Hallo allemaal,
jammer dat er in dit forum niet zo actief geschreven wordt. Ik doe het zelf ook niet, ik geef het toe!
Afgelopen donderdag, 5 februari, hebben we de 20 weken echto gehad. Wat een geweldige ervaring is dat zeg! Het kindje zag er helemaal goed uit. En.....het is een jongetje!!! Was heel duidelijk te zien, dus geen twijfel over mogelijk. We vinden het zo leuk om het nu te weten. Het lijkt wel alsof de voorpret veel leuker wordt. Volgens de echo was het kindje wel 5 dagen ouder, maar het kan ook komen doordat hij net een groeispurtje heeft gehad. De vk houdt het in de gaten, als ze het idee krijgt dat het kindje blijft voorlopen, krijg ik nog een keer een groeiecho.
Mijn man is dit weekend begonnen met de toekomstige babykamer leeg te halen. Echt alles moet gebeuren en er zit ook overal behang op. Dat gaat nog een flinke klus worden.
Wanneer kopen jullie een kinderwagen, of hebben jullie dat al gedaan? Wij krijgen er een van mijn ouders en die willen dus graag met ons samen naar de winkel. Maar we kunnen pas allemaal op zaterdag 28 februari. Is dat niet te laat? Weten jullie al welke wagen jullie willen? Ik denk dat het bij ons gaat tussen de Joolz en de Bugaboo. Die rijden gewoon het allerlfijnste! Maar ik heb dus geen idee wat de levertijden op deze wagens zijn. Iemand een idee?
groetjes Maryse