@Ryanne: zag op juni stoppers al over je werk, leuk dat ze zo reageerden. Bij ons weten nu onze ouders en broer/zussen het, mijn vaste collega's, mijn baas, 2 goede vriendinnen en vrienden van ons die ook zwanger zijn het. Wil het voor de rest nog stil houden, in ieder geval tot 13 november, dan hebben we de eerste echo, ben dan 8 wkn en 1 dag...
@Gaby: hoe is het nu met je?
@Joan: wat leuk dat je uitgerekend bent op jullie trouwdag!! En gefeliciteerd natuurlijk!
@Jolien: nee ik sport niet. Jij? Wel lekker dat je nu niet misselijk bent, snap aan de andere kant wel dat dat raar voelt, opeens geen klachten...
@Maryse: balen dat je zo misselijk bent.. Weten ze het op je werk van je zwangerschap?
Moeders voor Moeders is net geweest en ook ik mag nu ik kannen plassen haha. Ik moest vanmorgen toen ik wakker werd heel nodig plassen en had dus niks om het op te vangen voor MvM. De afgelopen tijd moet ik wel vaker plassen, dus dacht van: moet zo vast nog wel een keer. Haha, ja. maar een heeeeeel klein beetje. Gelukkig had ze aan een paar druppels genoeg, de test gaf ook nu weer heel snel aan dat ik zwanger ben. Joehoe!! En toen ze weg was moest ik toch nodig plassen haha, toen wel

Verder alles goed hier. Mijn borsten beginen nu toch echt te groeien en worden steeds gevoeliger. Ik lag gister om 21.15 op de bank te slapen, was helemaal kapot. Maar hier gelukkig nog geen misselijkheid enzo...
Liefs Eva