Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

Hoi,

Nog geen duivels te bekennen en vanmorgen direct gebeld naar de HA. Ik word zo terug gebeld, maar moet zo op verjaardag. Ik laat het jullie vanmiddag wel weten...

Liefs Lientje

Ps Alles nog oke? Maakt niet uit hoelang je wacht, het is en blijft spannend! Dus we zijn er voor elkaar.

Ik wens je een fijne verjaardagvisite, ff op andere ged88.

Ik hoop voor je dat je bloed mag prikken, misschien is het hormoon in je bloed zichtbaar.
Ik ga nu verder met de bovenverdieping. Was zo nieuwschierig dat ik even naar beneden ben gekomen om even bij te lezen .

Blijf ons op de hoogte houden hè. Wij leven erg met je mee!

Liefs KIDS XX

Hoi allemaal!
Lientje was het gezellig vandaag? Weet je al wanneer? En ik heb ovutesten maar via internet besteld...even goedkoper voor nu...en is de eerste keer voor mij dus ja we zullen zien! En mn ongi is verdwenen....(kon het niet laten..) Ben even mn tel kwijt maar als ik uit ga van mn gewone 28 dagen dan nod 09 maart. Ga wel als ze binnen zijn even goed de gebr. aanw. lezen want snap er nog de ballen niet van....Voel je je goed verder?

He Kids, hoe is het nu met je! Lekker aan de klus? (letterlijk en figuurlijk)

tot snel! xie maantje

Hoi Lientje,

Jeetje wat spannend allemaal! Houden jullie het nog een beetje? Ik zou zo ongeveer springen van de spanning.
En dan ook nog ff naar een verjaardag. Misschien maar goed wat  afleiding.

Ik ben heeel erg benieuwd! We blijven hier met z'n allen hangen op dit onderwerp omdat we zo benieuwd zijn hoe het jou vergaat.  Leuk hoor!

Ik duim in ieder geval hard voor jullie!

Sterkte!
x

Nou meiden, thanks voor al het meedenken en meeleven maar....ik moet gewoon over 2 weken weer testen....pffff, dus zoals verwacht gewoon afwachten.

De verjaardag was heel gezellig en was een goede afleiding, totdat ik daar gebeld werd met dit telefoontje, kun je ook niet door vragen enzo. Dat was dus wel balen, maar het is niet anders. Gelukkig had niemand iets door...

Zo net op de terugweg dacht ik nog ben blij dat de duivels er nog niet zijn en ja dit is wel vaag, maar ja, anderzijds heb ik gewoon niets te verliesen!

Enne , ik wil je niet flauw maken, maar ik had de afgelopen keer ook een ongi van 2 a 3 dagen en heel licht, wie weet heb jij in maart dit ook wel...hihi...jij mij een beetje klieren, dan mag ik jou ook klieren...hihi!

Liefs Lientje

Heel byzonder hoor!! Die cyclus van jou.

Heb je ook geen enkele symptomen die wijzen op een zwangerschap?

Dat had ik afgelopen keer nml. wel.... ik stond voorover bij de wasmachine en het tintelde in mijn hoofd. Toen wist ik heel stiekum al genoeg.

Nou meid, we kletsen ons de 2 weken wel door heen!!

Zit nu met een kop thee en een kitkat crunky. Ook niet verkeerd.

Liefs KIDS XX

Hee hoi,

Wat dacht je een keer wat anders dan die m&m's? Hihi! Ja, ik snap er ook niets van, maar ik probeer het ook niet meer te snappen... Ik ga nu even wat eten en daarna aan t werk, bedankt voor je lieve reactie!!!

Liefs Lientje

He Lientje!
Ja nou mag je mij klieren hoor....maaar heb nog steeds buikpijn!!!
2 weken???? Is dat niet op de volg nod dag die je eigenlijk zou moeten hebben dan?Als je totaal 3 weken rekent?
Nou dat worden denk ik zo'n 15 pagina's kletsen ofzo.
We nemen het hele forum in beslag.

We gaan maar gewoon lekker met je mee wachten! Werk ze en tot snel!
Morgen lekker shoppen met mams!
xie

Terug
Bovenaan