Wie ook IUI ?

Hallo hallo,

Nou de prikles ging prima. Ik had een lieve en geduldige dame. Ik vond het wel super eng en durfde niet, maar na een diepe ademhaling heb ik met mijn ogen dicht twee keer een prikje gezet. Het prikje valt mee, maar gewoon de gedachte jezelf te prikken.......

Helaas ben ik wel twee dagen te laat ongesteld geworden ( door de operatie is mijn cyclus veranderd ! ). Nu is mijn hele vakantieplanning naar de maan en dara baal ik van.
Eerst zat ik op dag 3 als we weg zouden gaan, nu ben ik de hele week ongesteld en daar heb ik echt geen zin. Dus vakantie moeten worden omgezet: gelukkig hadden we nog niet geboekt. Alleen is het shit dat je niet 3 weken per maar kunt gaan wegens de IUI en we willen ook geen maand overslaan wegens een weekje zon. Net als we kunnen hebben we een bruiloft, kan mijn man geen vakans krijgen of is het peperduur.
Ik hoop dat hij begin mei kan vrij krijgen dan zou het wel kunnen. Andere data worden te kort of te lang op onze zomervakantie.
We hopen op mooi weer: dan kunnen we lekker thuis blijven ( spaart ook weer centjes ) anders boeken we een lastminute.
Tja dat is het nadeel van dit kikkerlandje.....als we wisten dat het weer goed is hebben we veel meer mogelijkheden om vakantie te nemen ( dan is het niet erg dat we ff naar het ziekenhuis moeten ), maar aangezien we graag weg wilen als het de hele week gaat regenen.......
Wat een toestand he..........

Maar goed vanmiddag kan ik gaan bellen voor de 10 dagen echo.
Ergens rond 5 april zal dan wel de eerste IUI zijn....

Groetjes, Silvia

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2008 11:16:38'));

Hallo hallo,

Nou de prikles ging prima. Ik had een lieve en geduldige dame. Ik vond het wel super eng en durfde niet, maar na een diepe ademhaling heb ik met mijn ogen dicht twee keer een prikje gezet. Het prikje valt mee, maar gewoon de gedachte jezelf te prikken.......

Helaas ben ik wel twee dagen te laat ongesteld geworden ( door de operatie is mijn cyclus veranderd ! ). Nu is mijn hele vakantieplanning naar de maan en dara baal ik van.
Eerst zat ik op dag 3 als we weg zouden gaan, nu ben ik de hele week ongesteld en daar heb ik echt geen zin. Dus vakantie moeten worden omgezet: gelukkig hadden we nog niet geboekt. Alleen is het shit dat je niet 3 weken per maar kunt gaan wegens de IUI en we willen ook geen maand overslaan wegens een weekje zon. Net als we kunnen hebben we een bruiloft, kan mijn man geen vakans krijgen of is het peperduur.
Ik hoop dat hij begin mei kan vrij krijgen dan zou het wel kunnen. Andere data worden te kort of te lang op onze zomervakantie.
We hopen op mooi weer: dan kunnen we lekker thuis blijven ( spaart ook weer centjes ) anders boeken we een lastminute.
Tja dat is het nadeel van dit kikkerlandje.....als we wisten dat het weer goed is hebben we veel meer mogelijkheden om vakantie te nemen ( dan is het niet erg dat we ff naar het ziekenhuis moeten ), maar aangezien we graag weg wilen als het de hele week gaat regenen.......
Wat een toestand he..........

Maar goed vanmiddag kan ik gaan bellen voor de 10 dagen echo.
Ergens rond 5 april zal dan wel de eerste IUI zijn....

Groetjes, Silvia

Hey Silvia,

Wat fijn dat de prikles goed is gegaan!
Ik ben vandaag begonnen met spuiten, ik heb net de eerste prik achter de rug, het is me meegevallen.
Ik moet dinsdag naar het ziekenhuis voor een echo, dus ben heel erg benieuwd.Ik denk zelf dat ik 4 april de insiminatie heb maar dat zal ik dinsdag wel horen!

En wat de vakantie betreft:misschien ben je wel heel snel zwanger!

Als bij ons deze poging mislukt moeten we een maand overslaan want in Mei doen ze 2 weken geen iui .Maar ja daar staat wel tegenover dat ikzelf ook een paar daagjes weg kan.Stond al gepland en anders had ik het afgezegd!

Nou veel succes met prikken.

