wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Hallo meiden,

Ik ben nieuw op het forum en nu zie ik dit leuke topic. Dit is wat ik zocht! Ik ben 25 juni uitgerekend en herken nu al het vocht in de enkels/handen  Mag ik nog met jullie meeschrijven?

Hi girls,

Het mooie weer is echt superfijn he. Dan maar dikke enkels en handen! Alles liever dan dat sombere kille weer dat zo lang duurde.

Zonxxx: leuk dat je 'ons' gevonden hebt. Tuurlijk mag je ook meeschrijven... maar we zijn niet elke week zo up to date zoals je misschien al hebt gezien.

Maryse: ik weet niet of we een jongetje of meisje krijgen. Bij mijn eerste kind wist ik zodra ik zwanger werd dat het een jongen was, heb het niet gevraagd bij de echo (nu ook niet). En het werd een jongen, gisteren werd hij 2. Zo leuk.
In deze zwangerschap heb ik niet zo'n sterk gevoel bij de j/m-vraag. Ik zie het over 9 weken wel.... spannend! heb gisteren nog een lief zeer neutraal pakje gescoord (van Nijntje, lichtgrijs, erg schattig).
Hee, wel balen voor je dat je zoveel last hebt van je bekken! Hopen dat het na de bevalling snel over is. Ik heb daar gelukkig alleen af en toe een beetje last van (te lang blijven hardlopen, volgens mij, en het tillen van mijn zoon is ook beetje zwaar). Wel fijn dat je wat meer thuis kunt werken.

Ik begin steeds meer naar mijn verlof uit te kijken. Maar werk nog tot eind mei en dan hoop ik wel dat ik alles af heb dat ik af wil/moet hebben. 't Is nog wel even lekker druk tot die tijd.

Zijn jullie kamertjes al klaar?

Ryanne: hoe gaat het met jou, trek je het nog met die 2?

Liefs,
Jolien

Hallo bijna-mama's!

Hoe gaat het met jullie? Vinden jullie het al spannend worden?

Ik was gisteren op gesprek bij de gynaecoloog in het ziekenhuis waar ik ga bevallen. Zat ik daar met mijn zoon en mijn dikke buik in de wachtkamer. Was nog een man en een vrouw, zij zag er blij en hoopvol uit. Later zag ik ze huilend weggaan. Dan besef ik toch weer dubbel en dwars hoe gelukkig ik ben dat wij al een prachtzoon hebben en er nu nog een kleintje bij krijgen. Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet.

Ryanne: ik ben benieuwd hoe het met je gaat! Zitten de kleintjes nog in je buik of willen ze er al uit?

Nu staan we in elk geval weer een beetje bovenaan met deze berichtjes, misschien wil er nog iemand iets schrijven....

Doeg!

Liefs,
Jolien

Hallo allemaal,
Vandaag weer bij de vk geweest en zowel mijn buik als de baby hebben een goede maat! De baby heeft nog lekker de ruimte, hij zwemt lekker in het vruchtwater. Nu moet ik alweer over 2 weken terugkomen, dat gaat hard zo.
Nog 1,5 week werken en dan begint mijn verlof. Ik moet zeggen, ben er ook wel behoorlijk klaar mee. Ik geloof dat ik ook niet heel erg productief zal zijn. Ik merk dat het allemaal best zwaar wordt. Zeker nu mijn bekkenklachten alleen maar erger worden en eigenlijk elke beweging mij pijn doet. Maar ja, we hebben het er wel voor over! En als ik die kleine lekker voel bewegen word ik altijd zo blij. Ik vind hem nu al lief!! Ik ben wel heel benieuwd wat er allemaal komen gaat. Ik ben niet bang voor de bevalling ofzo, maar ik vind het wel een angstig idee dat ik niet weet wat me te wachten staat. Niemand kan voorspellen hoe het gaat en daar kan ik niet zo goed tegen, ik heb graag de controle.....en ik ben graag op alles voorbereid, maar ja, dat kan niet altijd.
Maargoed, ik kan ook niet wachten tot het zover is, want het wordt weleens tijd dat we de baby in het echt gaan zien! Nog even geduld hebben, ik weet het.....en zeker nog even gaan genieten van die vrije weken die ik straks heb. Dat wordt ws heel veel boeken lezen en leuke series kijken!! En hopelijk lekker buiten zitten met mooi weer.

