Wie ook IUI ?

Hoi Meiden

Even een berichtje van mij.Ik ben gisteren ongesteld geworden dus poging nummer 4 was geen succes.Ga het weer proberen met 2wk.Ik wou jullie even heel veel succes toewensen.Toi toi toi.Ik zal voor jullie duimen.
Sylvia jij moet bloed prikken waar is dat voor als ik vragen mag want dat heb ik nog nooit gehad.

Depri
Het is toch vreemd dat je zo lang buikpijn houd ik wil je niet bang maken maar hou het in de gaten want je kunt ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben.Misschien een beetje voorbarig maar mocht je het niet vertrouwen trek dan aan de bel.
Dames heel veel succes nogmaals.

Groetjes anita

Ik heb gisterenavond de spuit gezet...brrrrrr.
Eerst keek ik gewoon maar zette niet genoeg kracht waardoor de spuit wel ff prikte maar niet er door heen ging.......
Ik dacht dat ik meteen niet meer durfde, maar dacht: doe het nu maar snel en met de ogen dicht want hoe langer je erover doet.......
Yes, het ging gelukkig in een keer goed maar ik vond het eng ! De vloeistof prikte een beetje bij het inspuiten en ik vond het griezelig om de naald er weer uit te halen.....ik ben een held he.............
Vanmorgen was ik wel wat misselijk en nu voel me ik me een beetje raar. Heb last van mijn darmen en verder weet het ik niet hoe ik me voel: niet zo fit in ieder geval.

Morgen is dan de grote dag ! Wie weet zit ik hier over twee weken te juichen of ik zit met dikke betraande ogen een berichtje te typen......

Cooper: Shit shit shit ! Ik ga echt voor je duimen dat het poging 4 wel raak zal zijn.
Het bloedprikken is 4 dagen voor mijn NOD: dus dan kunnen ze zien of ik zwanger ben....hoef ik niet te wachten tot de NOD-dag.

Trieske: Oei das minder....maar zou het invloed hebben op de zaadjes dan ?
Ik hoop dat alles goed is gekomen en dat vandaag jullie eerste IUI dag is.....laat je me weten hoe en wat ?!

Fijne dag allemaal !

Gr. Silvia

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 09:38:44'));

Ik heb gisterenavond de spuit gezet...brrrrrr.
Eerst keek ik gewoon maar zette niet genoeg kracht waardoor de spuit wel ff prikte maar niet er door heen ging.......
Ik dacht dat ik meteen niet meer durfde, maar dacht: doe het nu maar snel en met de ogen dicht want hoe langer je erover doet.......
Yes, het ging gelukkig in een keer goed maar ik vond het eng ! De vloeistof prikte een beetje bij het inspuiten en ik vond het griezelig om de naald er weer uit te halen.....ik ben een held he.............
Vanmorgen was ik wel wat misselijk en nu voel me ik me een beetje raar. Heb last van mijn darmen en verder weet het ik niet hoe ik me voel: niet zo fit in ieder geval.

Morgen is dan de grote dag ! Wie weet zit ik hier over twee weken te juichen of ik zit met dikke betraande ogen een berichtje te typen......

Cooper: Shit shit shit ! Ik ga echt voor je duimen dat het poging 4 wel raak zal zijn.
Het bloedprikken is 4 dagen voor mijn NOD: dus dan kunnen ze zien of ik zwanger ben....hoef ik niet te wachten tot de NOD-dag.

Trieske: Oei das minder....maar zou het invloed hebben op de zaadjes dan ?
Ik hoop dat alles goed is gekomen en dat vandaag jullie eerste IUI dag is.....laat je me weten hoe en wat ?!

Fijne dag allemaal !

Gr. Silvia

Hoi Silvia,

Nou de IUI is achter de rug tis me allemaal reuze meegevallen,alleen de zaadjes waren niet zo heel goed, net goed genoeg om de IUI te doen zei de arts!

Hele vriendelijke arts en assistente, stelde me erg gerust.

Heb wel heel de dag al een soort van buikpijn.Ik weet ook niet wat het is!Kan de spanning zijn.
Ik voel me goed, en ben er ook wel positief onder, maar ja dat ze zeiden dat de zaadjes niet errug goed waren baart me wel zorgen.Maar ja we zullen het over twee weken weten!!!!

Goed dat het spuiten tocg gelukt is.Is mij ook erg meegevallen allemaal.

Succes morgen en laat even weten hoe het is gegaan??

Trieske

Hey Trieske,

Ook hier is de eerste IUI achter de rug. Helaas was ook bij ons de zaadkwaliteit niet goed. De kans op een zwangerschap is nu heel erg klein maar niet uitgesloten.
Ik was heel erg verdrietig, boos en teleurgesteld. Voor mijn gevoel is het allemaal voor niks geweest en ik ga er dan ook echt van uit dat ik over twee weken gewoon ongesteld wordt: heb totaal geen hoop.
We hebben al besloten dat als de volgende 2 keren de kwaliteit steeds zo slecht is we dan niet nog 3 keer IUI gaan doen met nog meer hormonen. Dan willen we liever meteen aan IVF beginnen. Waarom nog 3 maanden mij kwellen als de kans toch zeer minimaal is......?!
Langzaam aan krijg ik wel steeds meer het gevoel dat een kindje niet voor ons is weggelegd en dat we met ons tweetjes zullen blijven of misschien een adoptiekindje.