Groetjes Trieske

Hey Trieske,

Ik ga de dag na jou naar het ziekenhuis ! Volgende week woensdag.
Ik denk zelf dat ik op 5 april de eerste IUI heb, maar dat zal de echo wel uitwijzen volgende week. We gaan gelijk op. Spannend he !!

Het zou te mooi zijn als we meteen zwanger waren....dan kunnen we in onze vakans al eens gaan kijken in de winkels. Maar daar gaan we niet van uit, dus ik hou er rekening mee dat ik gewoon ongesteld wordt.
We hebben nu de eerste week van mei vakantie gepland. Mocht het dan slecht weer zijn dan kunnen we weg zonder dat ik ongesteld ben of dat we een IUI kans mislopen.

Wel jammer zeg dat ze twee weken geen IUI doen in mei....is dat wegens de vakantie ?
Ik moet het ook maar eens gaan navragen want de volgende keer is het net rond 30 april/1 mei en ik weet niet of ze dan werken met de feestdagen......mm... morgen maar eens bellen......

Groetjes, Silvia

Hoi dames,

Ik dacht: jullie kunnen vast een succesverhaal gebruiken! Ook ik heb veel te lang hier rondgezworven. Maar na 5 jaar en 6 IUI pogingen is onze wens in september in vervulling gegaan en is onze dochter Suzy geboren. Ik heb 3 keer IUI gedaan zonder hormonen, en 3 keer met hormonen (Menopur spuiten). En bij de 6e en laatste poging was het dus zomaar opeens raak!
Ik had endometriose en mijn man had niet echt superzwemmers.
Vond het best wel zwaar zo tegen het eind, maar zou het eerlijk gezegd zo weer doen... dus houd moed allemaal, alles is mogelijk!

veel sterkte en groeten van Saartje

hey meiden sorry voor mijn late reactie maar ik heb een tijd geen internet gehad!!

maar ben er weer,
ik heb het spuiten er op zitten, vond dit echt mee vallen, alleen de bijwerkingen vond ik wel zwaar, ik was echt niet te genieten en ontzettend moe,

ik heb afgelopen dinsdag inseminatie gehad , en dat was ook in 2 min gepiept en daar voel je echt niks van, mijn man zijn zaad was heel goed, hij had 19 miljoen snelle zaadjes, dus ja ruim voldoende , maar nu dat weer gecontroleerd is heb ik zoiets van waarom lukt het dan niet, bij mij is alles goed blijkt uit alle onderzoeken, en bij mijn man is er dus ook niks aan de hand!! dus ja waarom lukt het dan niet,

ik lees wel veel verhalen natuurlijk hier, maar niemand heeft het zoals wij, ik bedoel daarmee dat heel veel stellen iets hebben of de man of vrouw, ( erg genoeg).
en bij ons helemaal niks te vinden daarom hoopte ik ook stiekum dat er iemand is die ook niks mankeren maar niet zw word, en ook niet waarom??
hopelijk gaat het snel goed komen bij ons allemaal,
dikke kus van wendy

Saartje: Wat fijn om eindelijk eens een positief verhaal te horen ! Dat geeft de burger weer een beetje moed. Ik klets ook mee op een ander forum en daar hoor ik steeds meer minder positieve verhalen over de slagingskans dan goeie....dan zakt me de moed wel af en toe in de schoenen....
Ach ja, het gaat met ups en dows. Meestal zijn we wel positief maar soms hebben we ff een minder dagje zoals vandaag. Weer iemand gehoord die zwanger is en weer een minder vehaal over IUI. Dus ff is de moed wat gezakt.....

Depri: Nog een dikke week wachten.....spannend ! Krijg je de tijd een beetje goed om ? Heb je veel last van de pregnyl ?
Nou, hou de plaats op het wachtbankje maar warm want ik kom er aan....nog een paar dagen......

Trieske: Voor jou gaat het nu ook langzaam erop aan he....
Heb je al een echo gehad ? Ik heb woensdag de echo en zal vrijdag (dag 12 ) of zaterdag (dag 13) de IUI hebben, zondag doen ze geen IUI.
Spannend.....

Groetjes, Silvia

hoi sylvia,

ja de dagen gaan heel sloom niet normaal,
ik wel buikpijn en missleijk, ik heb vanmorgen naar het zkh gebeld en ze zei dat dat een reactie kan zijn op de IUI, nou laten we het dan maar hopen zolang ik maar niet ong ga worden, haha.

maar voor de rest gaat het hier prima hoor,

ik ga heel veel voor je duimen, en kom maar lekker langs mij zitten hahaha

tot snel weer, dikke kus van wendy

Terug
Bovenaan