Hoe is het bij iedereen? Hebben jullie alles al in huis en is alles klaar? Bij ons niet hoor. Nou ja, de muren en de vloer zijn klaar in de babykamer en we hebben ook de meubels (die nog in elkaar gezet moeten worden), maar er moet nog wel een en ander gebeuren. Maar dat is de afdeling van mijn man. En qua spulletjes ben ik ook nog lang niet compleet, maar wel een heel eind op weg.

groetjes Maryse

hoi hoi

hier weer een berichtje
ben vandaag 33 weken en 2 dagen
nog 12 uur werken deze week en dan eindelijk verlof
ben er wel aan toe.
heb vorige week een groei echo gehad
de baby was iets te klein maar groter dan de vorige 2 rond deze tijd.
dus misschien dit keer een wat groter en zwaarder kindje
met 35 en 37 weken krijg ik weer groeiecho,s dus we zullen het zien.
hoe is verder met iedereen de laatste loodjes he.
kan niet wachten tot het juni is

tot gauw xxx corine

hallo meiden

leuk dat er weer wat geschreven wordt

ik ben nu 32 week zwanger en moet nog 3 daagjes werken en dan heb ik verlof!!
jippie genieten van de rust en ik hoop dat ik me niet ga vervelen
ben er al helemaal klaar voor,
 het kan komen!!
maar ja het is ook  al de derde dus ben gewend
de kinderen vinden het wachten wel lang duren maar ja het is niet anders het moet nog even een paar weekjes blijven zitten!!
meiden kom schrijven dan is er zo weer een week voorbij en hebben we eerden onze kruimeltjes in onze armen

gr pien

Hey Allemaal,

Ook ik hobbel nog rond.... het wordt voor ons nu allemaal wat spannender, of niet?
Vandaag 33 weken en 1 dag!
Gisteren bij de gyn geweest en de meiden maken het redelijk goed. Ze waren goed gegroeid (ong. 400 gr in 2 weken!!) en de 1 is nu ong 1750 gram en de ander 1850 gram. Alleen heeft de kleinste moeite met de doorbloeding in de navelstreng en moet ze daar heel hard voor werken.... Hier zitten weer bepaalde waardes aan en zodra we daar overheen gaan wordt ik opgenomen in het ziekenhuis. Krijg in ieder geval veeeeeeel controles nu, want moet om de dag komen voor een ctg. Tja. Kan het ziekenhuis nu wel dromen!
Verder werd me gisteren het beleid van het ziekenhuis medegedeeld... bij een tweelingzwangerschap gaan ze bij 37 weken inleiden.... Raar idee, dus nog maar 4 weken! Dus val ook niet meer helemaal in de 22-29 juni categorie!

Nog maar 5 daagjes werken, lekker aan het aftellen. Maar ik zag dat ik niet de enige was die dat aan het doen is!!  
Nou, ik houd jullie op de hoogte.

Liefs
Ryanne

Hoi meiden,

Wat komt jullie verlof al lekker dichtbij! Maar jullie zijn vast net ietsje langer zwanger dan ik, misschien. Ik ben nu 32 weken + 5 dagen en werk tot en met 1 juni. Eerder ben ik gewoon niet klaar met wat ik allemaal nog moet doen, maar ik moet zeggen dat ik er nu wel erg naar ga uitkijken. Beetje naar de speeltuin met mijn zoontje en babykleertjes uitzoeken. Ik ga de meest neutrale kleertjes uitzoeken want ik weet (volgens mij als enige op dit topic, of onderhand de enige in het land...) niet of we een jongen of meisje krijgen.

Schoppen jullie kindjes ook zo hard? Die van mij kan er echt wat van. Ik ben toch zo benieuwd naar wat voor mensje dit is en hoe hij/zij eruit ziet. Mijn zoon had een mooi kopje vol zwarte piekhaartjes (en nu heeft hij een dikke bos blond stro).

Nou ik ga weer even verder werken,

Doeg allemaal,

Jolien

Terug
Bovenaan