WIE OOK IN RONDE 7!!

Dank je wel Happy, voor het pendelen! Ik weet ook wel dat je het met een  moet bekijken, maar ik vind het altijd wel heel leuk en interessant.
Heb vandaag een baaldag, ben nog maar een paar uurtjes uit bed maar ik weet het nu al! Heb lichte kramp in mijn buik, dus die  zal ook niet zo lang meer op zich laten wachten....Weet je wat bij ons het probleem is? Ik heb een gemiddelde cyclus van 42/ 45 dagen! En dat is zo ontmoedigend! Ik heb de afgelopen keer tot drie keer toe nieuwe ovu-testen moeten halen omdat ik nog steeds geen positieve had. Het spontane van zwanger worden gaat er zo wel een beetje af.....En daar baal ik effe gruwelijk van!!!

Zo, dat moest er even uit!

Ha lieve meiden,

Ben er nog wel hoor! Ga vanavond uitgebreid reageren, maar ben aan het werk, heb een klas vol kids (zijn met een toets bezig, dus ff rustig) maar moet dus even snel!

Nog 3/4 daagjes wachten en dan weten we eindelijk meer! M'n temp was vanmorgen 36.8!!!Da's dus mooi hoog! En dat om 4.30, want moest zo nodig plassen!
Verder voel ik me heel slecht, heb net met moeite een liga binnen gekregen, want had nog niks gegeten en het voelt nu al niet meer goed! Heel veel steken onderin mijn buik, (ook soms bij m'n vagina, moeilijk uit te leggen) dikke witte afscheiding (nu waterig) aders over m'n borsten,zere borsten en tepels,  aan de diarree, met vlagen misselijk en rommelende darmen...genoeg kwaaltjes zou je zeggen...nu eerst maar eens een positieve test...want heb dit vaker mee gemaakt!

Sorry voor m'n ego-verhaaltje, kom vanavond terug!
Fijne dag!

Liefs Joepie

Hey joepie

Dat klinkt erg positief, krijg toch echt  het gevoel dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn!!
Ik duim als een gek voor je!!
Maar net zo als je zegt eerst maar een positieve test.

Liefs Mama2006  

Hoi Meiden

Mag ik hier ook gezellig meekletsen. Zit nog niet in ronde 7 maar in ronde 6. Schiet dus ook alweer op.
Zal me eerst even voorstellen voor degene die ik nog niet ken van andere topics. Ik ben 31 jaar en heb al een dochtertje van 3 jaar. Bij haar was ik binnen 2 of 3 maanden zwanger. Echt zeker weet ik het niet omdat ik toen niet regelmatig ongesteld ben geweest. Soms zat er een week tussen de dagen dat ik weer ongie was dan weer maar 1 dagje rdtjes dus hoelang het allemaal geduurd heeft weet ik niet.

Nu ben ik er veel meer mee bezig. Wil al zolang een tweede kindje maar mijn man wilde niet eerder. Nu dus inmiddels in de 6de ronde gearriveerd. Heb 30 september bij NOD als het goed is. Heb de afgelopen twee maanden een cyclus gehad van 34 dagen dus hoop dat dat deze maand ook is en het liefst natuurlijk wat korter.

Heb meteen een vraagje. Heb al een aantal keren gelezen dat er wordt gependeld. Maar wat is dat?

Debbie

Hey Bears

Ik ken je van andere topics inderdaad!!
Het is hier erg gezelig, klein groepje.
Ik klets ook mee bij september NOD ( jij volgens mij ook ) is ook leuk alleen zo masaal.
Je krijgt niet echt contact met iemand!!
Ronde 6 alweer, ik zit in ronde 4 met 24 sept NOD.
Dat pendelen is erg leuk, maar dat kan happy je beter uitleggen denk ik!!
Ze heeft voor mij een knulletje in sept gependelt, hou me er natuurlijk niet aanvast, maar vind het wel erg leuk!!

Liefs Mama2006

Hoi mama 2006,

Klets inderdaad ook mee in NOD september. Maar daar zitten zoveel meiden dat ik ze soms echt niet uit elkaar kan houden.

Dat zou leuk zijn als het in september echt gaat gebeuren. Maar bedoelt ze in september zwanger of volgend jaar september bevallen?
Ben benieuwd of het daadwerkelijk gaat kloppen.

Happy hoop dat je me kan laten weten wat het pendelen in houd

Debbie

Hoi Bears

Dat zou betekenen dat ik in sept ( nu dus ) zwanger zou worden.
Ik doe mijn best hihi!!

@joepie hoe ist??

@happy ben je al begonnen met ovulatietesten??
Ik begin zaterdag met testen.

Weltrusten voor straks Mama2006

Mama2006 dat is spannend zeg. Heb even gekeken in de andere topic wanneer je NOD is. 24 ste zag ik. Nou in elk geval veel klussen dit weekend dan maar. hihihi

Jij ook alvast welterusten.

Ik zit dit hele weekend bij mijn zusje dus weet niet of ik nog tijd heb om te komen kletsen. Anders wordt het maandag natuurlijk weer

Groetjes

Terug
Bovenaan