste eigenlijk en hoe kan het ook anders.
Ergens heb ik 2 jaar geleden de hoop al opgegeven.
Maar goed, mn bedje ligt wel erg lekker moet ik zeggen...

Ingrid....hoe is het met jou dan

hoi meiden,

Ik kreeg net weer kramp. Net als zoals begin van de week. maar nu niet links onderin m'n buik maar rechts. echt zo gek. Zijn het mijn darmen, is het een ongi kramp...ik weet het allemaal niet meer. Stiekem krijg ik toch weer een klein beetje hoop. Maar ja hoe meer hoop, hoe groter de teleurstelling. zoals jullie weten.
En wordt ineens ook misselijk, maar ja zoiets kan ook psych zijn. Er zit niks anders op dan afwachten.
Hoe gaat het met jullie??

Ik ben ook nog niet ongsteld...gelukkig maar. Maar ik heb ook wel last van mijn darmen... heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden maar dit voelt ook weer anders. Vreeeeemmmmdddddd
Ik ga morgen testen, tenzij is natuurlijk erg veel ongsteldheidsklachten krijg.
Ik vind het wel erg spannend worden hoor!

Succes iedereen!!!

Vandaag is mijn NOD dag......................en wat denk je????????
Ben net weer keurig ongie geworden. Ben niet echt verdrietig, heb al een hele week pijntjes in mijn buik gehad. Hopelijk is dat over een paar dagen over. Dus.....Mamavanjesse: ik ga met je mee de volgende ronde. Onze cylus is precies gelijk, toch? 28 dagen?

Voor de rest van de meiden: Spannend!

Dikke kus van Muis

Hallo,

Nou heb lekker geknuffled met de kids op mijn werk en natuurlijk met Jesse!
Ik ga voor de volgende ronde, en ik begreep muis, dat jij met me mee gaat!Gezellig ook al is het wel balen!Ik dacht misschien kunnen we deze topic een naam geven.Dan kletsen we daaronder verder, wat vinden jullie ervan?NOD de 22ste is nu niet meer echt toepasselijk, dus misschien kunnen we een andere leuke naam verzinnen hoe we ons gaan noemen!Iemand ideeen???
Ik hoor van jullie!En voor degenen die nog niet ongi zijn, ik ga voor jullie duimen!!!(nog steeds)haha!

Knuffel Anies

hey muis,

Had deze maand een cyclus van 29 dagen!Vorige keer 28 dagen, toen 26 dagen en daarvoor 21 dagen!maar daarvoor loop ik dan ook   bij de fertilititsarts, ik begin maandag ws met clomid!Hopen dat dat wat relmaat brengt, maar ben al blij dat ik uit mezelf ongi wordt, dan ben ik vanaf 2006(na het stoppen van de prikpil)niet meer geweest!
Moet maandag weer naar het ziekenhuis, daar krijg ik dan te horen waarom ik niet zwanger wordt en een rare cyclus heb.Ws door een tekort aan progesteron, vandaar de clomid!
Heb nog niet echt een leuke naam kunnen bedenken voor een evt ander topic, jullie wel??

Liefs Anieska

hallo meiden ik ben nieuw hier.

heb net al jullie verhalen gelezen. ik dacht dat de 25 mijn NOD was maar vandaag waren de rode duivels er al.

ik heb half januari mijn mirena er uit gehaald en had twee dagen erna een nabloeding. de 25 werd ik ongesteld... en nu dus weer!

op na de volgende ronde net als sommige van jullie!

groetjes Nelle

Terug
Bovenaan