Wie ook IUI ?

Hoi hoi

Ik denk idd dat er heel veel met vakantie zijn ,of in het ziekenhuis zijn er geen behandelingen in de maanden juli en augustus. Dat is bij mij namelijk het geval.

Wij gaan begin September weer starten met IUI 3, dus ben benieuwd.
De 1e IUI was gelijk raak maar helaas een miskraam geworden.De 2 IUI is mislukt maar er ging toen ook vanalles fout bij die dokter had niet zo'n prettige arts om het zo maar te zeggen.Maar ja we gaan met frisse moed op naar poging 3!!!

Ik wens verder iedereen veel geluk met zwanger worden!En tot snel!

Trieske

Donderdag een follikelmeting gehad. Aan de linkerkant zat er 1 van 12 mm.
De gyn zei dat ze 1 a 2 mm per dag groeien dus zondag nog een keer meten.
Zondag gemeten en toen was hij 19 mm! Dus 2mm per dag lijkt aardig te kloppen.
Ze hebben toen de pregnyl spuit gezet (zondag 11 uur).

Toen wachten rond 14:15 waren we eindelijk aan de beurt (afspraak was om 14:00, dus een kwartiertje later)
Het was een aardige gyn, een man dit keer, en dan nog een co-assistent die meekeek.
Natuurlijk kreeg hij dat slangetje niet in m'n baarmoeder, dus hij heeft m'n baarmoeder met zo'n tang gepakt. Dat kende ik nog van de HSG en dat doet pijn!
Maar goed toen lukte het wel. Ik moest nog een kwartier blijven liggen en toen zijn we naar huis gegaan.

Dus nu 2 weken wachten.

Patricia leuk dat je me blijft volgen, ik ben blij dat het bij jou zo goed gaat meid!

Trieske balen dat de eerste IUI op een miskraam is uitgelopen. De tweede IUI helemaal mislukt? Dat is niet fijn, maar dan zal ik voor je duimen dat 3x scheepsrecht is en dat het in September helemaal goed gaat.

Hey hey allemaal!

Hoe is het hier allemaal?
Met mij gaat het wel redelijk, we zitten nu te wachten op de Rode duivels.Moeten als het goed is vrijdag komen.En dan kunnen we beginnen met IUI poging 3.
Ik ben blij dat we weer kunnen beginnen, we hadden namelijk een vakantie stop van 2 maanden.Heeft echt voor me gevoel veel langer geduurd!

Sylvia@

Hoe is het allemaal bij jou??

Groetjes en hopelijk tot snel met goed nieuws!

Trieske

1e IUI Miskraam
2e IUI mislukt
September 3e IUI.

Gisteren getest en POSITIEF!!!

Ik ben ZWANGER!!!

Ik kan het nog maar amper geloven.
De eerste IUI en meteen raak!
Na 2,5 jaar wachten heb ik eigenlijk geen idee wat ik nu moet doen.
Maar ik ben wel heel erg blij!

Wonderen bestaan, de eerste IUI en meteen raak.
Ik besef goed hoeveel geluk we daarmee hebben.

Ik wens jullie allemaal net zo veel succes en geluk als dat wij er mee hebben!

Hé Deedee,

Wat geweldig! Super nieuws zeg! Gefeliciteerd!!
In de andere topic had ik me net voor het eerst gemeld en was zo benieuwd of je al nieuws had. Gelukkig toch nog even de andere topics gelezen en hier het goeie nieuws gevonden! Geniet ervan, meid!

groetjes, Jo

Heeeeey deedee!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet ervan!Het is nog pril, maar het gaat helemaal goed komen!
Wanneer heb je je 7 weken echo.

Groetjes van Trieske

1 IUI miskraam na 5,5 week
2 IUI mislukt
Op na de 3e in September!

Bedankt voor de felicitaties.

Ik krijg 24 September m'n eerste echo.
Volgens mij ben ik dan 8 weken zwanger, maar de assistent zei dat ik dan 6 weken zwanger was.
Het is dan in elk geval 6 weken na de IUI.

Deedee: Hartelijk gefelicteerd ! Dat is super he !!
Hoe gaat het me je ? Hoe voel je je ?
Het is zoooo onwerkelijk he !
Wanneer ben jij uitgerekend ?
Ik heb ook geweldig nieuws !!!!!!

Hallo Allemaal,

Daar ben ik dan, terug van lang weg geweest. Inmiddels is het twee maanden geleden dat we de uitslag kregen van onze 4de weer mislukte IUI. Daarna namen we het besluit om eventjes te stoppen om tot rust te komen. En dat heeft ons heel erg goed gedaan !
En toen kwam vrijdag 29 aug.....de dag dat ik ongesteld moest worden.
Al een paar dagen merkte ik kleine ietwat andere dingen, maar ik dufde er niet op te hopen en dacht dat het weer inbeelding was.
Totdat ik vrijdagmorgen voordat ik naar de kapper ging een zwaar gevoel in mijn buik voelde, net een baksteen en ik was al twee dagen ietsipietsi misselijk geweest zo heeeel af en toe.
Mmmmm......vreemd......mijn riem kon het niet zijn die  in mijn buik zat drukken want ik ben mooi wat afgevallen en bleef maar op dat gewicht....terwijl ik normaal als ik ongesteld moet worden wel zeker een kilo bij kom.
Toch maar ff stiekem een testje doen.
En daar stond ik dan op de badkamer te wachten...............na 1 minuur verscheen daar een tweede streep !!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik wist niet wat me overkwam en belande meteen in een roes.
Rennen, want ik moest naar de kapper.
Meteen maar bij het kruidvat een test gekocht. Thuis meteen twee testen gedaan.......weer positief. Jee zeg zou het dan echt ?
Hup naar het winkelcentrum om iets leuks te kopen om mijn man mee te verassen als hij thuis komt van zijn werk en daar een test gekocht die aangeeft zwanger/niet zwanger.......en ja hoor....................ZWANGER !!!!!!
MEIDEN IK BEN ECHT ZWANGER !!!!!!!!!!
Toen mijn man thuis kwam stond er een cd op met liedjes uit muziekdoojes en in de kamer hing een rompertje met een roze en blauwe ballon en een boek; de zwangerschap van week tot week.
Daar stond hij dan met twee brooden in zijn hand.
Ik zei: dag papa en hij stond met tranen in zijn ogen en vroeg: is het echt waar ?
Daarna vlogen we elkaar in de armen en rolde de tranen.
Hij belande voorts in de roes.
's Avonds zijn we lekker wat gaan eten om het te vieren.

We kunnen het niet bevatten en geloven ! In de rustperiode is het ons dat toch mooi zelf gelukt !
Komende week ga ik ff naar het ziekenhuis bellen om dit goeie nieuws door te geven en te kijken hoe en wat verder. Ik ben als het moment daar is dat we een echo hebben en waar dan hopelijk alles goed op is......de angst dat het nu mis gaat is er wel moet ik eerlijk zeggen.
Ik merk nog helemaal niks aan mijn (.)(.), maar wel heb ik een zwaar gevoel in mijn buik en met vlaagjes ben ik misselijk en moet ik eventjes was eten. En ik heb minder eetlust. Ik ben dus nog wat onzeker omdat ik niet echt veel klachten heb.....volgens het boek en internet hoeft dat niet en kan het ook pas vanaf week 6 komen, maar ja.........de angst dat het mis gaat......

Duimen jullie wel dat het goed blijft gaan.........

Tot snel weer......maar wel van korte duur want daarna ben ik lekker twee weekjes weg.

Dikke kus, Sylvia

Terug
Bovenaan