Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Lieve Anies, Jij had mij hier zeker weten niet verwacht, maar wil je even laten weten dat ik echt met je meeleef. Het komt wel alleen wannneer? Ik hoop het zo snel mogelijk en ook voor mijzelf. Dikke kus je vriendinnetje

hoi allemaal,

Ik wil ff iets kwijt... ineens ben ik heel misselijk maar het is midden van de dag?
Kan dit te maken hebben met zwanger zijn, want ik dacht dat je 's ochtends misselijk werd, of is het gewoon dat ik ziek wordt ofzo?
Weet iemand wat het kan zijn?
Ik en mijn vriend gaan voor de eerste dus heb het nog nooit mee gemaakt.

groetjes Ingrid

hé meiden,
ja ik voel mijn eisprong wel..een buikpijn is dat bij je eierstokken...ik had zaterdag mijn innesteling en ontzettende buikpijn. Nu heb ik constant die ongiepijnen en heb het idee dat mijn borsten groter worden..maar ja zit mezelf maar wat gek te maken denk ik!! weekend ga ik lekker weekendje weg dus ga denk maandag testen als ik nog niet ongi ben....heb ze nog in huis...wordt inmiddels voor ons al 15de ronde, dus wordt er een beetje moedeloos van, maar ja we zetten door!!

ingrid kan ermee te maken hebben natuurlijk...hoop voor je dat het een symptoom is en je kan de hele dag door misselijk zijn hoor!! niet persé s ochtends

Hallo,

@yennie, jij bent idd al een possje bezig zeg, loop je ook in het ziekenhuis of doen jullie het gewoon op je eigen manier?
@Ingrid, volgens mij kun je gewoon de hele dag door misselijk zijn, dus wie weet,duim voor je!Ben tijdens mijn vorige zwangerschap nooit misselijk geweest dus zo zie jemaar, iedereeen reageerd anders.

Ik schreef steeds dat ik pijn had links onderin, zat net in de auto terug van het werk en ineens had ik een ingeving, het kan mijn litteken wel eens zijn.Mijn zoontje is namelijk geboren via een keizersnee.Maar waarom zou ik daar nu last van hebben, heb ik echt nooit!Zou het een teken zijn??
Nog maar een paar dagen wachten he meiden, spannend!
Sinds gisteren heb ik ook zere borsten, het is zo dubbel, het kan komen dat je ongi wordt maar ook dat je zwanger bent,gggrrrr!

Liefs Anieska

Heu Mirre183,

Gezellig dat je hier ook komt kletsen en bedankt voor je lieve berichtje!!!
onze tijd komt nog wel!We moeten samen op de pufclub he???

Dikke kus je vriemdinnetje

Hey meiden,

Ik moet bekennen dat ik net een test heb gedaan!Natuurlijk negatief!
Ik weet dat het nog veel te vroeg is maar kon me niet beheersen
Heb er 2 gekocht dus die andere bewaar ik echt tot zaterdag!Maar ben zo misselijk dus dacht, misschien is er wat te zien in de test!!Helaas!
Maar weet ook niet of het helemaal goed ging want het controle dindetje die het sowieso moet doen gaf maar een hele licht streep, hoord dat zo?Dacht dat ie heel vet moest zijn!

Liefs een ongeduldigeAnieska

Anieska,

Wat is het toch wat he, hoe druk kunnen we er mee zijn. Ik wou afgelopen weekend absoluut een test doen. Ik had een test van de apotheek en daar stond op dat je 6 dagen voor NOD al kon testen. Maar laten we wel wezen. Het zou pas ingenesteld zijn rond 14 februari dus ik denk dat, ter bescherming van ons zelf, nergens op slaat om te testen. Ik kon de verleiding ook echt bijna niet weerstaan. Maar gelukkig heb ik het niet gedaan.

Terug
Bovenaan