Wie nog meer NOD rond 18 juni

Vervelend hoor, die onzekerheid. Ik heb ook liever dat de ongi dan direct komt en niet twee dagen na je NOD. Ik hoop ook echt dat je ongi weg blijft. En ja met die testen weet ik eigenlijk ook niet zo goed. Wanneer je genoeg hcg in je bloed hebt, maar dat kan toch ook verschillen per persoon? Dat met je temp. dat heb ik ook die daalt de avond van tevoren bij mij. Er is nog wel hoop voor jou, maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Mijn borsten doen bijna geen pijn deze maand en ze lijken minder gevoelig dan eergister. Dus ik denk nu ook dat mijn ongi gewoon komt.

hoi meiden,

sharine, weet je al meer?
yvonne, nog maar 1 dag wachten!! spannend!!

ik zit inmiddels op dag 3 na nod. heb nogsteeds geen krampen, wel een branderig gevoel in mijn buik. ben ook sinds gister avond 8 uur misselijk. het ene moment erger dan het andere, maar wel constant misselijk. heb zaterdag gedroomd dat ik zwanger was....  

succes nog!!

Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Hey Sara, hier ook nog niks hoor. Gisteravond ook misselijk geweest, duizelig. Onderin mijn rug, heupen trekt de pijn  naar mijn benen toe. Ik hoop dat het wegblijft. Mijn temp was gisteren nog hoog. Ik hoop dat het vanavond nog hoog is, want het daalt meestal een avond voor mijn ongi.
Wanneer ga je testen?

Hey Sharine, weet je al iets meer?

Liefs yvonne

Hallo Meiden,

Ik praat even mee ;-)
Ik had gister ongi moeten worden en gelijk getest maar negatief.
Gisteravond had ik echt het gevoel dat ik ongi ging worden,ongipijn maar dan veel erger.
Dus ik denk dat ik gewoon ongi ga worden,er is nog een kleine hoop dat ik te vroeg heb getest.Maar dat zal wel niet.Succes allemaal!

Hallo Natasja,

Misschien, maar zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop. Er zijn veel meiden die ongi denken te worden, maar zwanger blijken te zijn. Dus wie weet! Er is nog best hoop en ik zal ook voor jou duimen dat het raak is.

Liefs yvonne

Hoi Yvonne,
Ja wat ik ook raar vind normaal als ik ongipijn heb ben ik ook snel ongi en dan blijft de pijn.Maar nu heb ik weer nergens meer last van...Maar gewoon even afwachten,heb ook wel vroeg getest!En ja het kan ook allemaal met ontpillen te maken hebben.Ik duim ook voor jullie!:-D

Ja, altijd maar weer afwachten en afwachten. Het blijft spannend hoor!

Terug
Bovenaan