wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

He meiden,

Tijdje niks van me laten horen, maar het is hier ook niet heel erg druk!
Hoe is het met iedereen? Met mij goed. Beetje verkouden enzo, maar geen last van het zwanger zijn.
Gisteren de 'magische grens' van 13 weken bereikt! Joehoe!
Hoe is het met jullie?
Balen dat sommige zo'n last hebben van misselijkheid enzo. Ik heb er totaal geen last van. Wel af en toe steekjes enzo, soms als ik heel hard nies of me uitrek dan voel ik nog wat extra's. Ik moet dinsdag naar de vk voor een controle, dan even vragen. Maar zal wel gewoon baarmoederpijn zijn.
Verder alles rustid. Tot aan kerst iedere dag werken, dus tja. Dan wel lekker vrij, gelukkig.

Fijne avond,

Liefs
Ryanne

Hoi allemaal!

Ik moest even zoeken naar ons topic, het is stil de laatste dagen...maar ik ben de laatste dagen ook druk geweest dus had weinig tijd om wat te schrijven.

Hoe is het met iedereen? Fijne kerstdagen gehad? En de kwaaltjes al verdwenen? Hier is alles goed, ben nog wel snel moe maar goed. Verder weet iedereen het nu en ik krijg erg leuke reacties! Velen zijn ook wel verbaasd, zal wel komen omdat het de 3e is.

Verder ben ik gisteren extra  op controle om te kijken of het hartje nu wel te horen is via de doptone. En gelukkig was het hartje nu wel te horen!

M'n dochters weten sinds 1e kerstdag dat ze een broertje of zusje krijgen en ze  vinden het geweldig! Vooral de oudste van 4 is er veel mee bezig en maakt allerlei tekeningen en knutsels voor de baby. Erg leuk.

Morgen allemaal een fijne oudjaarsavond en een goed begin van 2009!!

Groetjes van Bianca

hallo meiden

hier is alles oke!!

en bij jullie?

ik heb vaker geprobeerd te schrijven maar kon niet op het forum komen
 het verzenden van een berichtje wou niet

dus ik hoop dat deze wel wil.

ben een week terug gezet dus nu 14 week en uitgeteld op 29 juni helaas!!

heb een kange ongi cyclus vandaar

groetjes pien

Hallo meiden,

@Pien: dat is ook wat. maar je weet toch maar nooit wanneer de baby komt. Mijn zoon zou op 13 april geboren worden en dat werd uiteindelijk pas 22 april (heb ook lange cyclus, misschien daardoor?).

Hoe is het met iedereen? Allemaal leuke kerstdagen gehad? Ik wel. Voel me op sommige dagen prima, maar het rare is dat ik er elke week 1 of twee echt slechte dagen bij heb zitten. Dat is nu (in week 15) nog steeds zo. Op die slechte dagen ben ik echt te misselijk om ook maar iets te doen, wil het liefst de hele dag in bed liggen. En op de goede dagen heb ik gelukkig overal zin in. Behalve 's avonds, dan ben ik vaak moe en als ik daar tegen ga zitten vechten word ik misselijk (en ga ik gauw naar bed).

Morgenavond zal ik waarschijnlijk 12 uur niet halen.... dat vind ik dus niet leuk. Ik ga voor het avondeten wel even op bed liggen, misschien kan ik dan wat langer opblijven. Hoe gaan jullie oud & nieuw vieren?

Is er iemand van jullie die de baby al kan voelen? Ik nog niet, al denk ik soms wel dat ik kan voelen waar hij zit (als-ie helemaal aan de opppervlakte van mijn buik zit). Maar wie weet zit ik er helemaal naast ;-))

Nou, allemaal een heeeeel gelukkig nieuwjaar gewenst!! Leuk he dat we allemaal een kindje gaan krijgen in 2009!

