Wie ook IUI ?

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2008 14:33:17'));

Saartje: Wat fijn om eindelijk eens een positief verhaal te horen ! Dat geeft de burger weer een beetje moed. Ik klets ook mee op een ander forum en daar hoor ik steeds meer minder positieve verhalen over de slagingskans dan goeie....dan zakt me de moed wel af en toe in de schoenen....
Ach ja, het gaat met ups en dows. Meestal zijn we wel positief maar soms hebben we ff een minder dagje zoals vandaag. Weer iemand gehoord die zwanger is en weer een minder vehaal over IUI. Dus ff is de moed wat gezakt.....

Depri: Nog een dikke week wachten.....spannend ! Krijg je de tijd een beetje goed om ? Heb je veel last van de pregnyl ?
Nou, hou de plaats op het wachtbankje maar warm want ik kom er aan....nog een paar dagen......

Trieske: Voor jou gaat het nu ook langzaam erop aan he....
Heb je al een echo gehad ? Ik heb woensdag de echo en zal vrijdag (dag 12 ) of zaterdag (dag 13) de IUI hebben, zondag doen ze geen IUI.
Spannend.....

Groetjes, Silvia

HEY HEY

Morgen heb ik mijn eerste echo, spannend hoor, vooral omdat ik niet weet wat er verder gaat gebeuren.Ik denk zelf dat ik vrijdag de insiminatie heb want in het weekend doen ze hier geen IUI.

Ik houd jullie op de hoogte!

Trieske

Hoi Depri

Ik las je verhaaltje van gisteren ,maar er zijn nog meer mensen zoals jullie hoor.
WIj hebben ook allebei niets maar het lukt ook niet.In 2001 zijn wij begonnen om
zwanger te worden maar dat lukte niet dus naar het ziekenhuis daar kwam uit alle
onderzoeken niets uit maar een zwangerschap bleef uit.8IUi behandelingen gehad
maar helemaal niets toen had ik het wel even gehad.Door voor IVF op de wachtllijst\
in toen plotseling spontaan zwanger.Sept 2004 is onze zoontje geboren,naar een jaar dachten wij laten we het maar proberen voor het geval het weer 3jr duurt binnen 3mnd zwanger maar helaas met 12wk miskraam daarna nog 3miskramen gehad.Hebben nu 2,5wk geleden onze 4de IUI behandeling gehad nog steeds niet ongesteld maar durf ook niet te testen voor het geval het een domper wordt.Dus ook wij mankeren niets maar blijf wel moed houden hoe moeilijk dat ook is je kunt aan ons zien naar 3jr een zoontje.Helaas zijn wij al bijna weer 3jr verder maar ik geef nog niet op.Hopelijk dat je gauw zwanger bent in natuurlijk ook voor de anderen.Ik blijf nog even op het wacht bankje zitten.

Groetjes ANita

Hey hey

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor de echo,de follikel was 14 mm, morgen moet ik terug voor de 2e echo, hopen dat ie morgen 16 mm is dan is het waarschijnlijk vrijdag de insiminatie, want op zaterdag doen ze dat het liefste niet!

Ik weet ook helemaal niet of dat goed is hoor!Dat de follikel 14 mm moet zijn op dag 10!Wie weet dat wel??

Nou morgen terug en dan kan ik bij mijn eigen arts terrecht voor een echo, want vandaag had ik een andere arts.

Groetjes van Trieske

Goeje morgen allemaal,

Vanmorgen heb ik de inwendige echo gehad. Aan de linkerkant zat een eitje van 15 mm. Morgenavond om 21.00 uur moet ik de pregnylspuit zetten en zaterdag moet mijn man om 9.00 uur zijn deel inleveren en om 11.00 uur is dan de IUI.
Donderdag 17 april kan ik dan bloed laten prikken om te kijken of we wel of niet zwanger zijn.
Op 11 april moet ik nog ff bloed laten prikken op mijn progestoron....dat was de vorige keer ietsjes aan de hoge kant....kan op zich geen kwaat, maar toch wil ze nog een keer de waarde hebben....weet niet verder niet hoe of wat of waarom, maar dat zie en hoor ik later wel. Eerst maar eens de eerste poging ondergaan.
Dus over een dikke twee weken weten we of IUI nummer 1 succesvol is geweest....we zijn heel erg benieuwd.

