wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

hallo allemaal

het spijt me dat ik zo lang niks meer heb laten horen steeds ziek geweest en kon me niet tot de computer zetten.
ben nu 16 weken precies zwanger.
19 januari nog een ego en dan heb ik 2 februari de 20 weken ego wel heel erg spannend.
probeer nu deze week er wat vaker op te komen.

groetjes jenny

Hai allemaal,

Allereerst allemaal de beste wensen en ook allen van harte!

Ik ben 35 jaar en zwanger van mijn eerste. 10 jaar geleden hoorde dat ik geen kinderen kon krijgen ivm bloed-trombose etc..
Na veel ellende met een tumor, een scheiding etc..ben ik gelukkig met mijn Liefde en ben ineens zwanger....? (4 maanden)

Weten jullie of het gevoel van 'down zijn' er ook bij hoort? Ik snap het niet, ik ben gelukkig, met de zwangerschap, maar ik voel het niet. Is dat normaal? Of is dat ook angst?
Of hormonen?

Dank je wel, alvast voor het reageren! Ik zit hier best mee en heb geen familie of vrienden, die ik dat kan vragen.

hallo allemaal,

ik heb een hele tijd niks laten horen. Ben even 1,5 week naar Amerika geweest. We hebben daar familie opgezocht, Was erg leuk. Vlak voordat we weg gingen had ik nog een afspraak bij de vk. Heb ik het hartje gehoord, wat een heerlijk geluid was dat zeg. Ik vond het misschien nog wel leuker dan de echo. Ik heb het ook op mijn telefoon opgenomen. Eind januari heb ik nu de volgende afspraak en ergens begin februari de 20 weken echo. Daar moet ik morgen nog even over bellen. Wij willen trouwens heel graag weten wat het wordt! We zijn zo nieuwsgierig, ik kan me niet voorstellen om nog eens 20 weken langer te moeten wachten. Er bij de 20 weken echo achter komen vinden wij al een verrassing genoeg!! En na deze echo kan het grote kopen gaan beginnen hoor!! Dan ga ik echt helemaal los, heerlijk hoor.
groetjes Maryse

Ha meiden,

Hier goed nieuws: mag terug naar de vk, en ook gewoon thuis bevallen als ik dat wil!!!!
Helemaal blij, ga morgen uit t werk gelijk langs bij de vk, ben benieuwd.
Heb weer even mogen spieken naar het kleintje (das dan weer t voordeel van de gyn; de echo's elke x) en hij groeit als kool! loopt nu 6 dagen voor op schema, ben helemaal trots op 'm. Hartje nog steeds niet gehoord, maar een echo is natuurlijk ook wel errug leuk...
Weet nu ook gelijk waarom de eerste echo zo raar verliep; de gyn dacht dat ze een afwijking bij de darmpjes/navel zag. daarom moest ze eerst zelf even goed kijken. Nu was er gelukkig helemaal niets meer van te zien! Ze wilde me gewoon niet onnodig ongerust maken.
Manlief is helaas ziek, was dus niet mee om te kijken maar heb mooie foto's.

wel raar hoor om die kleine te zien bewegen en daar zelf helemaal niets van te voelen. Hoe is het bij jullie? voelen jullie al wat? Is mss ook nog wel vroeg...
Hebben jullie een voorgevoel wat het gat worden? Ik denk zelf een meid, mijn man denkt een jongen. Allebei is natuurlijk prima!

@zwaannette: Kan er helemaal bij horen! Persoonlijk ben ik net op mijn roze wolk geland, maar heb ook een collega die alle 3 haar zwangerschappen depressief is geweest. Heb het er eens over met je vk. die vindt het vast heel normaal en heeft misschien ook wat tips voor je! tijdje geleden was er hier ook een topic over, mss kan je ff terug zoeken?

@Maryse: ben al flink aan het rondkijken naar spulletjes, maar heb van de week pas onze eerste aankoop gedaan, een babyhangmat voor in de box... zo schattig!

Zo genoeg gekletst,
X Siem

Hoi allemaal,

Ik kijk nu uit over een mooi pak sneeuw! En zit gewoon thuis aan de keukentafel, ligt er bij jullie ook sneeuw?

Wat fijn dat het met iedereen heel goed gaat zeg. Met mij (vandaag in elk geval) ook. Heb alleen zo'n ontzettende jeuk!!! Dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook  maar het is nu veel erger. Hebben jullie het? Ik heb er al weken last van maar het wordt erger. Ik probeer niet te krabben want dan heb ik straks geen huid meer over, maar jemig, wat een jeuk zeg. Ik smeer me steeds goed in met allerlei spul maar het blijft kriebelen (en die droge vrieskou helpt ook niet erg mee denk ik).

Ik moet weer aan het werk, doeg!!

Jolien

ik heb het niet zo heel erg, maar de ene keer meer als de andere keer... heb soms echt ook dagen dat ik loop te krabben, maar nu is het weer even geleden gelukkig!

er is trouwens een junimoeders2009 geopend in mamaclubs! Misschien is het lekker overzichtelijk om daar verder te gaan? Dan hoef je niet telkens te zoeken waar dit topic gebleven is??

ik zou gister naar de vk gemoeten hebben, maar ik ben ziek, dus nu komt  ze morgenmiddag aan huis! ben wel benieuwd... 4 weken zijn echt wel genoeg om te wachten vind ik  ! nog een paar weken en dan de 20weken echo! daar kijk ik echt naar uit! mn mannetje ook! die is ondertussen ook wel erg benieuwd hoe hij/zij er nu uit ziet!

zijn er meer zieken?? ik heb echt behoorlijk griep gehad: hoofdpijn, spierpijn, overgeven, koorts, hoesten enz... ik vraag me af wat de baby hiervan meemaakt...?? weet iemand dat?? ik eet maar zoveel mogelijk fruit en ga ff goed uitzieken voor ik weer ga werken!

hallo meiden

wat is het hier rustig of zijn julie allemaal naar het juniforum gegaan??????

ik blijf lekker hier bij ons kleine clubje dan weet je wie een beetje wie is.

donderdag weer naar de vk toe , ben nu 16 week en 2dgn
dus het schiet al op

heb alleen nog geen buikje en merk nog niks dus het is wel jammer heb soms het gevoel ,
van ben ik wel zwanger?!!
ach we zien wel heb nmu ook nog geen lasten dus dat is ook wel lekker.

groetjes pien

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

nienke
29
2
22juni

pien
33
3