Veel liefs,
Jolien

@#$%^&* had ik een heel verhaal getypt, druk ik op backspace om een smiley te verwijderen is het allemaal weg!  boehoeee

nou ja, dan maar overnieuw! @Jolien ik heb precies hetzelfde als jij! niet meer de hele week misselijk maar zomaar een paar dagen! bij de kerst ging het bij mij gelukkig goed, de dag na kerst gingen we met vrienden weg: staan ze voor de deur en ik zat te kotsen.... uhh ff wachtuh! gister was het ook prut, dus hopelijk vandaag beter! we moeten vanaaf gourmetten bij mn schoonouders... dus dan ist wel leuk als je mee kan doen! ben ook nog steeds verkouden, af en toe hoesten, is ook niet zo goed voor de spugerij..

ik voel volgens mij ook nog geen leven... af en toe denk ik wel van: zou dat het zijn?? maar 14,5 week is nog wel beetje vroeg volgens mij? volgende week dinsdag weer naar de vk! ben benieuwd of ze weer een echo maakt! ik dacht dat ze de eerste keer zei dat ze iedere keer een echo zou maken, maar het lijkt me nogal onwaarschijnlijk... ik lees dat iedereen er zomaar een paar krijgt.. affijn ik zal het wel verkeerd begrepen hebben!

willen jullie trouwens weten wat het is? een jongen of meisje?? ik weet het nog niet helemaal... mn man wil het wel supergraag en ik ben ook wel erg nieuwsgierig, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel gaaf om het als verassing te houden...

nu ik steeds minder misselijk ben is het zwanger zijn wel een stuk leuker moet ik zeggen! iedereen weet het ook nu dus hoef niet meer zo stiekum te doen! krijg van iedereen leuke reacties, kaartjes enz. we zitten steeds op internet voor een babykamer te kijken.. hebben nu een gave gezien maar moeten vanmiddag ff gaan meten of het in het kamertje past! ons huis is namelijk nog niet klaar, wordt eind febr. opgeleverd. we zitten nu in een piepklein flatje, dus we moeten echt over zijn tegen juni!! er moet nog het een en ander bijgebouwd en keuken gezet enz. maar het gaat vast wel lukken ;)

ik ga mezelf eens aankleden.. heb maar schandalig uitgeslapen, dan ben ik misschien vanaaf minder moe... en dan de vakantiebende opruimen hier...  !

heej ik wens iedereen een goede jaarwisseling, houdt het op de been hé!  en alvast een heeeel gelukkig en gezond 2009 met een gezonde beeb!!!

liefs Elise

Hallo allemaal,

Allemaal de beste wensen en een heel speciaal 2009!!! Het jaar waarin we (opnieuw) mama worden...
Hoop dat jullie allemaal een leuke avond/nacht hebben gehad.

Vindt het nu allemaal wel spannend worden, kan niet wachten tot ik een buik krijg en de hele wereld kan zien dat je zwanger bent! Voel me geweldig, eigenlijk beter als in jaren...
Dus die pillen helpen geweldig goed, mijn bloedwaardes zijn ook normaal nu. Vergeet alleen soms dat ik nog steeds moe kan worden, hihi.
Dinsdag mag ik weer naar de gyn en hoop ik wat meer te horen, weet nu eigenlijk helemaal niets over hoe de controles ed gaan lopen. Hoop ook eindelijk het hartje te kunnen luisteren, lijkt me geweldig!

Hoe gaat het verder met iedereen? Beginnen jullie al een buik(je) te krijgen en aan te komen?
@Elsemier, wij willen allebei niet weten wat het gaat worden, houden het een verrassing.
X Siem

Hallo, ik ben nu 15 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben 26 juni 2009 uitgeteld en vindt het weer erg spannend. Mijn zoontje is nu 5 jaar dus het is al weer een tijd geleden voor me! Wel leuk dat hij er zo bewust mee bezig is.

allemaal gelukkig nieuwjaar!

ik lag er om 10 uur in,mijn man ligt weer in het ziekenhuis en ik ben erg moe,had ook nog een griepje te pakken dus ik mocht van mezelf dit jaar overslaan,komen vast nog wel meer jaren!
mijn buikje is nu al echt zichtbaar en ook ik heb het idee dat ik de baby soms voel!erg spannend allemaal!volgende week weer een controle,ben benieuwd of we dan het hartje weer kunnnen horen!
mijn zoontje is net 2,en hij weet nu dat mama een baby in de buik heeft en van de week legde hij een bijtring op mijn buik:)was voor de baby:)maar verder nog niet echt,komt straks wel denk ik!

groetjes nienke...

Terug
Bovenaan