wie o wie zwangert er met mij mee?

@simone
dan had je een flinke meid. Ik meende dat die van mij al flink was hihihi.

Mijn baas deed ook niet moeilijk ik werkte toen in 5 ploegen (2x ochtend 2x
middag 2x nachtdienst daarna 4 dagen vrij) en was op het laatst ook best zwaar.
ik ben toen ook 6 weken voordat ik verlof had in de zw gegaan omdat ik last
kreeg van mijn bekken.

@sylvia
Ik slik nu al foliumzuur want je weet maar nooit wanneer je zwanger raakt
en of ik het belangrijk vind??? het is altijd goed, baat het niet schaad het niet

Zo ga nu even naar het cb om mijn zoontje te wegen en te meten

groetjes Danielle

sylvia, ja ik vind het wél belangrijk. want aangezien dat er is aangetoond
dat je kind voor   70% minder kans heeft op een openruggetje

vind ik het wel belangrijk. kijk er worden natuurlijk kinderen geboren met géén openruggetje en zonder foliumzuur geslikt te hebben maar het is gewoon een risico
dat je het niet doet... afijn.. ik ben van af eind april bezig en ik ga in juni klussen met kijkers :p hahahaha..

Ik slik ook foliumzuur! Het is idd heel belangrijk, en ik zou het mezelf niet vergeven als er wat met het kindje zou zijn. Dan zou ik toch denken: Had ik maar.....

Zelfde geld voor alcohol en roken. Al rook ik al een hele tijd niet meer, hahaha.

hej dames!
volgens mij is het heel belangrijk om foliumzuur te slikken. Ik ga het dan ook zeker doen! vanaf mijn trouwdag denk ik. Maar ik denk dat ik van die mamavitamines ga slikken. daar zit volgens mij allerlei goeds in. Hoe gaat t bij jullie met de zenuwen? ik vind het echt spannend worden nu! nog iets meer dan 2 weken en dan kan het beginnen... komt dichtbij nu!
liefs mij

inderdaad HEEL spannend
eigenlijk wil ik het meteen na mijn neppe menstruatie doen
dus ik ben nu ongestel d maar wil graag dan zodra mijn ovulatie is gaan klussen

maar dat zou dan niet goed zijn toch? dan duurt het veel langer dat je normale
cyclus er weer is
en dat wil ik nou ook weer neit.

zucht.. moeilijk :p hahahhaha en spannend + zenuwen

quote: HBBeestje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 21:15:42'));

inderdaad HEEL spannend
eigenlijk wil ik het meteen na mijn neppe menstruatie doen
dus ik ben nu ongestel d maar wil graag dan zodra mijn ovulatie is gaan klussen

maar dat zou dan niet goed zijn toch? dan duurt het veel langer dat je normale
cyclus er weer is
en dat wil ik nou ook weer neit.

zucht.. moeilijk :p hahahhaha en spannend + zenuwen

Hoe bedoel je dat? Je kan gewoon gelijk als je stopt met de pil beginnen met klussen hoor! Heb ik bij beide kinderen gedaan, en was bij de eerste gelijk zwanger, en bij de tweede in ronde twee. Het enige nadeel is dat als je gelijk zwanger bent, en dus geen "normale"menstruatie meer hebt, dat je niet weet hoe lang je cyclus is, en dat de uitgerekende datum dan twijfelachtig is, maar goed, daarvoor hebben ze een termijnsecho. Het is echt niet zo dat de pil eerst "uit je lichaam moet" zoals je wel eens leest.

Mijn laatste pil was al een paar weken geleden, en ik heb net mijn vruchtbare periode gehad ( of nog steeds, geen idee eigenlijk) Dus we wachten het maar af!! Ik verwacht rond eind mei de NOD.

Terug
Bovenaan