quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2008 11:16:38&apos

);
Hallo hallo,
Nou de prikles ging prima. Ik had een lieve en geduldige dame. Ik vond het wel super eng en durfde niet, maar na een diepe ademhaling heb ik met mijn ogen dicht twee keer een prikje gezet. Het prikje valt mee, maar gewoon de gedachte jezelf te prikken.......
Helaas ben ik wel twee dagen te laat ongesteld geworden ( door de operatie is mijn cyclus veranderd ! ). Nu is mijn hele vakantieplanning naar de maan en dara baal ik van.
Eerst zat ik op dag 3 als we weg zouden gaan, nu ben ik de hele week ongesteld en daar heb ik echt geen zin. Dus vakantie moeten worden omgezet: gelukkig hadden we nog niet geboekt. Alleen is het shit dat je niet 3 weken per maar kunt gaan wegens de IUI en we willen ook geen maand overslaan wegens een weekje zon. Net als we kunnen hebben we een bruiloft, kan mijn man geen vakans krijgen of is het peperduur.
Ik hoop dat hij begin mei kan vrij krijgen dan zou het wel kunnen. Andere data worden te kort of te lang op onze zomervakantie.
We hopen op mooi weer: dan kunnen we lekker thuis blijven ( spaart ook weer centjes ) anders boeken we een lastminute.
Tja dat is het nadeel van dit kikkerlandje.....als we wisten dat het weer goed is hebben we veel meer mogelijkheden om vakantie te nemen ( dan is het niet erg dat we ff naar het ziekenhuis moeten ), maar aangezien we graag weg wilen als het de hele week gaat regenen.......
Wat een toestand he..........
Maar goed vanmiddag kan ik gaan bellen voor de 10 dagen echo.
Ergens rond 5 april zal dan wel de eerste IUI zijn....
Groetjes, Silvia
Hey Silvia,
Wat fijn dat de prikles goed is gegaan!
Ik ben vandaag begonnen met spuiten, ik heb net de eerste prik achter de rug, het is me meegevallen.
Ik moet dinsdag naar het ziekenhuis voor een echo, dus ben heel erg benieuwd.Ik denk zelf dat ik 4 april de insiminatie heb maar dat zal ik dinsdag wel horen!
En wat de vakantie betreft:misschien ben je wel heel snel zwanger!
Als bij ons deze poging mislukt moeten we een maand overslaan want in Mei doen ze 2 weken geen iui .Maar ja daar staat wel tegenover dat ikzelf ook een paar daagjes weg kan.Stond al gepland en anders had ik het afgezegd!
Nou veel succes met prikken.
Groetjes Trieske