wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey flora: het zou inderdaad fijn zijn als 1 van ons goed nieuws te horen zou krijgen, allemaal maar weer afwachten en dat wachten dat is zo verschrikkelijk haha, maar gelukkig schijnt de zon nog haha

xx xlinda

Hallo iedereen!

Zo af en toe lees ik met jullie mee, en nu dacht ik laat ik mijn verhaal maar eens vertellen. Het is fijn om zo veel andere ervaringen van Clomidgebruikers te kunnen lezen. Dank je wel daarvoor!!

Ik ben op zich nog niet zo heel lang bezig om zwanger te worden, nu 7 maanden. Maar omdat ik zo ontzettend onregelmatig ongesteld ben en ook niet meer de jongste ben (31) ;-), ben ik eind februari naar mijn huisarts gegaan (ik moest er toch heen voor een uitstrijkje). Daarnaast heb ik ook altijd een gevoel gehad dat er bij mij iets niet goed zit daar in dat gedeelte van mijn lichaam.  Gelukkig was mijn huisarts erg begripvol en heeft mij direct doorverwezen naar de gyn waar ik half  maart al terecht kon. Ook de  gyn nam mij gelukkig serieus.  Op de inwendige echo was niets bijzonders te zien, maar ik ze heeft toch maar bloed laten prikken op dag 3 en 21. Half april moest ik terugkomen voor de uitslag: mijn hormonen zijn uit balans. Ik heb te veel vrouwelijke  én mannelijke hormonen waardoor ik  (bijna) geen eisprong heb.  
Gelukkig kreeg ik gelijk een kuurtje Provera en Clomid 50 mee. Die heb ik nu achter de rug en zit op dag 17  van mijn cyclus. Op dag 21 moet ik weer bloed laten prikken  om de progesteron te laten meten.  En 28 mei weer een afspraak bij de gyn.

Nu gebruik ik ovulatiesticks, maar helaas kwam daar de afgelopen dagen niet veel uit. Ik was in de veronderstelling dat als de Clomid zou werken, je rond dag 15 een eisprong moet hebben. Maar nu lees ik hier dat er ook meiden zijn die rond dag 19 pas hun eisprong hebben. Dat geeft mij weer een klein beetje hoop voor deze 1e ronde... ;-)

Ohja, over de bijwerkingen van Clomid (maar ook van Provera): ik heb er wel wat last van gehad. Allereerst zat ik niet lekker in mijn vel, ik hield enorm veel vocht vast, en ben daarnaast 5 kilo aangekomen. Ook liet mijn humeur aardig te wensen over. Ik merkte dat ik niet veel kon hebben. Wilde met iedereen die niet meewerkte zoals ik het wilde direct ruzie maken, en heb zelfs vriendlief een nachtje op de bank laten slapen.... hahaha (hij maakte de opmerking 'heb je last van je hormonen ofzo'; dat moet je dus niet doen bij mij als ik er last van heb haha. Hij heeft er ook enorm veel spijt van gehad gelukkig.)

Bedankt dat ik even mijn verhaal kwijt kon :) Ik blijf hier meelezen en waarschijnlijk zo af en toe een reactie geven. Iedereen ontzettend veel succes, en dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden!

Groetjes, Angela

Hallo Meiden,

Gisteren weer een meting gehad, ze waren wel een heel klein beetje gegroeid, maar de arts vond het de moeite waard om nog een x te meten.

Morgen weer:) afwachten maar!!

Bij de dames nog veranderingen???

Liefs Suzanne

hoi angela: wat een verhaal meid, ik hoop dat de clomid snel aanslaat bij je en dat je heel snel zwanger mag raken, je mag hier altijd je hart luchten als je dat wilt
en jij dus ook heel veel last van de clomid haha ik heb dat ook mijn man moet het ook erg vaak ontgelden maar ja het is voor een goed doel
succes meid

suzanne: dus je moet nog een keerjte terugkomen voor een meting dat is op zich wel een beetje positief want het lijkt mij dat ze dat anders niet gaan zeggen, nou ik hoor het morgen graag van je

hier nog geen veranderingen mijn temperatuur gaat weer van de 36,6 naar de 36,4 en dan weer omhoog en dan weer omlaag een rommelzooi dus, deze week ook zowat niet geklust me man was erg moe en nu weer cursus en ik was er niet maar ach ik wacht wel af hopelijk vanavond nog wel eventjes want ik hou toch gewoon die 19 dagen aan voor mijn eitje

nou meiden fijne avond allemaal

xxx linda

Hoe meiden

Hoe ging je meting vandaag Suzanne?? Ben heel benieuwd.
Bij mij geen nieuws. Begin vandaag voor de zekerheid met ovulatietesten (zit nu op dag 13) dus een beetje vroeg maar je weet maar nooit of het deze maand eerder is.

Heb zo avonddienst.

groetjes Flora

hey meiden

ik heb het een beetje druk gehad sorry

Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus, en vanmorgen hebben we geklust en ik verlies nu al de hele dag een beetje bloed bruinig, maar dan alleen met het afvegen heel erg raar allemaal
Ik heb zo'n vermoeden dat ik me eitje al heel vroeg heb gehad, want op dag 12    had ik een temp van 36,3 en daarna steeds hoog nu is me temp 36,8 maar goed ikmoet een dinsdag weer bloed laten prikken maar ik hoop niet dat ik nu al ongesteld ga worden dat is dan wel een beetje erg vroeg ach ik kijk het nog eventjes aan

hoe gaat het voor de rest met iedereen?

xxx linda

hey meiden

hoe is het met jullie?

hier alles goed, ik denk dat ik of heel vroeg me eisprong heb gehad of weer niet, ik had rond dag 12 een lage temp 36,3 en daarna hoog en nu al een aantal dagen 36,8 36,9 dus ik ben benieuwd vandaag moest ik bloedprikken en volgende week maandag weer en volgende week vrijdag weer, afwachten maar weer, maar ik ga nergens vanuit hoor, ik durf niet meer te hopen ik kan alleen maar afwachten

xx linda

Terug
Bovenaan