Heb gisteren wel veel last gehad van mijn buik. Maar we hadden de hele dag/avond bezoek en toen ze weg waren had ik mega last van mijn darmen, dus het kan ook goed daarvan zijn.
Verder heb ik zo geen last van de pregnyl ofzo.

Ach ja we wachten het maar af de twee weken, maar nogmaals ik ga er uit van niet. Heb nu ook niet spannende gevoel van die wacht weken. Ik kijk nu uit naar mijn ongesteldheid zodat we kunnen gaan voor een tweede poging.
Deze keer hebben we gezorgd voor een regelamtige zaadlozing en de volgende keer gaan we dat bewust niet doen......eens kijken of dat verschil maakt in de kwaliteit.

Fijne zondag ! Gr. Silvia

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 11:34:56'));

Hey Trieske,

Ook hier is de eerste IUI achter de rug. Helaas was ook bij ons de zaadkwaliteit niet goed. De kans op een zwangerschap is nu heel erg klein maar niet uitgesloten.
Ik was heel erg verdrietig, boos en teleurgesteld. Voor mijn gevoel is het allemaal voor niks geweest en ik ga er dan ook echt van uit dat ik over twee weken gewoon ongesteld wordt: heb totaal geen hoop.
We hebben al besloten dat als de volgende 2 keren de kwaliteit steeds zo slecht is we dan niet nog 3 keer IUI gaan doen met nog meer hormonen. Dan willen we liever meteen aan IVF beginnen. Waarom nog 3 maanden mij kwellen als de kans toch zeer minimaal is......?!
Langzaam aan krijg ik wel steeds meer het gevoel dat een kindje niet voor ons is weggelegd en dat we met ons tweetjes zullen blijven of misschien een adoptiekindje.

Heb gisteren wel veel last gehad van mijn buik. Maar we hadden de hele dag/avond bezoek en toen ze weg waren had ik mega last van mijn darmen, dus het kan ook goed daarvan zijn.
Verder heb ik zo geen last van de pregnyl ofzo.

Ach ja we wachten het maar af de twee weken, maar nogmaals ik ga er uit van niet. Heb nu ook niet spannende gevoel van die wacht weken. Ik kijk nu uit naar mijn ongesteldheid zodat we kunnen gaan voor een tweede poging.
Deze keer hebben we gezorgd voor een regelamtige zaadlozing en de volgende keer gaan we dat bewust niet doen......eens kijken of dat verschil maakt in de kwaliteit.

Fijne zondag ! Gr. Silvia

Hey Silvia,

Wat en klote nieuws zeg!
Bij ons was het zaadkwaliteit ook niet echt super, maar ja als het echt superslecht zou zijn en je echt geen kans zou hebben om zwanger te worden , doen ze echt die IUI niet hoor!
Ik snap je gevoel ik voel zo'n beetje hetzelfde, voel me  nu helemaal klote omdat ik ook nu de griep te pakken heb.
Maar ja we moeten het gewoon afwachten meer kun je niet doen!
Ik hoop dat je wel een klein beetje hoop blijft houden.

Groetjes van Trieske

Hoi Meiden

Ik wil jullie even heel veel succes toewensen voor de komende
2wk. Je moet maar zo denken aan 1 zaadje heb ik genoeg dus
je hebt altijd kans in was het zaad zo slecht hadden ze echt
geen IUI gedaan.Kop op.

Groetjes Anita

Ik heb vanmorgen een telefonisch consult aangevraagd en zojuist heeft de arts me gebeld. De waarde was 0,9 miljoen en ze zien graag een waarde van 1 miljoen. Maar genoeg zwangerschappen ontstaan met waardes tussen de 0,5 en de 1 miljoen. Ze wil toch 6 keer IUI doen....indien nodig omdat we nog jong zijn en IVF maar 3 kansen biedt. Nu hebben we nog 8 kansen (mits de eerste IUI is geslaagd ).
Dus nou ja, we gaan ervoor. We zijn nu niet in super afwachting van de uitslag over 1,5 week en stellen er ons op in dat we gaan voor poging no.2. Het zal wel goedkomen met IUI of IVF......heb wel het gevoel dat het nog even zal duren voordat we zwanger zijn, maar ja dat maakt niks.
Het gaat echt allemaal met ups en downs: good en bad days. Ik ga nu lekker van het weerje genieten en probeer het allemaal van me af te zetten, kan nu toch niks doen dan afwachten.

Ik zie trouwens dat mijn berichtje van vanmorgen niet is geplaatst....mmm...vreemd....
Hierin had ik jullie bedankt voor je lieven en steunende berichtjes, bij deze dan alsnog.

Groetjes, Sylvia

hoi meiden , helaas is onze eerste IUI mislukt!! ben vanmorgen ong geworden precies op de dag , dat vind ik aan de ene kant ook wel weer fijn!! want van dat overtijd raken wprd je ook niet goed!!

moet nu donderdag weer komen en dan weer beginnen met spuiten, en dan begint de ellende weer van voor af aan,

maar ooit komt alles goed, ( hoop ik)

ik hoop voor jullie dat jullie eerste keer wel raak is!!!

en anders samen op naar de volgende!!

tot snel weer , dikke kus van mij

Terug
Bovenaan