wie o wie zwangert er met mij mee?

quote: HBBeestje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-05-2009 06:17:25'));

/moontjepoontje nou welkom hier!

ik hoop dat het dan een dochterwordt
of heb je unisex kleertjes gekocht?!

groetjes

De maatjes 50/56 die ik heb liggen zijn wel redelijk unisex. maar helaas krijg ik nogal grote kinderen, dus moest op stel en spong nog babykleren laten halen maat 56/62 en dat is allemaal roze, roze en nog eens roze.... hihi.

Wat doen jullie voor werk? Ik werk bij de politie, 24 uur per week in het cellencomplex. Mijn kinderen gaan op maandag naar de opvang, verder is er altijd iemand thuis, of mijn man, of ik.

Hoi

Ik deed productie werk, maar zit sinds 1 mei in de ww
en ik heb al zoveel gesolliciteerd maar niemand wil mij

groetjes Danielle

heb nu wel tijd om te geniet van mijn zoontje

quote: HBBeestje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2009 07:35:43'));

hoi ik doe verschrikkelijk werk = huishoudelijkehulp
sommige mensen behandelen je echt als een SLAAF.
echt niet normaal.

Bij de politie zijn mensen ook nooit echt blij met je ... Bovendien zijn verjaardagen vaak vervelend, omdat iedereen zijn uiteraard onterecht uitgeschreven bekeuring met je wil delen

Ik heb vroeger ook schoonmaakwerk gedaan en ik weet hoe asociaal mensen kunnen zijn. Soms echt te gore wc's bijvoorbeeld. Zo van, de schoonmaakster komt straks toch. Bah!!

@Daandaan, natuurlijk wil iemand je wel hebben. Je hebt diegene alleen nog niet gevonden! Wat zoek je precies voor werk?

Hey hallo dames,

Hoi Dannielle en simone gezellig dat jullie er ook zijn.

Ik had een keertje de maat  42 gekocht en heel lief pakje  helemaal niet over nagedacht dat dat voor couveuse kindjes was echt stom van me.
Voor de rest heb ik nu maatjes gekocht maat  50/65  in de hoop dat ik die wel kan gebruiken.In mijn familie zijn  altijd maar kleine kinderen  geboren dus ik denk dat bij mij het kindje ook niet zo groot zal zijn.

Ik werk in een ah to go in het amc ziekenhuis. Is erg zwaar werk ik weet niet of ik het nog kan doen als ik zwanger ben.Veel zware dingen tillen erg lang op je benen staan maar ja straks eerste keer zwanger dan lijkt volgens mij alles eng en zwaar. Maar wij vrouwen kunnen gelukkig veel hebben .

Nou op naar mijn laatste pil in nemen vanavond dan verder naar de volgende stap .

Groetjes Sylvia

@ hoi simone
Ik zoek eigelijk gewoon een leuke baan voor 3 dagen (24 uur p/w)
ik heb al op vanalles gereageerd schoenenwinkel, tankstatoin,
kantinemedewerkster. morgen maar weer eens naar het uitzendbureau gaan want thuis zitten is niks voor mij. Iedereen in mijn omgeving is toch werken.

@ Hoi silvia
straks als je zwanger bent moeten ze je toch aangepast werk geven.
Succes met je laatste pilletje

Mijn zoontje was best een grote baby toen hij geboren was 53 cm en 4160 gr
dus ik hoop dat de 2 de wat lichter wordt .
Ik moet vandaag of morgen ongi worden en daarna gaan we ervoor.
ik heb extra gewacht dat ik een keer zonder pil ongi.

groetjes Danielle

Hey danielle

Ik wacht het ongeveer  3 ongi s af. Het schijnt beter de zijn om 2 x je ongesteldheid af te wachten. Ik weet niet in hoe vere dat echt belangrijk is. Maar ik doe het toch maar wel  Ik hoop inderdaad dat het werk word aangepast. En als ze daar niet aan mee werken dan doe ik het zelf wel.Ze zijn niet altijd even makkenlijk daar .  
Gaan jullie ook foliumzuur slikken ?  Hoe belangrijk vinden jullie dat ?
Groetjes Sylvia

Mijn dochter was 4680 gram ;-) dus het kan NOG groter. Komt van mijn man zijn familie af. Mijn jongste schoonzusje was 11 pond, dus zon 5500 gram. Oeps.

In principe moet je baas je aangepast werk geven. Ook de hoeveelheid kiloos die je mag tillen worden minder. En je moet dan gewoon op je strepen staan, want sommige bazen vinden het allemaal maar onzin.

Mijn baas is heel relaxed wat dat betreft. Op het moment dat ik een positieve test in handen had, ben ik naar de arbo gestapt. Ik mocht per direct de straat niet meer op, geen contact hebben met arrestanten, niet meer de schietbaan op en kreeg een bureau baan.  Ik mocht zelf  kiezen of ik de nachtdiensten nog mee deed,  en dat heb ik gedaan tot 30 weken. Met 34 weken ging ik met verlof.  

Wanneer is jullie  NOD? Bij mij zo ongeveer 30 mei.  

Terug
Bovenaan