wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey lin

altijd fijn als je vriend zegt dat je dikker bent geworden, niet dus, die knullen van ons weten niet wat al die troep met je lichaam doet, maar goed

bij mijn zoontje ben ik een jaar bezig geweest en werd toen 3x uit mezelf ongesteld en de 4de keer was het raak, maar nu is dat dus nog niet het geval geweest, ik ben nu vorig jaar februari gestopt met de pil en nog geen menstruatie uit mezelf gehad, vanaf augustus vorig jaar loop ik onder de gyn

als ik het goed heb begrepen van de gyn krijg ik na deze ronde als ik nog niet zwanger ben nog een keertje 100mg clomid, en als ik daarna nog niet zwanger ben gaan ze een foto maken met vloeistof van me baarmoeder en eierstokken daarna krijg ik nog 3 rondes clomid en als ik dan nog niet zwanger ben gaan ze een kijkoperatie doen onder narcose en daar zit ik dus echt niet op te wachten dus ik hoop echt dat ik deze ronde zwanger mag raken

ik kom uit volendam en waar kom jij vandaan

groetjes linda

oja niemand in onze omgeving wist dat we bezig waren alleen me vader  wist het  en me schoonouders wisten het ook niet en afgelopen december hebben we het verteld dat het niet lukt en dat ik onder de gyn loop

groetjes linda

Hi meiden

Ik heb nooit temperatuur bijgehouden omdat ik helemaal geen eisprong had. Zonder primolut en clomid word ik gewoon helemaal niet ongesteld. Ik vind zelf de ovulatietesten ook betrouwbaarder dan weet ik het gewoon zeker en bij sensitest zijn ze ook helemaal niet duur.
Bij ons in de omgeving weet niemand dat graag een kindje willen en dus ook niet dat het niet lukt. Dat is soms wel lastig maar vind het beter zo want anders gaat iedereen zich er mee   bemoeien.
Ze weten bij mij ook niet wat de oorzaak is van het niet hebben van een eisprong. Alles lijkt namelijk in orde bij verschillende onderzoeken van baarmoeder/eierstokken en bloed. Heel vreemd maar ja heb goede hoop dat het nu de goede kant op gaat.
Ik kom trouwens uit de buurt van Utrecht.

groetjes Flora

hey flora

ik denk dat wij een beetje hetzelfde hebben, Ik wordt dus ook niet ongesteld uit mezelf, of heel zelden, en in het verleden zijn er ook al allemaal onderzoeken gedaan naar mijn baarmoeder en eierstokken, en ze konden toen ook al niks vinden
ik heb ook nu weer een inwendige echo gehad en me bloed is onderzocht en dat zag er ook goed uit allemaal, en nu denken ze dat ik een stofje niet in me hoofd heb die de samenwerking tussen je hersenen en eierstokken bevorderd, en dat komt wel vaker voor zeggen ze, Ik krijg dus provera om me menstruatie op te wekken en daarna aan de clomid

xxx linda

Hi Linda

Wat toevallig, ik heb inderdaad dezelfde info gehad als jij. Dat er een bepaalde aansturingsstof miste in de hersenen (de gynaecoloog begon een heel ingewikkeld verhaal omdat hij weet dat ik verpleegkundige ben en zeker dacht dat ik er wel wat vanaf wist maar moest al na drie zinnen afhaken, haha) maar dat dat makkelijk op te lossen was en dat er geen rede zou moeten zijn om niet zwanger te worden dus daar houd ik me maar aan vast.
Mijn vriend is trouwens nooit onderzocht, als ik deze maand niet zwanger word moet ik terug naar het ZH en dan ga ik toch eens vragen of ze dat voor de zekerheid toch ook niet even moeten doen. Ik wil toch niet hebben dat ik me helemaal vol zit te stoppen met hormonen terwijl er nog een ander probleem is.

groetjes Flora

hey flora

nou dan kunnen we mekaar de hand schudden haha wij hebben geen stofje in ons hoofd haha we zullen er maar een lolletje om gaan maken toch,
Mijn man is wel al onderzocht en dat is gelukkig allemaal goed, ik ga nu nog vragen als ik deze ronde niet zwanger raak of mijn baarmoederslijm en de zaadjes wel tegen elkaar kunnen zeg maar maar eerst effe afwachten ik hoop dat de clomid zijn werk gaat doen dit keer

xx linda

Hallo allemaal, ben ik weer na een dag werken.
Jeetje Linda, als je dat zo hoort is het nog een heel proces. Duurt lang allemaal he! Maar jij hebt dus af en toe wel een eisprong met clomid, misschien dat je het daarom lang moet gebruiken.

Bij ons weet iedereen het, maar dat ik ook omdat mijn zus hetzelfde had, dus dat was in eerste instantie ook de reden dat ik gestopt was met de pil. Dus iedereen weet het. Aan de ene kant wel fijn, dan begrijpen ze mijn uitspattingen, maar aan de andere kant moet ik een heel rondje bellen na een nieuw bezoek aan de gyn.
En is het niet meer een totale verassing wanneer ik zeg; ik ben zwanger!

Irritant lijkt me dat, dat niemand precies kan zeggen wat het is. Behlave een stofje dan :) Bij mij is het op de echo niet pco, maar in mijn bloed wel.. dus dat is wel een beetje raar. Maar goed. Hoe je het ook went of keert, we hebben allemaal geen eisprong, welke naam je er ook aan geeft!

Mijn vriend is gelijk als eerste gecontroleerd, ze vertelde dat het anders voor mij geen nut had om die "troep" te slikken wanneer het bij hem niet goed was. Logisch eigenlijk. Gelukkig was dat goed en op andere dingen die ze getest hadden bij mij was ook goed.

Spannend voor je Lin, of het werkt. Maar je krijgt zeker pas over 2 weken de uitslag en nu volop aan het klussen natuuriljk. Miste je al hier gisteravond ;)

Wat ik me afvroeg Flora, moet jij gewoon een paar maanden clomid slikken en dan maar kijken of je zwanger word, geen enkele controle? En nu ben je nog niet zwanger na een paar maanden en moet je volgende maand weer even langs komen...

ps: ik kom uit Rotterdam
ps2: hebben jullie ook dingen om de tijd te doden? Tuurlijk heb je werk enzo, maar ik ben ook echt wel aan het denken over welke spulletjes ik zou kopen enzo. Boeken lezen over zwangerschap. Maar eigenlijk moet ik dat niet doen, want dan is er niets meer aan wanneer je eigenlijk zwanger bent...

hey lin

het kan natuurlijk nooit geen kwaad om allerlei zwangerschapsboeken te lezen dan ben je wel een beetje voorbereid en het is leuk om alles te lezen,
voor mij wordt het de tweede zwangerschap maar ik kijk ook nog wel eens in boeken watn ik vind het gewoon te leuk

iedereen weet het dus ook bij jullie, Ik bel niemand als ik bij de gyn ben geweest, als ze het weten willen dan bellen ze zelf maar, en mocht ik zwanger zijn dan probeer ik het nog 10 weken stil te houden tot de eerste echo, als ze dan vragen aan mij hoe of het is zeg ik gewoon dat ik geen eisprong heb gehad, want ik wil toch eerst 10 weken wachten met zeggen,
Alleen mijn vader komt het aan de weet maar die houd toch zijn mond want die was ook de enige die wist dat we voor een tweede bezig waren haha

xxx linda

Terug
Bovenaan