Wie nog meer NOD rond 18 juni

up up up anders zakken we heel ver weg en dan moeten we heel ver zoeken naar deze topic.

groetjes sharine

Ps de pijn in onderbuik en rug is over. Vreemd he

mijn NOD is rond 20 juni dus spannend ik hoop het voor je en ook voor mij

Hoi hoi,

als het goed is heb ik mijn nod 21 juni.
Heb afgelopen maandag min eerste menstruatie gekregen zonder pil.
Mijn cyclus is 25 dagen geweest als het de volgende maand ook zo loopt heb ik dus 21 juni mijn nod.
Spannend hoor, mijn vriend en ik gaan dus voor de eerste ronde voor ons eerste hummeltje.

grtz lin

hoi sharine mijn NOD dag is 14 juni dus ligt wel dicht bij elkaar ja hoelang ben jij trouwens al bezig om zwanger te worden? groetjes daphne

Hoi Daphne

Dit wordt ons derde ronde voor een derde kindje. Bij de eerste duurde het 1,5 jaar om zwanger te raken, de tweede in de tweede ronde. Dus hoop ik de derde in de derde ronde hahaha.

groetjes sharine

Hallo meiden,

Pff een beetje een baaldag. Ben vanmiddag naar de tandarts geweest en beide bovenste verstandskiezen moeten getrokken worden. Ik zie er zo tegen op!!! Bij de onderste 2 lag ik bij elke 5 dagen op bed met migraine (door het niet te kunnen ontspannen waren mijn nekspieren verkrampt) en nu worden ze nog samen getrokken ook. Had eigenlijk 5 juni al langs moeten komen voor een foto, maar ja als het goed is heb ik een deze dagen mijn ei. Dus verschoven naar de 19e. Gelukkig, dan heb ik nog ff extra tijd om aan het idee te wennen. . . . :-D

Mocht ik nou wel zwager raken, is het dan wel verstandig om een foto te laten maken en om de kiezen te trekken? Er zit wel een klein gaatje in mijn rechter kies, mijn eerste gaatje ooit. :-( De tandarts zei dat het niet heel veel haast heeft, maar had hem ook nog niet gezegd dat we voor een kleintje bezig zijn. Alleen de assistent bij het maken van de afspraak.

Liefs,

Sara

Hallo Meiden!

Ik heb waarschijnlijk vandaag mijn ei, dus erg vroeg, want mijn NOD is 20 juni en ik heb een cyclus van 27 dagen! Gisteren een beetje eiwitgelige afscheiding, vandaag ook nog ongikrampen en steekjes. Gisteren geklust en die avond ervoor niet, dus dan is het zaad beter he? Ik hoop zo dat het deze maand raak is!! Voor ons allemaal hoor!

Hey Sara, ik heb de vorige maand ook mijn verstandskies laten trekken. Ik heb het gewoon gedaan, omdat ik zo'n pijn had en had er niet echt over na gedacht omdat ik wist niet dat hij eruit moest van tevoren en toen ik er eenmaal zat heb ik er niet zo gauw aan gedacht. Maar ik was niet zwanger, dus gelukkig gaf het niks. Het is zo vervelend ik ben er heel lang ziek van geweest en ik begrijp heel goed hoe jij je voelt nu! En migraine is ook zo vervelend en pijnlijk! Nou succes en ik hop dat je er niet veel last van zult krijgen, want dat kan ook nog hoor!

Liefs Yvonne

Ikke ook nod 18 juni. Dit weekend dus flink klussen :) en dan weer gespannen afwachten. Echt irritant dat, heb ik tenminste, je bij ieder krampje of misselijk gevoel of meer van dat soort klachtjes denkt; zou het?? Mijn konijn is regelmatig  schijnzwanger maar ikzelf lijk het soms ook wel!! haha

Terug
Bovenaan