Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Hey Ingrid03,

Zouden het de hormonene zijn,haha!
Nee hoor heet Anieska, maar iedereen kort het af naar Anies dus vandaar dat ik dat zelf ook meestal doe!
ik heb echt geen idee. heel stiekem denk ik dat het zo is omdat ik me wel anders(misselijk,zere borsten en rare steken)voel.Maar ben zo bang dat ik heel teleurgesteld ben dus ik weet het ook niet!Vindt het echt spannend!

Ik vindt dit dit forum best verslavend! Jullie ook?Kijk steeds ff of er al wat geschreven is!
Vindt het wel gezellie kletsen!
Maar zullun we eens ff voorstellen?
Ik ben Anieska, 25 jaar woon samen met mijn vriend in Emmen en we hebben samen een zoontje van 3 jaar!Jesse.
Ik werk als oproepkracht op een kinderdagverblijf en val momenteel in op de BSO voor iemand die met zwangerschapsverlof is.Werk gemiddeld 16 uur over een paar dagen verspreidt.
Ook hebben we een hondje Indy, die Jesse heeft gekregen toen hij 2 werd.
En jullie???
We moeten maar veel typen, dan gaat de tijd sneller!
Ga zo op kraamvisite, vindt het wel gek, misschien heb ik zelf wel zo'n klein hummeltje in mijn buik!
Nou kijk vanaaf nog wel ff of jullie nog geschreven hebben!
Doei doei

hoi,
Het is zeker verslavend.
Is een goed idee om onszelf voor te stellen.    
Ik ben 24 jaar en  woon samen met mijn vriend. We zijn bijna 7jaar bij elkaar.
We hebben 2 honden. Ik werk fulltime op een zml school ( zeer moeilijk lerende) Ik ga partime werken zodra we een kleine hebben.

Ik had net het gevoel dat ik ongi was geworden. Durfde bijna niet naar de wc. Gelukkig was ik het nieten hoop niet dat het zo nog komt. Daar lijkt het wel een beetje op.zo voel ik me.
dat wou ik nog ff kwijt.

Groetjes Ingrid

Hey Ingrid,

Lijkt me wel pittig, een zml school, maar wel een uitdaging!
Blij dat je niet ongi bent geworden en ga heel hard voor je duimen dat je het ook niet wordt!Heb ook wat buikpijn maar dan wel anders als ongipijn, niet zo heftig!
ben net op kraamvisite geweest, ah gossie!
Maar als ik dan de verhalen hoor over de gebroken nachten, dat lijkt me dan wel weer minder!Maar ook dat komt wel weer goed!

Anies,

Ik heb echt een beetje het zelfde als jouw. Op de 1 of andere manier denk ik echt dat het goed zit. Gebaseerd op niks, ja op dingetjes die ik voel. Maar ook buiten dat denk ik dat het zeker is. Dus... Of het word een leuk weekend of een enorm K.. weekend.
Jij gaat zondag testen of niet? En Ingrid wanneer ga jij testen?
En ik kijk ook elke keer hier op het forum. Doe het stiekem onder mn werk. Savonds zie ik het niet maar over dag wel.

Hey meiden,

Ik begin nu toch te twijfelen, heb wel ongi buikpijn en het voelt elke keer net of het lekt(snappie?)ben zo bang dat ik het toch wordt!!!!!
Ik haat wachten!Volgens mij kun je nog beter zeker weten dat je ongi wordt dat zo te wachten!Zoals jullie lezen ben ik niet het meest geduldige persoon,haha!
Maar ik dacht echt dat het goed zat maar weet het allemaaal niet meer!Voel me echt niet fijn!
Sorry voor deze zeurmail maar moest het ff kwijt!

liefs

Hey Patvon,

Ik denk als ik nog niet ongi ben, zaterdagochtend ga testen!!!

Ik zou toch maar absoluut niet denken dat je zeurt want ik kan nog veel harder zeuren. Ik   ben aan de ene kant zeker maar aan de andere kant twijfel omdat ik nog geen bevestiging heb. Dus... Ik weet het ook niet allemaal hoor. En dat wachten is ook helemaal niks voor mij.
Nee, ik denk niet dat we zeuren. Ik denk dat dat normaal is toch. En zeker zo 2/3 dagen voor de zeg maar uitslag. Dan loopt de spanning hoog op.

Terug
Bovenaan