Heel eerlijk gezegd ben ik er totaal niet mee bezig allemaal en soms twijfel ik dan wel eens aan mezelf of ik dit wel allemaal wil omdat ik nu geen sterke drang heb om zwanger te willen worden. Dat maakt me dan wel even verdrietig.
Gisteren was ik bij mijn vriendin op bezoek welke 4 weken geleden is bevallen. Een leuk en lief baby-tje maar het deed me o zo weinig......help.
Misschien komt het doordat wat we allemaal al hebben meegemaakt....dat het romantische er wat van af gaat......of zou ik diep van binnen geen kinderen meer willen. Ik weet het even niet zo goed.
Heeft iemand van jullie ook wel eens twijfels (gehad) ?

Gr. Silvia

Hey hey

Vandaag de 2e echo gehad, de follikel was nu 18,5 mm, gister was het 14 mm dus veel gegroeit.
vanavond de pregnyl zetten om 23.00 uur.En dan vrijdagmiddag de IUI.
SPANNEND!

Trieske

Hey Trieske,

Inderdaad heel erg spannend !!! De zenuwen beginnen nu langzaam aan te komen....
Ik moet vanavond om 21.00 uur de spuit zetten en zaterdagmorgen de IUI.
Ging het spuiten je goed af ? Merk je al iets ervan......?

Stel je eens voor dat het raak zou zijn na deze IUI..........
Hoe gaat het na de IUI verder bij jou ? Moet/mag/kan je ook een aantal dagen voordat je ongesteld moet worden bloedprikken om te kijken of het raak is ?

Tot ziens op het wachtbankje....wel gezellig zo met mijn tweetjes he....

Gr. Silvia

hey meiden, ik moet nog 4 daagjes afwachten!!! ik tel de uren af haha
maar jullie hebben het over bloedprikken enz.... maar ik hoef dat niet??
ik moet gewoon afwachten word ik ong dan moet ik op dag 3 weer komen, en anders over 3 weken als ik 7 weken zwanger ben??

heb vanmorgen wel naar het zkh gebeld omdat ik echt buikpijn blijf houden???

maar nu kreeg ik de assistente en die zei dat het echt normaal is, ik zei ja ik dacht het is al weer mis gegaan!! en toen zei ze dat die buikpijn niks wil zeggen echt niet zei ze!!
nou laten we maar hopen dat zie buikpijn dan gaat zakken!! en dat mijn ongie weg blijft, maar ja het zal natuurlijk wel een wonder zijn als ik meteen de eerste IUI zwanger zou zijn!! tenminste je hoort wel andere verhalen he!!
nou ik ga maar weer verder met afwachten hahah,
dikke kus allemaal,

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2008 11:52:36'));

Hey Trieske,

Inderdaad heel erg spannend !!! De zenuwen beginnen nu langzaam aan te komen....
Ik moet vanavond om 21.00 uur de spuit zetten en zaterdagmorgen de IUI.
Ging het spuiten je goed af ? Merk je al iets ervan......?

Stel je eens voor dat het raak zou zijn na deze IUI..........
Hoe gaat het na de IUI verder bij jou ? Moet/mag/kan je ook een aantal dagen voordat je ongesteld moet worden bloedprikken om te kijken of het raak is ?

Tot ziens op het wachtbankje....wel gezellig zo met mijn tweetjes he....

Gr. Silvia

Hoi Silvia,

Spannend hoor!Maar er is een probleempje opgetreden bij ons!Me vriend heeft sinds gister koorts, en heeft vandaag van de huisarts antibiotica gekregen!Ik hoop niet dat dit morgen problemen gaat geven.Ben zo zenuwachtig nu voor morgen, ik hoop zo dat het goed is het zaad van mijn vriend, in ieder geval goed genoeg voor IUI.

Hoe het verder gaat na de IUI dat weet ik niet, zal ik morgen wel horen, eerst maar afwachten hoe het morgen gaat.Het spuiten ging eigenlijk heel goed, ik heb nergens last van geloof ik.

Groetjes en tot snel maar weer!

Trieske

Terug
Bovenaan