wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

hoi allemaal

ik ben corine 25 en vandaag 19 weken zwanger van de derde

ben op 22 juni uitgerekent

heb al 2 jongens tygo 4jaar 11-09-2004

en jamie 1jaar  15-02-2007

ik zag jullie forum en dacht he dat is leuk

moet morgen voor de 20 weken echo

dus ben benieuwd.

groetjes corine

Hoi hoi,

Hoe is het met iedereen?
Hier alles goed. Druk met de voorbereidingen voor ons trouwen.
Ik de laatste paar dagen last van brandend maagzuur. Iemand nog tips? Ik heb er nog nooit eerder last van gehad, rare gewaarwording dus.
Afgelopen dinsdag naar de vk geweest. Alles was goed! Over 2 weken de 20-weken echo. Ik ben benieuwd.
Zijn er al meiden die de 20 weken echo hebben gehad? Hoe was het?

Aan de nieuwe meiden: Welkom. Leuk dat jullie meekletsen.

Liefs
Ryanne

Hi allemaal,

Iedereen nog gezond en wel? De baby en ik wel, gelukkig. Voel hem soms lekker bewegen, gezellig.
Beetje druk met werk nu.

@Ryanne: tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook veel last van brandend maagzuur (en daarvoor nooit) en bij mij hielp het om een beetje vanillevla te eten (vond die tip toen ergens op internet). Een vriendin van mij at ook pepermuntjes tegen maagzuur maar bij mij hielp dat niet.

Als je de vla wil proberen: je moet die heel gewone vla hebben van de supermarkt. Ik heb ook eens biologische geprobeerd, maar effect bleef uit (vla niet chemisch genoeg? geen idee...).

Na mijn bevalling was ik wel blij dat ik van die vla af was zeg

Nou succes!

Jolien

HALLO ALLEMAAL

ALLES GOED MET IEDEREEN
IK HEB DE 20 WEKEN ECHO GEHAD
EN ALLES WAS GOED.
WE WETEN OOK DAT WIJ VOOR DE DERDE KEER EEN
JONGENTJE KRIJGEN
NU DE NAAM NOG
IDEEEN ZIJN WELKOM
DE NAAM  MOET 2 LETTERGREPEN HEBBEN
EN BIJ DE NAMEN TYGO EN JAMIE PASSEN
EN NATUURLIJK BIJ DE ACHTERNAAM NOORMAN
NOU BEN BENIEUWD OF JULLIE IETS WETEN VIND HET ZO MOEILIJK

AL MEER MENSEN DE 20 WEKEN ECHO GEHAD

GROETJES CORINE

hoi corine,

wat fijn dat alles goed is met de baby,
En wat leuk dat jullie een jongetje verwachten!!
3 mannetjes lijkt me helemaal geweldig,hihi.. of had je een voorkeur voor een meisje?

Ik zelf sta bij het juli forum ingeschreven, op 1 Juli maar met mijn laatste menstruatie en omdat de gyn het alleen met 6 weken gemeten heeft, Is de kans groot dat ik iets eerder ben uitgerekend.

Vandaar dat ik hier ook wel vaker mee lees want kan 2 kanten op
Ik heb morgen mijn 20 weken echo en ben zo nieuwsgierig of alles goed is en wat 't wordt natuurlijk.
Dit is mijn 1e kindje en heel spannend natuurlijk..

liefs masrya

Hallo allemaal,
jammer dat er in dit forum niet zo actief geschreven wordt. Ik doe het zelf ook niet, ik geef het toe!
Afgelopen donderdag, 5 februari, hebben we de 20 weken echto gehad. Wat een geweldige ervaring is dat zeg! Het kindje zag er helemaal goed uit. En.....het is een jongetje!!! Was heel duidelijk te zien, dus geen twijfel over mogelijk. We vinden het zo leuk om het nu te weten. Het lijkt wel alsof de voorpret veel leuker wordt. Volgens de echo was het kindje wel 5 dagen ouder, maar het kan ook komen doordat hij net een groeispurtje heeft gehad. De vk houdt het in de gaten, als ze het idee krijgt dat het kindje blijft voorlopen, krijg ik nog een keer een groeiecho.
Mijn man is dit weekend begonnen met de toekomstige babykamer leeg te halen. Echt alles moet gebeuren en er zit ook overal behang op. Dat gaat nog een flinke klus worden.
Wanneer kopen jullie een kinderwagen, of hebben jullie dat al gedaan? Wij krijgen er een van mijn ouders en die willen dus graag met ons samen naar de winkel. Maar we kunnen pas allemaal op zaterdag 28 februari. Is dat niet te laat? Weten jullie al welke wagen jullie willen? Ik denk dat het bij ons gaat tussen de Joolz en de Bugaboo. Die rijden gewoon het allerlfijnste! Maar ik heb dus geen idee wat de levertijden op deze wagens zijn. Iemand een idee?
groetjes Maryse

Goedemorgen allemaal!

Hoe is het met iedereen?
Ik ben druk bezig met bijkomen van de 20 weken echo....... Gisterenochtend om 9.00 uur moesten we bij het echocentrum zijn. De echoscopiste zette het apparaat op mijn buik en zei: Ik denk dat ik een verrassing voor jullie heb....... HET ZIJN ER 2.

Zowel ik als mijn vriend waren gisteren compleet in shock en totaal van de wereld. IK heb gewoon al 2 echo's gehad. Waar was nummer 2 dan de hele tijd?????
We hebben al aardig wat spullen gekocht, maar moeten nu dus weer opnieuw beginnen.
Ik kan het allemaal nog niet helemaal bevatten. Moet het nog even een plaatsje geven.

Ik heb nu een doorverwijzing naar de gyneacoloog en blijf nu ook daar onder controle. Gisteren dus niet echt een 20 weken echo gehad. Die krijgen we nu volgende week in het ziekenhuis. Wel de kindjes gisteren beetje bekeken, maar volgende week echt uitgebreid. Tja.

Maryse Gefeliciteerd met een jongen!! Leuk, geniet ervan.

Nou, ik moet naar mijn werk, maar moest nog even mijn hart uitstorten!

Liefs
Ryanne

hallo meiden

ja erg jammer dat weniet meer schrijven maar ja heb ook niet altijd wat beleeft om mede te delen
ik heb mn 20 weken echo gehad en alles is goed en we willen bewust niet weten wat het wordt dus het is nog steeds een verassing.

straks mn controle bij de vk dus dan zijn we weer helemaal op de hoogte
ik heb geen klachten en het schopt er al flink op los.

gaan jullie allemaal ook naar de 9 maanden beurs?

groetjes pien

Terug
Bovenaan