Ha meiden,
Hier goed nieuws: mag terug naar de vk, en ook gewoon thuis bevallen als ik dat wil!!!!
Helemaal blij, ga morgen uit t werk gelijk langs bij de vk, ben benieuwd.
Heb weer even mogen spieken naar het kleintje (das dan weer t voordeel van de gyn; de echo's elke x) en hij groeit als kool! loopt nu 6 dagen voor op schema, ben helemaal trots op 'm. Hartje nog steeds niet gehoord, maar een echo is natuurlijk ook wel errug leuk...
Weet nu ook gelijk waarom de eerste echo zo raar verliep; de gyn dacht dat ze een afwijking bij de darmpjes/navel zag. daarom moest ze eerst zelf even goed kijken. Nu was er gelukkig helemaal niets meer van te zien! Ze wilde me gewoon niet onnodig ongerust maken.
Manlief is helaas ziek, was dus niet mee om te kijken maar heb mooie foto's.
wel raar hoor om die kleine te zien bewegen en daar zelf helemaal niets van te voelen. Hoe is het bij jullie? voelen jullie al wat? Is mss ook nog wel vroeg...
Hebben jullie een voorgevoel wat het gat worden? Ik denk zelf een meid, mijn man denkt een jongen. Allebei is natuurlijk prima!
@zwaannette: Kan er helemaal bij horen! Persoonlijk ben ik net op mijn roze wolk geland, maar heb ook een collega die alle 3 haar zwangerschappen depressief is geweest. Heb het er eens over met je vk. die vindt het vast heel normaal en heeft misschien ook wat tips voor je! tijdje geleden was er hier ook een topic over, mss kan je ff terug zoeken?
@Maryse: ben al flink aan het rondkijken naar spulletjes, maar heb van de week pas onze eerste aankoop gedaan, een babyhangmat voor in de box... zo schattig!
Zo genoeg gekletst,
X Siem