wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

Hai Romy,

Ik ken je gevoel. Wij hebben een wens voor een derde kindje. Ik ben 35 jaar en we willen ook niet een heel groot leeftijdsverschil tussen de kinderen (zelf ben ik een nakomertje). Nu had ik het geluk heel snel zwanger te zijn bij mijn oudste en jongste kind en gaat het dus wat minder snel (wat een luxe probleem he?). En dat vind ik best wel moeilijk, ondanks het feit dat ik vanaf het begin tegen mezelf zeg het hoeft niet weer zo snel te gebeuren en misschien lukt het wel helemaal niet, en je hebt toch al twee kinderen dus wat zeur je nou? Ik kan alleen tegen jou en mezelf zeggen: houd de moed erin en laat het niet je hele leven beheersen. Ik weet makkelijker gezegd dan gedaan.

Liefs,
Liene

Hoi, hier nog geen RD!!!!!!!!!!!
Heb wel veel slijmverlies.

Ik vind het trouwens wel heel leuk om er veel leeftijdverschil tussen te hebben.
Mijn oudste is bijna 12,de jongste is nu 5 en mocht ik nu zwanger zijn dan zal de baby geboren worden als de jongste bijna 6 is.
Ik vind dat echt geweldig.
Weer lekker genieten van de baby terwijl de anderen op school zitten.

En mijn 2 kids kunnen het nu ook best goed met elkaar vinden en ook hebben ze natuurlijk ieders hun eigen vriendjes in de buurt en op school.

Groetjes Vlindertje4

hier ben ik weer
weer negahier word je echt niet goed van moet ik toch weer naar ronde 9 hoop dat het dan snel doorzet ik heb wel heel erg het gevoel dat het 1 deze dagen doorzet
zal het toch met je leeftijd te maken hebben dat het zo lang duurt bij de andere heb ik nog nooit zo lang moeten wachten en mijn stemming word er niet beter van er valt niets meer te doen dan maar weer afwachten ondanks dat je ongeveer weet wanneer je eisprong is klus je maar weer en het heeft niet veel nut als je dat al 8 maanden doet en ik word er niet jonger op ????????????????????? en het heeft ook geen nut om hulp te vragen want je moet alles zelf doen daar begin je toch wel moederloos van ik ben zeker blij met wat ik nu heb maar ik wil zo graag een 4de kindje het is zo welkom
nu ik hou wel ff op met zuren soory dames voor mijn depri vehaal
ik spreek jullie wel weer

groetjes

hoi dames

vanochtend ging naar de wc en ja hoor deis er ik dacht jammer maar ga nu voor de volgende ronde
daarna ben ik tot nu toe steeds naar de wc geweest en nu is het weg maar heb wel met vlage ong pijn dit heb ik nog nooit meegemaakt wie wel wil ik graag wat meer over weten maar ik ga ervan uit dat het wel doorzet maar je weet maar nooit
ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft

groetjes nu een onzekere moeder

hoi,
nou hier nog steeds een wachtende op de !ik heb het nog eens goed nagerekend maar heb normaal een cyclus van 29 dagen en moest niet vandaag maar gisteren ongi worden,tot op heden nog niets ,wel een beetje ongi pijn maar ik ga er vanuit dat het wel komt,na vrijdag geen test gedaan(heb dat trouwens niet met ochtendurine gedaan),als ik morgenochtend nog niet ongi ben dan maar een test met ochtendurine.maar ik hoop op niks meer hoor,ik hoop wel dat het dan maar gauw komt anders zit ik precies op vacantie met mijn ongi en daar zit ik echt niet op te wachtem!!!!!hoe is het nu met je ongi engel?dat is helemaal verwarrend he! en hoe is het met vlinder op de wachtbank?
ga mijn dochter zo van school halen.tot gauw

hoi romy

vanochtend weer het zelfde als gistrochtend weer een beetje bloed en nu weer niet meer
wat zal het toch betekenen ik heb geen ong pijn meer en ik weet het ook niet of het innesteling is ik wacht tot vrijdag en als er dan nog niks is ga ik maar mijn laatste test doen
en waar ga je precies heen met vakantie?

groetjes

hallo dames,
nou ik werd zaterdag avond ongesteld!!! jammer maar helaas...waar ik wel heel ergvan baal is dat ik me zo vergist heb in de singalen van mijn lichaam...moeilijk...
op naar de volgende ronde.

hopelijk hebben jullie meer geluk

liefs stefanie

Hallo dames, ik kon vanmorgen mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb getest...................................en wij zijn ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben zo superblij.

Ga nu lekker mijn bed opzoeken.

Alle andere dames:heel veel succes in de volgende ronde of nog met afwachten.

Terug
Bovenaan