wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Hoi meiden,

Het wordt in dit groepje ook al drukker.... gezellig!

Ik vind het zo gek dat ik me bijna niet zwanger voel! Af en toe wat flauwtjes of moe, maar nauwelijks misselijk en bijna geen last van mijn borsten. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik daar allemaal veel last van. Then again: toen kwam ik er pas in week 7 achter.... dus misschien komen de klachten nog. (niet dat ik erop zit te wachten om de hele dag misselijk te zijn hoor).

Sporten jullie?

Groetjes,
Jolien

Goedemorgen allemaal!

Leuk dat het groepje groter wordt... zolang het maar niet te groot wordt, anders kan je het allemaal niet meer bijhouden! Ik voel me gelukkig nog steeds goed. Mijn borsten voel ik en moe en gisteren en vandaag een beetje pijn in mijn onderrug. Hopenlijk trekt dat weg.
Gisteren mijn werken en beste vriendin ingelicht..... Vooral het op mijn werk vertellen, daar zag ik tegen op. Maar viel gelukkig mee.

Maryse: balen dat je zo misselijk bent zeg, sterkte.

Jolien: ik volleybal en fitness. Heb gisterenavond nog gebalt, maar kijk wel uit. We moeten nog 3 wedstrijden, laatste eind november. Dit wil ik nog proberen te blijven spelen, maar in februari ga ik niet meer mee doen met de competitie. Ik wil wel blijven fitnessen, beetje cardio blijven doen, wat krachtoefeningen en zwemmen! Jij? Sport jij?

Eva: Hoe is het? Al meer mensen verteld, of kijk je nog een beetje de kat uit de boom?

Gaby: hoe is het nu?

Pien: alles goed?

Nou, tot snel!

Liefs
Ryanne

@Ryanne: zag op juni stoppers al over je werk, leuk dat ze zo reageerden. Bij ons weten nu onze ouders en broer/zussen het, mijn vaste collega's, mijn baas, 2 goede vriendinnen en vrienden van ons die ook zwanger zijn het. Wil het voor de rest nog stil houden, in ieder geval tot 13 november, dan hebben we de eerste echo, ben dan 8 wkn en  1 dag...

@Gaby: hoe is het nu met je?

@Joan: wat leuk dat je uitgerekend bent op jullie trouwdag!! En gefeliciteerd natuurlijk!

@Jolien: nee ik sport niet. Jij? Wel lekker dat je nu niet misselijk bent, snap aan de andere kant wel dat dat raar voelt, opeens geen klachten...

@Maryse: balen dat je zo misselijk bent.. Weten ze het op je werk van je zwangerschap?

Moeders voor Moeders is net geweest en ook ik mag nu ik kannen plassen haha. Ik moest vanmorgen toen ik wakker werd heel nodig plassen en had dus niks om het op te vangen voor MvM. De afgelopen tijd moet ik wel vaker plassen, dus dacht van:  moet zo vast nog wel een keer. Haha, ja. maar een heeeeeel klein beetje. Gelukkig had ze aan een paar druppels genoeg, de test gaf ook nu weer heel snel aan dat ik zwanger ben. Joehoe!! En toen ze weg was moest ik toch nodig plassen haha, toen wel :)
Verder alles goed hier. Mijn borsten beginen nu toch echt te groeien en worden steeds gevoeliger. Ik lag gister om 21.15 op de bank te slapen, was helemaal kapot. Maar hier gelukkig nog geen misselijkheid enzo...

Liefs Eva

hio allemaal,

het forum doet het erg slecht bij mij maar hier gaat alles nog goed erg moe wel en is best zwaar met nog een kleine uk die best veel aandacht vraagt hij is vanacht ook veel wakker geweest maar ik ben zo moe dat ik steeds rond 8/9 uur op bed lig verder geen kwaaltjes en over 6dgn de echo spannend.

ik ben zo slecht in onthouden zo jammer dat je het niet terug kan lezen onder het typen,

riesjuh: leuk zo'n mooie echo ik mag gelukkig ook snel.

hallo meiden

hier even weer een nieuw lijstje!!

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

gaby1984
24
2
21 juni

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

mamavan2
33
3
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

afspraak verloskundige:
gaby:     13 nov
eva            13 nov
pien          21nov
maryse24 nov

echo's
eva             13 nov
gaby         17 nov
maryse 24 nov
joan           26 nov

hallo meiden

kijken jullie het lijstje even na of het klopt???
 viel niet mee alles even weer op een rij te krijgen.
hier alles rustig zoals je ziet   een afspraak gemaakt bij de verloskundige en dan wordt er een afspraak gemaakt voor de echo
ik heb geen klachten en ben niet misselijk raar he! ik voel me niet zwanger maar goed wie weet wat nog komt in de aankomende weken

groetjes pien

Ben ik echt de enige die zo misselijk is?? Maargoed, geniet er maar van als je niet misselijk bent.
Ik ben ook erg vroeg volgens mij. De meesten worden misselijk met 7 weken, ik ben het al vanaf afgelopen vrijdag en toen was ik 5 weken. Ik hoop alleen niet dat het nog erger wordt. Tot nu toe nog niet overgegeven, alleen kokhalzen, maar ja, ik ben gewoon echt de hele dag beroerd. We gaan dit weekend 2 nachtjes in een mooi  kasteel in Limburg logeren. Ik hoop wel dat ik er een beetje van kan genieten. Gelukkig zegt mijn man, als ik niks wil doen is het ook goed!

@Jolien: ik sport wel (fitness en tennis) maar dat krijg ik nu gewoon echt niet voor elkaar.
@Eva: Nee ik heb het nog niet op mijn werk verteld, maar als ik mij alleen maar beroerder ga voelen doe ik het wel. Ik heb verder een hele goede relatie met mijn baas, die ook weet dat ik een miskraam heb gehad.

Nou, ik probeer nog even wat voor elkaar te krijgen (zit op mijn werk). Spreek jullie later weer!!

Terug
Bovenaan