wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Hoera, vandaag heb ik de eerste echo gehad!!
Wat een lief leuk klein poppetje lag daar in mijn buik te spartelen dat het een lieve lust was. Armen, benen, hoofd, hartje, alles was er. Ik ben blij.

Heb meteen maar paar leuke kleren gekocht voor de komende maanden. Geen zwangerschapskleding maar gewoon paar tuniekjes bij Vero Moda, superleuk (misschien een tip?). Mijn gewone broeken zitten echt niet lekker meer. Wat dragen jullie nu eigenlijk?

Oja, ook fijn: ik heb een goede dag en ben lang niet zo misselijk, gisteren ook al niet (maandag wel). Ik heb gisteren zelfs goed kunnen werken!! Ga ik nu ook weer even doen,

Doeg!
Jolien

@Essel, welkom, tuurlijk mag je meekletsen! Wat heb je al veel echo's gehad, leuk hoor. Gelukkig is alles goed!

@Jolien, fijn dat de echo goed was!!! Blijft erg speciaal he! En fijn dat je je nu beter voelt, misschien toch ook spanning geweest?

@Pien jij hebt vandaag toch ook de echo?

Wij gaan vanmiddag voor de echo!!! Heb er zooooooo'n zin in, ondanks dat dit ons 3e kindje is. Het blijft toch erg speciaal hoor, zo'n klein hummeltje in je buik. Vanochtend 5 buisjes bloed getapt bij de huisarts, kwam (natuurlijk) een bekende tegen... maar maakt niet uit, na de echo hoeft het geen geheim meer te zijn!

Dit weekend gaan we het met Sinterklaasavond aan m'n ouders vertellen, en zondag aan m'n schoonouders. Ik heb een etiket gemaakt (voor op een fles champagne) met de tekst "Oh wat zijn we blij, we krijgen er een broertje of zusje bij!". Ben benieuwd!

hallo meiden

jippie ik heb mijn eerste echo gehad
en alles is goed het beweegde veel spartelde
 goed met de beentjes en het hartje klopte flink

dus ik heb nu echt het gevoel van ja ik ben zwanger!!

@mama van 2 veel sucses straks bij de echo dat het bij jou ook zo goed mag zijn

groetjes pien

@Pien ,was al benieuwd, en gelukkig is alles goed bij jullie!

Hier was de echo ook super, alles erop en eraan en de baby was al druk aan het bewegen! Het hartje hebben we ook al gehoord. Ik ben iets langer zwanger dan verwacht, ben nu 11 weken. Dat betekent dat m'n uitgerekende datum nu 25 juni is.

Groetjes Bianca

He,
Iedereen geweldige echo's, goed nieuws!
Ben zelf vandaag naar de gyn geweest en heb er ook een gehad, alles goed gelukkig en de datum klopt precies! Had een verhoogde kans op een miskraam of groeiachterstand door de trage schildklier. Moet helaas wel bij de gyn op controle blijven en niet meer bij de vk en helaas geen thuisbevalling hier... Vanaf morgen aan de hormonen, hopelijk zal ik me dan over een weekje wat beter voelen, de extreme vermoeidheid komt waarschijnlijk daardoor en zwanger zijn helpt niet natuurlijk.
De echo was mooi maar erg plastisch, geen uitleg en heel kort, moest zelf om een foto voor m'n man vragen. Was ff tussen m'n werk door gegaan en dus alleen, geen echo verwacht. Heb wel nog de echo dinsdag bij de vk staan, dus ga daar gewoon heen, kan manlief ook ff kijken.
Goed om te horen dat de klachten afnemen!
X Siem

hoi allemaal,
al een tijd niet geschreven, maar ik heb ook nog ff buikgriep gehad. Leuk dat alle echo's goed waren.
Met mij gaat het weer iets beter. De misselijkheid is te doen. Ik ga deze week weer werken. Ben wel extreem moe, ik voel me echt uitgeput. En helaas ook last van obstipatie, da's ook niet echt fijn.

@jolien: mijn broeken zitten ook echt niet meer goed. Ik heb gisteren ff een hippe jeans van noppies gekocht, dat zit dan ineens heel erg lekker! Tuniekjes en jurkjes bij Vero Moda is idd altijd goed. Zeker nu de mode wat wijder is, kan je dat echt nog wel aan als je zwanger bent!

groetjes Maryse

Dag Allemaal

Wat leuk zeg! allemaal goede echo's!! Hoera! kunnen we echt gaan genieten
Ben benieuwd wat je familie vond mama van 2.

Zelf het ik afgelopen vrijdag wederom een echo gehad voor de exacte termijn bepaling en het klopte wat ze de vorige keer al zagen. Ik ben minder ver als zelf verwacht. Waarschijnlijk omdat ik snel na het stoppen van de pil zwanger ben geraakt. hierdoor weet je natuurlijk ook niet precies hoe je cyclus is geweest.
Ik ben nu uitgerekend op 7 juli. dus echt wat later als jullie dus... Ik vind het fijn dat ik gewoon mee mag blijven kletsen. Thanx
Verder een rustig weekend gehad. We hebben naar een andere auto gekeken.. Tja, gezinsuitbreiding vraagt om een grotere auto dan het gebaksdoosje die we  nu hebben... (mijn man heeft een auto van de zaak die we niet prive gebruiken)
De misselijkheid is verder ook wel onder controle. Moet nog wel spugen bij opstaan, maar dan gaat het verder de dag wel. Regelmatig kleine porties eten gaat goed.

nou tot snel! gt joan

hoi,
mag er nog een nummer 11 bij in de rij?? Ik lees al de hele tijd met jullie mee, maar wist nog niet precies wanneer ik uitgerekend was dus had nog steeds niet gepost! Ik ben Elise, 22 jaar en zwanger van onze eerste. Ben vandaag 11 weken zwanger  en op 29 juni uitgerekend. Moet straks naar de VK voor de 1e x. Heb afgelopen donderdag mn 2e echo gehad bij de huisarts en het zag er levendig uit! Echt enorm mooi vond ik het om zo'n iniminimensje te zien spartelen en springen!

Groetjes en sterkte met alle kwaaltjes...

Terug
Bovenaan