Hallo allemaal,
Vandaag weer bij de vk geweest en zowel mijn buik als de baby hebben een goede maat! De baby heeft nog lekker de ruimte, hij zwemt lekker in het vruchtwater. Nu moet ik alweer over 2 weken terugkomen, dat gaat hard zo.
Nog 1,5 week werken en dan begint mijn verlof. Ik moet zeggen, ben er ook wel behoorlijk klaar mee. Ik geloof dat ik ook niet heel erg productief zal zijn. Ik merk dat het allemaal best zwaar wordt. Zeker nu mijn bekkenklachten alleen maar erger worden en eigenlijk elke beweging mij pijn doet. Maar ja, we hebben het er wel voor over! En als ik die kleine lekker voel bewegen word ik altijd zo blij. Ik vind hem nu al lief!! Ik ben wel heel benieuwd wat er allemaal komen gaat. Ik ben niet bang voor de bevalling ofzo, maar ik vind het wel een angstig idee dat ik niet weet wat me te wachten staat. Niemand kan voorspellen hoe het gaat en daar kan ik niet zo goed tegen, ik heb graag de controle.....en ik ben graag op alles voorbereid, maar ja, dat kan niet altijd.
Maargoed, ik kan ook niet wachten tot het zover is, want het wordt weleens tijd dat we de baby in het echt gaan zien! Nog even geduld hebben, ik weet het.....en zeker nog even gaan genieten van die vrije weken die ik straks heb. Dat wordt ws heel veel boeken lezen en leuke series kijken!! En hopelijk lekker buiten zitten met mooi weer.
Hoe is het bij iedereen? Hebben jullie alles al in huis en is alles klaar? Bij ons niet hoor. Nou ja, de muren en de vloer zijn klaar in de babykamer en we hebben ook de meubels (die nog in elkaar gezet moeten worden), maar er moet nog wel een en ander gebeuren. Maar dat is de afdeling van mijn man. En qua spulletjes ben ik ook nog lang niet compleet, maar wel een heel eind op weg.
groetjes Maryse