wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Hallo allemaal,

Ook hier de 20 weken echo gehad en alles is prima! Wij hadden op dit bericht gewacht met shoppen, dus gaan nu helemaal los... Begin volgende week op de 9 maanden beurs, goeie timing!
Verder gaat het hier prima, zo goed als nergens last van en de kleine schopt er lustig op los. Voel hem echt al de hele dag, krijgen een drukte maker...

Jee Rianne, wat een verassend nieuws!!! Kan me voorstellen dat je je even rot geschrokken bent. Dat wordt straks een gezellige boel!

x Siem

Rianne, dat zal zeker even schrikken zijn geweest dat het een tweeling wordt! Vooral omdat de 2e baby zich bij de termijnecho blijkbaar niet heeft laten zien. Maar straks ben je er vast aan gewend en zul je er ook van gaan genieten.

Corine en Maryse, leuk een jongetje!

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad, alles was goed en de baby groeit ook goed. Deze baby is wel de rustigste van de 3, komt ook wel omdat de placenta aan de voorkant ligt. Wij hebben niet gevraagd naar het geslacht (omdat we het dit keer niet willen weten), maar de baby heeft toch het e.e.a. laten zien...normaal gesproken kun je zelf  niet goed zien of het balletjes zijn of schaamlipjes, maar zowel m'n man als ik konden toch echt geen piemeltje ontdekken! Oftewel, we denken dat ons vermoeden van een 3e meisje juist is, al weten we het natuurlijk niet zeker haha.

Groetjes Bianca

Nou nou, het is weer lekker rustig hier. Hoe is het met iedereen. Ik moet even lekker zeuren, want niet alles gaat heel erg lekker. Ik heb al sinds dat ik 16 weken zwanger ben lage rugklachten. Ik had er al met de vk over gesproken. Zij zei dat ik het even moest aankijken, meer rust moest nemen en als het erger werd zouden we kijken of ik naar een bekkenfysiotherapeut zou moeten. De klachten bleven wekenlang hetzelfde. Werken was wel vreselijk, maar het ging. Sinds vorige week is de pijn echter heftiger geworden en zelfs met een avondje uit eten weet ik op een gegeven moment niet meer hoe ik moet zitten. Ook geeft het weekend mij niet voldoende rust om weer fris aan de werkweek te beginnen. Ik heb gewoon geen zin  om thuis te moeten zitten, maar hier moet echt een oplossing voor komen, want dit  hou ik niet lang vol.
Verder heb ik sinds vorige week last van kortademigheid, hartkloppingen en de hele tijd zo'n druk in mijn hoofd. Ook voel ik dan echt mijn hart kloppen, ook in mijn hoofd. Ik ben een beetje bang voor een hoge bloeddruk. Volgende week dinsdag weer controle, ik kan toch wel afwachten tot die tijd?

En nu de wat leukere dilemma's. Ik ga zaterdag met mijn ouders een kinderwagen kopen (krijgen we van hun). Mijn man en ik zijn zelf wel al op onderzoek uit geweest, maar het  is zo moeilijk. Ik denk dat het tussen de Joolz en de Bugaboo gaat. Iemand adviezen of tips?

En dan de naam, wat moeilijk! Een meisjesnaam hadden we al, maar ja het wordt een jongen, dus dat is ineens veel moeilijker. We vinden eigenlijk weinig namen leuk. Op dit moment zijn de namen die we wel leuk vinden: Joas, Yonah en Ties/Thies. Maar op de laatste kan je weer nare rijmpjes maken (vies, pies), is dat heel erg? Ik heb geen idee hoe kinderen daar tegenwoordig mee omgaan. Yonah vind ik als ik de naam zie de leukste, maar als je hem uitspreekt lijkt ie niet zo stoer. Wat vinden jullie.
Nou veel vragen, ik hoop wat te horen.

groetjes Maryse

hallo meiden

leuk he zwanger zijn!! ik geniet met volle  
 teugen van deze derde
wij willen niet weten wat het wordt dus spannend  
het schopt nu flink en er moeten nu eindelijk andere broeken komen
jammer dat er niet meer geschreven wordt maar ja dat komt wel denk ik als we meer naar de bevallng toe gaan dan beleven we meer als nu.
iedereen sucses verder
groetjes pien

Hey Allemaal,

Weer eens een berichtje van mij.

Het nieuws dat we nu een 2-ling krijgen is wel een beetje geland, gelukkig. Het wordt straks vast heel wat georganiseer en geregel, maar dat komt vast goed.
Ik zei vanochtend nog tegen mijn   vriend, ik denk dat ons huishouden na de geboorte van onze meiden een stuk georganiseerder gaat worden. Wat natuurlijk heel goed kan zijn!

Maar met mij alles goed. Gelukkig. Wel snel moe, maar dat is niet zo raar. Ik krijg nu iedere 2 weken een echo, omdat ze er van uitgaan dat het een 1-eiige 2-ling is. Kan ik de meiden extra vaak zien. Ook zit ik aan de staaltabletten omdat mijn hb zo laag was. Dus misschien wordt mijn moeheid ook nog wel iets minder.

Hoe is het bij jullie allemaal? Allemaal al de 20-weken echo gehad? Alles goed?

Liefs
Ryanne

Ik heb de 20 weken echo gehad en die was gelukkig helemaal goed.
verder een rottijd achter de rug want mijn vriend heeft het uitgemaakt en is meteen in een andere relatie gedoken.
Morgen ga ik op vakantie en daar ben ik wel heel erg aan toe, even wat afstand en zon!
Ik ben nu 24 weken.
Mijn woning zou in mei gerenoveerd worden, maar thank god gaan ze het doen als ik op vakantie ben!
Zodat ik in mei rustig de laatste maand in kan gaan, zonder mijn huis overhoop te hoeven halen.

hoi allemaal

hier weer even een berichtje
ben nu 24 weken en 3 dagen zwanger
en alles gaat goed.
maar begin wel veel sneller moe te worden
maar goed dat komt natuurlijk ook door de andere 2 jongens
geen tijs om ff te rusten he.
hoe is het met de jullie allemaal
blijven tikken mensen

mvg corine

Terug
Bovenaan