wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Joepie, ik kan weer hardlopen! De misselijkheid is nu echt minder zeg. Het is er nog wel, maar niet meer zo verschrikkelijk als pas geleden, en niet 24/7. Dus als ik me even fit voel ga ik lekker naar buiten op mijn loopschoenen. Nu geniet ik er echt extra veel van, al die zuurstof maakt me ook wat fitter.

Wat leuk dat ons cluppie nog wat is uitgebreid. Gaat het nog goed met iedereen? Eten jullie ook zo veel? Ik lust niets zoets nu ik zwanger ben (had ik vorige keer ook), maar heb een belachelijke cup-a-soup-addiction ontwikkeld.

@Maryse: zijn die Noppies broeken fijn? Kan je die nu al aan en wat voor maat heb je normaal? Ik pas mijn zwangerschapsbroeken van vorige keer nog lang niet zo te zien. Maar het zou wel prettig zijn als ik ergens in pas dat er niet uit ziet als een broek van mijn vader of juist van mijn nichtje (zij is 7). Ik zoek een skinny jeans die voorlopig past.... tips?

Doeg allemaal
Jolien

hallo allemaal

hoe is het met iedereen??

hier is het rustig aan lekker genieten van mijn fit heid die weer lekker terug is
we hebben het nu aan iedereen verteld en de reacties zijn leuk en niet verwacht
want onze jongste is al 6 !!en als de kleine er is is ie bijna 7 dus dat is wel even wennen voor iedereen dat we opnieuw gaan beginnen
maar wel erg leuk

nou ik ga even een weekendje er tussen uit
iedereen een fijn weekend
groetjes pien

Hoi meiden,

Fijn dat de fitheid weer terugkomt en de misselijkheid minder wordt! Ik ben nog steeds erg moe  helaas...hopelijk wordt dat binnenkort ook minder!!!

Afgelopen vrijdag had ik de eerste controle, alles was goed, ze kon alleen het hartje nog niet vinden met de doptone . Nu had ik dat bij m'n jongste dochter ook (was het pas te horen met een week of 15) dus ik ben er niet ongerust over. We hebben het hartje n.l. vorige week nog gezien en gehoord met de echo  en voor de echoscopiste is het makkelijker om het hartje te vinden (want ze kan precies zien waar de baby zit). Dus ik mag over 2 weekjes terugkomen.

De familie vond het trouwens erg leuk en was blij verrast. Inmiddels weten de meeste mensen het en we krijgen leuke reacties! Volgende week maar eens op m'n werk gaan vertellen denk ik, hebben jullie dat al gedaan?

hallo!!
Wat heerlijk om weer trek te hebben zeg! Ja nu gaat het echt de goede kant op. Fit ben ik helaas nog niet, want ik ben nog extreem moe, maar dat zal ook wel binnenkort beter worden.
27 december gaan we nog een week op vakantie. We gaan familie opzoeken in het noorden van Amerika. Leuk hoor, maar het zal wel enorm koud zijn daar. Maar dat geeft niet, we houden wel van de sneeuw. Dus we gaan dit jaar in het buitenland oud en nieuw vieren.....is weer eens wat anders.

@ Jolien: Ik heb gewoon een spijkerbroek gekocht in mijn normale maat. Het is stretch, dus een klein beetje speling heb ik nog. Maar ik wil ook echt niet enorm veel aankomen, dus op goed geluk dan maar. Het is idd een strakke spijkerbroek, niet helemaal skinny, want de broeken worden nu weer allemaal wat wijder. Maar deze past in mijn  laarzen, dus het kan. Maar hij zit echt heel mooi, dus ben er enorm blij mee. Van boven issie nog wel wat te groot, maar daar heb je van dat elastiek dat je kan aantrekken en waarmee je het strakker kan maken.

groetjes Maryse

Ha,
Goed om te lezen dat het met de meeste kwaaltjes gedaan is!
Zelf zit ik nu zo'n anderhalve week aan de medicijnen en merk al dat ik meer energie heb! Geweldig, want het huis was er echt aan toe... En dat terwijl ik al het hele weekend op de bank zit te snotteren. De Internist denkt ook dat dit al veel langer speelde en ik maar denken dat ik gewoon lui was ipv moe. Ben wel wat afgevallen, denk zelf door de medicijnen, voel me verder goed.
Ben al aan het shoppen geslagen, gewone broeken zitten niet meer lekker past nog wel.
Als ik vrij ben mag ik van mezelf al mijn positie spijkerbroek aan, zit zo lekker!
Haal nog ff het rijtje naar boven, vullen jullie het aan?

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

nienke
29
2
22juni

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

mamavan2
33
3
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

afspraak verloskundige:
pien                       18 dec

Afspraak gyn:
Siem          6 jan

20 weken echo's:

hoi,
ik heb mezelf ook even in het rijtje gezet. Hopelijk pakt hij het zo... vorige week rekende de VK toch nog volgens een andere datum: 27 juni ipv 29 juni. 27 juni is onze trouwdag, dus wel grappig! Ik wordt steeds minder misselijk gelukkig. Dat maakt het ondertussen weer leuk ! Iedereen in onze omgeving weet het ondertussen, behalve mn coach op het werk... die gaat het niet leuk vinden denk ik, want ik ben heel de zomer vrij en in de zorg is dat niet echt heel funny als je voor de zomervakantie iemand anders moet zoeken...  ! ik zit dus nog een manier te bedenken om het hem te vertellen...  

Bij mij zit alles nog niet echt heel strak en heb ook nog geen zichtbaar buikje, maar savonds zit alles niet lekker meer... zijn er meer bij wie dat pas savonds goed merkbaar is?? of zit dat tussen mn oren hihi en heb ik gewoon zin in mn bed  ??

nou succes iedereen!!

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

nienke
29
2
22juni

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

mamavan2
33
3
27 juni

Elise

joan
22

28
1

1
27 juni

27 juni

siem
29
1
30 juni

afspraak verloskundige:
pien                       18 dec
Elise                        6 jan
Afspraak gyn:
Siem          6 jan

20 weken echo's:

hallo meiden

heb even heerlijk genoten van een weekendje weg!

elisemier@ ik werk ook in de zorg en ben ook de hele zomer thuis maar ze vonden het wel leuk en ze vonden het niet erg dat ik de hele zomer thuis zit en we zitten met 2 zwangeren zelfs in de zomer dus gewoon vertellen hoor

groetjes pien

sorry dames lang geleden,maar manlief heeft in het ziekenhuis gelegen....erg druk daarmee en dan hebben we nog werk,aaron en huishouden en o ja zwanger;)

vanmorgen de 2e echo gehad omdat ze vorige keer niks kon zien,maar gelukkig!het sparteld en schopt:)ik ben erg opgelucht,want ik had er niet zo'n goed gevoel over!

ik loop vanaf de 7e week al met zwangerschapskleding aan,kon echt niet meer in mijn oude broeken,ook al ben ik 4 kilo afgevallen door het spugen:(het gaat nu gelukkig de goeie kant op!alleen beginnen nu   de bekken weer:(maar ja......

stom dat er nog geen appart juni forum is!!!!

hoop dat het met jullie goed gaat!en zal echt proberen om vaker te reageren....manlief zit nog wel een tijd thuis vrees ik,maar ik ga mijn best doen!!!

groetjes nienke...(trotse moeder van aaron 24-11-2006)

Terug
Bovenaan